Reklama ow

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
Mari
Community Veteran
Community Veteran
Poland

Reklama ow

Post by Mari »

wrzuciłem original war na top listę gier rts

http://rts.toplista.info

proszę dodać kod na stronę

Code: Select all

<a href="http://rts.toplista.info/?we=ownet"><span style="width:120px;height:40px;overflow:hidden;background:#EE8800;border:2px;border-color:#FFAA22;border-style:outset;padding:5px;font:bold 11px verdana;color:white;text-decoration:none;text-align:center;cursor:pointer">Najlepsze Polskie Gry Strategiczne (RTS)</span></a>Najlepsze Polskie Gry Strategiczne (RTS)
Do you not know that you are a temple of God and that the Spirit of God dwells in you?If any man destroys the temple of God, God will destroy him, for the temple of God is holy, and that is what you are. 1 Kor 3,16-23
Anarchy
Site Moderator
Chad

Re: Reklama ow

Post by Anarchy »

Code: Select all

Strona Klanu Archanioły Wojny 
 Strona poswiecona grze Original War
Nie mogłeś znaleźć na reklamę strony, która w ciągu ostatnich 10 lat była odwiedzana?:P
Mari
Community Veteran
Community Veteran
Poland

Post by Mari »

Anarch o co ci chodzi, strona klanu to strona klanu a ja chciałem zareklamować stronę own, z resztą temat do kosza bo anti mi wyjaśnił, że wy nie możecie nic zmieniać bo z google zerwiecie umowę.
Do you not know that you are a temple of God and that the Spirit of God dwells in you?If any man destroys the temple of God, God will destroy him, for the temple of God is holy, and that is what you are. 1 Kor 3,16-23
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North

Post by Antitheus »

Tj jeśli chodzi tu o zwykłą wymianę bannerów to nie widzę problemu. Z tego co Ci pisałem, to myślałem, że mówisz o jakichś rankingach i dodawaniu dziwnych skryptów na stronę (tego google chyba się czepia).
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator

Post by zoNE »

Mari, ja nie chcę nic mówić, ale to strona mojego klanu i ona jest na tej liście już od 2004 :P. I nie istnieje już od tego samego roku, bo była przenoszona, a w 2006 w ogóle zlikwidowana :P. Więc to raczej zaśmiecanie niż reklama. Reklamowanie tam innych stron, nawet OWN jest dla nas średnią reklamą, bo tam i tak będzie mało odwiedzin.