Propozycje zmian w jednostkach

Alternative Game Balance mod
hellrider
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Wed Aug 18, 2010 10:27 am
Location: Kraków
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by hellrider »

wg. mnie hg powinno byc dobre tylko na budynki

laserek na pojazdy

gatlinga siekac ludzi

zwiekszyc obrazenia tych broni posrednich

i moze sie zrobic ciekawie
Image
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Marcinszabla »

W modzie Serpka mają być nowe bronie ( sugerowałem się trailerem moda PK na YT) , to może zróbmy jakieś np. działo kolejowe , które byłoby dostępne tylko na ciężkim gąsienicowym , produkowało by się prawie tak długo jak bomba syberytowa , kosztowałoby 90 skrzyń i 10 ropy , miałoby zasięg jak ruskie długie rakiety ( no odrobinkę większy) , a za to niszczyłoby skład jednym strzałem i byłoby dostępne dla Amerykanów i Rusków. Koncepcja nowych broni dobra?
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Serpent »

Nie, bo to moja koncepcja i radziłbym ci wymyślić jakieś nowe bronie, a nie sugerować się moimi filmami. Poza tym to nie dodatek do gry tylko mod od balansu a dodanie nowej broni zepsuje jeszcze bardziej ten balans.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Nitek »

Marcinszabla wrote:miałoby zasięg jak ruskie długie rakiety ( no odrobinkę większy) , a za to niszczyłoby skład jednym strzałem
Od tej broni aż kipi balansem.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Serpent »

Nie wiem czy to ironia ale:

http://www.youtube.com/watch?v=bCuC71x2UYM
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Marcinszabla »

Nitek wrote:
Marcinszabla wrote:miałoby zasięg jak ruskie długie rakiety ( no odrobinkę większy) , a za to niszczyłoby skład jednym strzałem
Od tej broni aż kipi balansem.

Hmmm... Dodać jeszcze bardzo wolny strzał , z tego powodu jedno takie działo musiałoby być chronione przez inne jednostki , ale można odkryć , gdzie wróg ma kilka HG (dodać też odjęcie hp też u jednostek w sąsiedztwie celu ), to Rusek miałby w swoim arsenale niezły dodatek (dać możliwość produkowania jednak tylko RU). Nie zapominajcie też o tym , że jak przetransoptuje się jakoś to działo żeby wróg nie widział (wróg musi wcześniej zmarnować czas na radary i się osłabić jeśli szybko zrobimy działo kolejowe) , to można bez problemu pozbyć się snajperów w koszarach. Rusek ma balans!
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
hellrider
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Wed Aug 18, 2010 10:27 am
Location: Kraków
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by hellrider »

Marcinszabla


jak już wyżej mowili to ma byc balans mod a nie tworzenie jakis nowych broni . jeżeli chcerz taką broń stworzyc to nie mam problemu zrób wlasnego moda i tyle ;)

+1
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Serpent »

Nitek wrote:
ku**a Serp, pokazywałeś mi ostatnio tą teksturę z początku filmiku i nie była zimowa. Ja wydałem moda i oczywiście musiałeś ściągnąć. Widzę, że kraść z innych modów będziesz do końca życia.
LMAO. Zapytaj Backero kiedy tą mapa powstała i nie wkur**aj mnie za przeproszeniem.

http://ow-revolution.socjum.pl/galeria/foto/2

Obczaj datę dodania, dodam iż ta mapa powstała rok temu w grudniu.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Nitek »

Przepraszam więc. Ostatnio widziałem tą mapę w wersji bez śniegu, więc od razu mi się nasunęła ta myśl.
Pamel
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Tue Jan 18, 2011 7:42 pm

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Pamel »

ph3nom wrote:Chcę, żeby podwójne laserki siały więcej zniszczenia niż bomba syberytowa :D

A na poważnie, to uważam, że powinny być one choć trochę usprawnione, tj aby dmg. był zwiększony o połowę.
Z tego wynika, ze nie umiesz nimi grac :wink: . Jest to potezna bron, no, ale dosc trudna w obsludze, ze tak sie wyraze.
Ja postuluje o zwiekszenie zasiegu lasera zwyklego do takiego jak u hg. Dodatkowo moznaby bylo podkrecic troche jego damage, zeby wzrastal np. o 20% po przebadaniu 2 uzbro ;)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Radzio »

Według pomocy miał wzrastać po opracowaniu którejś opto.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Serpent »

Radzio wrote:Według pomocy miał wzrastać po opracowaniu którejś opto.
No dałoby się jakoś dodać więcej tych ulepszanych broni? Chodzi tu właśnie o lasery, miotacz ognia itd. Czy chociażby dać plik tekstowy do Data z takim czymś, wiem że to
jabłko na wiśni ale warto zapytać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Radzio »

Stu jeszcze tego nie rozpracował.
Grellenort
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Sat Jan 15, 2011 10:56 am

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Grellenort »

Ciekawym rozwiązaniem było by tez uzależnienie budynków od technologii
tzn. 0 poziom podstawowy - Skład, warsztat, bas lab, zbrojownie
1 poziom - magazyn, fabryka, lab uzbrojenia itd.
When in doubt, try brute force and ignorance.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Propozycje zmian w jednostkach

Post by Antitheus »

Grellenort wrote:Ciekawym rozwiązaniem było by tez uzależnienie budynków od technologii
tzn. 0 poziom podstawowy - Skład, warsztat, bas lab, zbrojownie
1 poziom - magazyn, fabryka, lab uzbrojenia itd.
O tym pisałem już w innym temacie.
Post Reply