AGB - Dyskusja ogólna

Alternative Game Balance mod
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

AGB - Dyskusja ogólna

Post by Nitek »

Last edited by Nitek on Fri Dec 24, 2010 4:27 pm, edited 6 times in total.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Nitek »

Teraz najbardziej potrzebuje ludzi do testów i przede wszystkim Waszych opinii. Najbardziej zasłużeni przy testach oczywiście będą mieli miejsce w creditsach. Na chwilę obecną już na takie miejsce zasłużył sobie Mart. Niedługo zostanie wypuszczony nowy laser, a potem wezmę się za ar + wprowadzę poprawki, które mi zasugerujecie.
User avatar
Maniek
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posts: 264
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:03 pm
Location: Koluszki, Poland
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Maniek »

Jak masz zamiar wprowadzić nowe wozy? Mogę być Twoim testerem. Od wtorku będę miał dużo czasu aż do końca stycznia praktycznie. Potem już mniej ale nadal coś się znajdzie.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Nitek »

Nie napisałem, że mam zamiar wprowadzić nowe wozy :P Chcę pozmieniać obecne, aby był jako taki balans. Ze względu na to, że w wielu aspektach mam dosyć małe pole manewru to idealnego balansu Rosjan (na wzór np. tego co jest w Starcrafcie) nigdy nie będzie, ale będę się starał zrobić to jak najlepiej. :)
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Witcher »

manieq wrote:Jak masz zamiar wprowadzić nowe wozy? Mogę być Twoim testerem. Od wtorku będę miał dużo czasu aż do końca stycznia praktycznie. Potem już mniej ale nadal coś się znajdzie.
Ja też mogę testować, tak jak Maniek- od wtorku ;) Także możesz na mnie liczyć.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Nitek »

Na tym modzie pograłem już kilkanaście razy. Początkowo kilka rzeczy musiał znerfić (podwójne działka, średnie gąsienice czy ciężkie gąsienice). Póki co uważam, że pojazdy i bronie AM są zbalansowane (oprócz karabinku, na który nie mam żadnego pomysłu i lasera, który ukarze się w nowej wersji moda) i można wymyślać ciekawe taktyki. Można wygrać zarówno spamując lekkie działa jak, używać ciężkich gąsienic z HG lub mieszać wszystko razem i w każdą rozsądną taktyką można wygrać :P Dołączyłem kilka screenów z walk. Oceńcie, czy wyglądają lepiej od tych, gdzie widzimy tylko HG na zaaw. podwoziu :>

http://i51.tinypic.com/2mxkg43.jpg
http://i52.tinypic.com/10gwlzs.jpg
http://i52.tinypic.com/29gh0zt.jpg
http://i56.tinypic.com/2uo3wwg.jpg


Czekam na Wasze sugestie. Sam moda testuję kilka razy dziennie jak się znajdą ludzie, więc wystarczy, że ktoś napisze do mnie na czacie w grze (na którym cały czas siedzę jak jestem w domu) i jak nie będę miał czegoś ważnego do zrobienia, możemy grać. Sami też możecie testować.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Nitek »

Wydana została nowa wersja - 0.02 Alpha

W tej wersji został wydany nowy, zmieniony laser.
Laser:
  • Atakuje teraz ciągłym trybem ataku
  • Zmniejszony czas produkcji o 30
Kilka razy testowaliśmy kilka wersji lasera i ta wydaje się najodpowiedniejsza. Sprawdźcie sami i oceńcie, aczkolwiek moim zdaniem laser wypadało by troszkę osłabić, o jakieś 10%. W następnej wersji najprawdopodobniej zmienię atak podwójnego lasera na ten podobny ze zwykłego. Rozważam również przyspieszenie ciężkich gąsienic o 1.
Link do pobrania wersji 0.02 Alpha oraz pełną listę zmian macie w pierwszym poście.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4224
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Serpent »

Nie wiem czy wiesz że jak laser wali bez przerwy to gra potwornie laguje?
Do tego dźwięk nie ulega zmianom, przez co słychać nie naturalne odgłosy.

Żeby nie było że coś "kradnę" to mówię tu że to ja pierwszy zmodyfikowałem laser w ten sposób w sierpniu 2010 roku.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by Nitek »

W Twojego moda nie grałem, więc też nie kradłem :>
Póki co frequency przy laserze wynosi 1 3 i póki co na 1v1 przy około 20 laserach ciągle atakujących się żadnych lagów nie odczułem i jakoś wątpię w to, że ma to jakiś większy wpływ na lagi. Z resztą gra na same lasery to zły pomysł, bo mają swoje plusy i minusa oraz tak naprawdę w podwójnych laserkach drzemie prawdziwa moc.
A co do dźwięku: postaram się znaleźć coś, co odda ciągły dźwięk strzału wiązką lasera i możliwe, że w którejś z najbliższych wersji znajdzie się nowy dźwięk. Po bodajże 4 grach z takimi laserami jakoś przy pierwszym razie dźwięk mi przeszkadzał, potem się chyba przyzwyczaiłem :P
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1452
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Alternative Game Balance

Post by YuriStriatov »

Tak btw Nitek jak ja robilem balance mod to troche poplakalem stucukowi ze czesc parametrow (jak np. te dotyczace pola spowow) sa nie do zmiany, i on wlozyl taki pliczek do data1.owp co sie nazywa game.txt w katalogu Root\Data\GameInit i tam mozesz zmieniac balans sporej czesci specjalnych umiejetnosci. Zmienne tam powinny miec sens od razu jak masz dostep do slownika ang. ale jakby co to pytaj.
Image
KOCIK
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Wed Aug 11, 2010 9:19 pm
Location: Gołdap\Świdwin
Contact:

Re: AGB - Dyskusja ogólna

Post by KOCIK »

Jeśli nadal potrzebujesz ludzi do testów to ja się chętnie zgłaszam
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: AGB - Dyskusja ogólna

Post by Nitek »

Nadal potrzebuję, aczkolwiek dopóki pracuję nad demem moda single player to niestety pracę nad AGB stoją. Za kilka dni wznowię pracę.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 684
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: AGB - Dyskusja ogólna

Post by pomek »

Posted: Tue Dec 28, 2010 2:35 pm
Za kilka dni wznowię pracę.
Oczekuję cztery miesiące na wznowienie prac i nie widzę żadnych efektów ...
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: AGB - Dyskusja ogólna

Post by Nitek »

pomek wrote:Posted: Tue Dec 28, 2010 2:35 pm
Za kilka dni wznowię pracę.
Oczekuję cztery miesiące na wznowienie prac i nie widzę żadnych efektów ...
Jako tako 003 jest gotowe, ale potrzebuję wstępnych testów. Jeżeli chcesz się przydać, to mogę Ci podrzucić wstępną wersję na priv i zdasz raport.
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 212
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: AGB - Dyskusja ogólna

Post by tomek795 »

Jak jeszcze kogoś potrzebujesz to ja się zgłaszam.
Post Reply