
Spoiler:
Opis moda:
Zapewne wielu z Was słyszało o Balance Modzie, który jednak nie odniósł sukcesu. Teraz inicjatywę stworzenia moda, który zbalansuje OW, podjąłem ja. Póki co mod jest jeszcze we wczesnej fazie rozwoju. Najpierw chcę skończyć AM, a potem brać się za AR i RU, aby mieć jakiś punkt zaczepienia. Oprócz balansu chcę wprowadzić inne pojazdy do gry, a co za tym idzie większe możliwości gry, anie tylko gra na same HG.
Aktualna wersja:
0.02 Alpha
Changelog:
Zapewne wielu z Was słyszało o Balance Modzie, który jednak nie odniósł sukcesu. Teraz inicjatywę stworzenia moda, który zbalansuje OW, podjąłem ja. Póki co mod jest jeszcze we wczesnej fazie rozwoju. Najpierw chcę skończyć AM, a potem brać się za AR i RU, aby mieć jakiś punkt zaczepienia. Oprócz balansu chcę wprowadzić inne pojazdy do gry, a co za tym idzie większe możliwości gry, anie tylko gra na same HG.
Aktualna wersja:
0.02 Alpha
Changelog:
Pojazdy:
AM:
Średni kołowy:Średni gąsienicowy:
- Wytrzymałość zwiększona o 5
Ciężki gąsienicowy:
- Wytrzymałość zwiększona o 5
Zaawansowane podwozie:
- Wytrzymałość zwiększona o 15
- Koszt zwiększony o 5 skrzyń
- Koszt zwiększony o 20 skrzyń
Broń:
AM:
Lekkie działo:Karabin Gatlinga:
- Zwiększona częstotliwość ataku
- Zmniejszony koszt o 10
- Zwiększony czas produkcji
- Zmniejszone obrażenia na ludzi i budynki
Podwójne działo:
- Obrażenia przeciwko ludziom zwiększone
- Zmieniony obrót z "Limited" (ograniczony, około 30 stopni) na "Free" (obraca się szybko i bez limitów)
Ciężkie działo:
- Zwiększona częstotliwość ataku
- Zmniejszenie obrażeń na ludzi i budynki (jeszcze słabsze niż standardowo)
- Zwiększenie obrażeń na pojazdy
- Zmniejszenie kosztu produkcji o 15
Laser:
- Zmniejszone obrażenia przeciwko ludziom
- Zmniejszone obrażenia przeciwko budynkom
- Atakuje teraz ciągłym trybem ataku
- Zmniejszony czas produkcji o 30

Spoiler:
Mod description:
Probably some of you heared about Balance Mod which didn't succes. Now it's time for my try to create new balance mod. At this moment mod is in early alpha. I want to begin with americans first, and then work with arabians and russians to have a foothold. Except balance 3 sides of conflict, I want make other weapons and chassis more useful (to remove only HG game aspect).
If there's anyone who wants translate it into Czech language I would be grateful.
Actual version:
0.02 Alpha
Changelog:
Probably some of you heared about Balance Mod which didn't succes. Now it's time for my try to create new balance mod. At this moment mod is in early alpha. I want to begin with americans first, and then work with arabians and russians to have a foothold. Except balance 3 sides of conflict, I want make other weapons and chassis more useful (to remove only HG game aspect).
If there's anyone who wants translate it into Czech language I would be grateful.
Actual version:
0.02 Alpha
Changelog:
Vehicles:
AM:
Medium wheleed:Medium tracked:
- Defence incrased by 5
Heavy tracked:
- Defence incrased by 5
Morphling:
- Defence incrased by 15
- Production cost incrased by 5 crates
- Production cost incrased by 20 crates
Weapons:
AM:
Light gun:Gatling gun:
- Incraced attack frequency
- Production cost reduced by 10 crates
- Time of production incrased
- Reduced damage versus people and buildings
Double gun:
- Incrased damage versus people
- Change rotation type from "Limited" (limited, around 30 degrees) into "Free" (it rotates fast and without limites)
Heavy gun:
- Incrased attack frequency
- Reduced damage versus people and buildings (more weak than original)
- Incrased damage versus vehicles
- Reduced production cost by 15 crates
Laser:
- Reduced damage versus people and buildings
- Now it's attacking with continuous laser beam
- Reduced production time
http://www.speedyshare.com/files/25828365/agb002.zip
http://original-war.net/br_upload/files/mody/agb002.zip