Propozycje zmian w jednostkach

Alternative Game Balance mod
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Propozycje zmian w jednostkach

Post by Nitek »

Jeżeli macie jakieś propozycje co do balansu, to piszcie wszystko tutaj.
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by ph3nom »

Chcę, żeby podwójne laserki siały więcej zniszczenia niż bomba syberytowa :D

A na poważnie, to uważam, że powinny być one choć trochę usprawnione, tj aby dmg. był zwiększony o połowę.
Image
User avatar
pijanymis
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 358
Joined: Wed Apr 07, 2010 10:54 pm
Location: HAJNÓWKA
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by pijanymis »

u arabów można zwiększyć zasięg broni w wieżach o ile tak się da i zwiększyć trochę ich obrone.Wiadomo araby mają najsłabszą obronę w budynkach.
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Gwrhkhsh »

Miś, ty orientujesz się w ogóle, co to są Arabowie?
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Woozi »

Wywalenie zapotrzebowania na małpę do produkcji pojazdu sterowanego małpą. Wtedy by ludzie produkowali je jak kompy, a na chwile obecna jest to nonsens bo liczba małp jest ograniczona, a poza tym złapanie takiej też trochę zajmuje...

Przerobienie średniego gąsienicowego na ciężkie, tzn zmniejszenie prędkości, zwiększenie kosztu i wytrzymałości.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
Katmartin
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 21
Joined: Fri Apr 02, 2010 2:04 am
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Katmartin »

U arabów można by zwiększyć obrone budynków.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by pomek »

Spowalniacz czasu:
- koszt produkcji zwiekszony o 20 skrzynek i 5 syba
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by YuriStriatov »

Tylko jesli lekkie dzialo rusa dostanie jakies ulepszenie, tak zeby mogl on sie wybronic normalnie zanim dojdzie do spowow.
Image
User avatar
Scyzor
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 78
Joined: Wed Dec 27, 2006 10:59 am

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Scyzor »

ja bym dodał, aby Arabowie mogli w koszarach zamieniać się w szejków, oraz pojazd ustawiający do 3 zdalnych min.
U amerykanów podwozie antyminowe :p
nieprawidłowa sygnatura
Grellenort
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Sat Jan 15, 2011 10:56 am

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Grellenort »

Fajnym, wg mnie, rozwiązaniem były by też gdyby ataki rakietą syberytową były by na zasadzie uderzeń nuklearnych ze stacrafta tzn:
- dłuższy czas ataku - i to sporo jakies 20-30 sekund
- ostrzeżenie
- kropeczka w miejscu ataku
Sprawiło by to, że:
- dało by się wybronić przed takim atakiem
- dało by się zazwyczaj uchronić przynajmniej cześć jednostek mobilnych przed zniszczeniem
A tak jak jest w tej chwili, to samo zrobienie syberytówki, praktycznie kończy grę, lub rakieta jest od razu blokowana w większości gier.
When in doubt, try brute force and ignorance.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Serpent »

Wątpię żeby Nitson miał kod źródłowy gry aby dodać taki bajer :P

Nadal apeluje aby dodać miotacz ognia o parametrach jakich wcześniej podałem.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Nitek »

To weź mi wyślij propozycję z tym miotaczem, bo muszę w końcu ruszyć dupę i wydać 003.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Serpent »

Code: Select all

WEAPON_TYPE  26 
        NAME "E(Flame-thrower)C(Flame-thrower)"
        NATION Arabian
        SYMBOL w-a-flame
        OIL 30
        SIBERIUM 0
        CANS 40
        TIME 20
        SOUND_NAME Flame
        SOUND_TYPE 0
        SEL_XY 0 0
        ROTATE_TYPE Free_gyro
        SIGHT 9
        WEIGHT  2  3 
        ATTACK
          MINMAX_RANGE  3  10 
          FREQUENCY  45  45 
          DAMAGE 89 10 48
          EFF 90 14 70
          ANIM  1  10  3 
        END_OF_ATTACK
        PRODUCED_IN 23 
        TECHNOLOGY 70 
Łap.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Dehumanizer
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 12
Joined: Sun Feb 06, 2011 2:49 pm

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Dehumanizer »

Wydłużyć czas opracowywania (150-200%?) top technologii, takich jak zaawansowane podwozie, ciężkie działa, lasery, etc. Zwiększenie kosztów (o połowę? albo może nawet dwukrotnie) i czasu produkcji (też o połowę?) ciężkich/zaawansowanych podwozi. Przy okazji nieco podwyższyć im obronę. Sprawi to, że nabierze sensu używanie średnich broni i podwozi, ale ciężkie i zaawansowane nie staną się zbędne. Ruscy będą mogli grać na czas i się okopać, arabowie będą mogli wygrać zanim dojdzie się do hg, a amerykanie będą mogli się dostosować (lekkie podwozie z działami? A może wyścig zbrojeń z ruskiem?).
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by YuriStriatov »

Odnosnie powyzszego:

http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=7&t=2472

Uzaleznienie tech HG od tech 3 uzbro tez by bylo dobre. Wez Nitek zepnij poslady i zacznij rzucac wersjami beta w koncu zeby sie to rozkrecilo, bo potrzebne to jest.
Image
Post Reply