Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna

Post by Serpent »

Weź Burłakiem wyrzutnie rakiet na śr. gąsieniach + komora dla Macmilana. Jak weźmiesz artefakt to jedź na północ, tam przejmij skład. Następnie Burłakkiem i Macmilanem wjedź do wrogiej bazy, macmilanowi każ przejąć magazyn, a Burłakiem rozwalaj nadchodzących żołnierzy. To tyle.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
DrCzurak
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 274
Joined: Sat Jun 05, 2010 9:58 pm

Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna

Post by DrCzurak »

Zajmij baze na północy, później polecam zbudowanie koszar i wsadzenie tam makmilana. Burłakiem w wyrzutni rakiet strzelaj ( non stop się ruszaj) w wieżyczkę wroga - wtedy wróg wybiegnie wszystkimi żołnierzami i zacznie Cie gonić, wtedy pojawia się rola Macmilana, który z koszar będzie ściągał jednego po drugim.

Jest także opcja hardkor, która polega na tym żeby burłakiem wziąść buldożer i zacząć niszczyć laba wroga, jeżeli buldożer będzie zniszczony, wsiąść do drugiego który znajduje się w amerykańskiej bazie - opcja trudna, lecz wykonalna.

Polecam jednak tą drugą opcje :P
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
User avatar
Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 49
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm

Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna

Post by Xardas »

Misja: Zimna Woja:
Jeśli chodzi o tego Gorkiego, Na najwyższym poziomie trudności potrzeba będzie 3 pojazdów z działami, tymi które mamy od początku gry, tylko w każdym powinien być jakiś lepszy mechanik. Jego ciężkie działo należy naprawić i zabrać, na tym poziomie może się przydać. Bazę radze zbudować tak jak na screenach poniżej. Spory zasięg dział. do tego przeszkoda terenowa dla bomb samobieżnych.
A jeśli chodzi o syberyt. powinieneś zabrać ze sobą jednego snajpera, najlepiej Franka skażenie syba następuje podczas dwóch kolejnych ataków arabskich. Najpierw Frank pilnuje jednego złoża potem drugiego i pozamiatane.


ImageImage

Misja: Grunt to dobry plan:
Ciekawa misja, gdzie wystarczy pomyśleć. Po tym jak już zdobędziesz artefakt zajmujesz pustą bazę am na północnym zachodzie. Naprawiasz i tankujesz wozy. Baza na dole ma dwa wjazdy obydwa strzeżone. Gorki musi wpaść od dołu i sprowokować żołnierzy do ścigania go, tj. atak na wieże i odwrót, tak dwa razy. Następnie John jedzie sobie spokojnie z góry na dół przez nikogo nie zatrzymywany i zajmuje skład. Potem opcja negocjacje i po misji...


ImageImageImageImage
Image
* Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką,
lecz gdy ściera sie gumka na końcu ołówka znaczy to,
ze popełniasz ich zbyt wiele. *
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 203
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: Misja 13 - Amerykanie - Zimna wojna

Post by tomek795 »

DrCzurak wrote:Zajmij baze na północy, później polecam zbudowanie koszar i wsadzenie tam makmilana. Burłakiem w wyrzutni rakiet strzelaj ( non stop się ruszaj) w wieżyczkę wroga - wtedy wróg wybiegnie wszystkimi żołnierzami i zacznie Cie gonić, wtedy pojawia się rola Macmilana, który z koszar będzie ściągał jednego po drugim.
Zrobiłem dokładnie to samo i było git polecam tą strategie;-)
Post Reply