☭tawariś Gorky☭ się melduje

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
User avatar
☭tawariś Gorky☭
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 12
Joined: Wed Dec 05, 2012 6:52 pm
Location: 中国
Contact:

☭tawariś Gorky☭ się melduje

Post by ☭tawariś Gorky☭ »

Witam, w OW gram długo, jednak z przerwami. Nigdy wcześniej nie grałem na multi. Nie jestem jakimś pro, do OW, Zeusa pana olimpu, serii earth 2140+, Dungeon Keepera2 i innych wspaniałych produkcji zaglądam sobie od czasu do czasu. Niedawno odkryłem, iż wciąż istnieje i prężnie działa grupa zapaleńców odkurzającą tą wspaniałą grę, pomyślałem, że muszę dołączyć. :arhello: Opowiem w kilku słowach o sobie, jestem studentem, studiuję język chiński na uniwersytecie Sichuańskim w Sichuanie, w Chinach. W wolnym czasie lubię pograć w jakąś Dobrą grę oraz poczytać dobrą książkę. OW zakupiłem razem z czasopismem "Play!". Niestety, nie zachowała się ona do dziś... Próbowałem zachęcić innych kolegów do grania w nią i więcej już jej nie widziałem. Teraz niestety, używam pirata. Mam zamiar kupić nową grę jak będę w Polsce na wakacjach. Jeśli ktoś chciałby mnie wprowadzić w rozgrywkę
multi, byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Nie ma brzydkich kobiet, jest tylko za mało wódki...
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: ☭tawariś Gorky☭ się melduje

Post by Serpent »

:arhello:

Spocznij towariść! I napij się vódki :ruhello:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6