"Szerokie Wody" 5 misja ruskich
- PatryQQQQ
- Soldier level 3
- Posts: 77
- Joined: Sun Sep 02, 2007 9:06 pm
- Location: Ostrów Mazowiecka
- Contact:
"Szerokie Wody" 5 misja ruskich
Mam spory problem z tą misją na mistrzu bo albo nie mogę się przebić przez obronę arabów a jak w końcu mi się uda to Płatonow gada że za długo się babrałem i amerykanie zdążyli się już okopać... Jak najlepiej to misje przejść i jak dużo mam czasu przebicie się żeby zyskać 3 medal.
Last edited by PatryQQQQ on Wed Feb 12, 2014 10:06 pm, edited 1 time in total.
Re: "Krok po Kroku" 5 misja ruskich
O ile dobrze pamiętam, to dobrym wyjściem było po prostu przejmowanie arabskich pojazdów i szybki atak.
Re: "Krok po Kroku" 5 misja ruskich
Tak właściwie to "Szerokie Wody"
Przygotuj 2 fale po 3 pojazdy z działem, a w każdym mechanik. 1 atakuje, a druga się naprawia. Arabowie nie będą mieli czasu na naprawę fortyfikacji
Przygotuj 2 fale po 3 pojazdy z działem, a w każdym mechanik. 1 atakuje, a druga się naprawia. Arabowie nie będą mieli czasu na naprawę fortyfikacji
- PatryQQQQ
- Soldier level 3
- Posts: 77
- Joined: Sun Sep 02, 2007 9:06 pm
- Location: Ostrów Mazowiecka
- Contact:
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
A no faktycznie spojrzałem tylko jak się nazywa ostatnia misja i wyłączyłem:D A na mastodonta szejka lepiej zadziałają gatlingi czy działa bo zawsze używałem gatling żeby szybciej Omara sprzątnąć i czy wie ktoś jakim czasie trzeba się zmieścić żeby dostać medal za szybkość?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
Dawno w ta misję nie grałem ale polecam 3 działa na ciężkim gąsienicowym podwoziu + (1-2) gatlingi na mastodonta.
Wpadasz 5 pojazdami i w 1 ataku rozwalasz tylko szejka, cofasz, naprawiasz i ponawiasz ataki aż zniszczysz obronę.
Manewr z naprawą pojazdów podczas ataku może się okazać kłopotliwy zwłaszcza jeśli nie masz dobrych mechów bo nie ma tam zbyt dużo miejsca do manewrowania gdy zajdzie potrzeba wycofania pojazdu.
Wpadasz 5 pojazdami i w 1 ataku rozwalasz tylko szejka, cofasz, naprawiasz i ponawiasz ataki aż zniszczysz obronę.
Manewr z naprawą pojazdów podczas ataku może się okazać kłopotliwy zwłaszcza jeśli nie masz dobrych mechów bo nie ma tam zbyt dużo miejsca do manewrowania gdy zajdzie potrzeba wycofania pojazdu.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- PatryQQQQ
- Soldier level 3
- Posts: 77
- Joined: Sun Sep 02, 2007 9:06 pm
- Location: Ostrów Mazowiecka
- Contact:
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
A co myślcie o dość niekonwencjonalnym ataku czyli zbudować skład i koszary zaraz za arabska bazą i z koszar wytłuc ich?
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
To rozwiązanie nie jest złe tylko dużo ryzykujesz - po połuniowej drodze kręci się arabski patrol (na mistrzu ludzie nie dadzą sobie rady z nimi), a Arabowie zaczną nacierać działami. Polecam taktykę opisaną w moim poradniku: http://original-war.net/files.php?id=134
Jak najwcześniej tankujesz pojazdy i zaczepiasz arabów. Od tego momentu zaczną cię atakować. Haczyk tkwi w tym, żeby wytłuc im kierowców i przejąć czołgi - wtedy łatwo przebić sie przez umocnienia i zabić szejka.
Ew przejmujesz poduszkowce i omijasz południowy patrol - wtedy na luzie wybudujesz koszary (na mistrzu po rzece często kursują - wystarczy postawić bunkier/koszary nieopodal południowej przeprawy).
Jak najwcześniej tankujesz pojazdy i zaczepiasz arabów. Od tego momentu zaczną cię atakować. Haczyk tkwi w tym, żeby wytłuc im kierowców i przejąć czołgi - wtedy łatwo przebić sie przez umocnienia i zabić szejka.
Ew przejmujesz poduszkowce i omijasz południowy patrol - wtedy na luzie wybudujesz koszary (na mistrzu po rzece często kursują - wystarczy postawić bunkier/koszary nieopodal południowej przeprawy).
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- PatryQQQQ
- Soldier level 3
- Posts: 77
- Joined: Sun Sep 02, 2007 9:06 pm
- Location: Ostrów Mazowiecka
- Contact:
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
Udało się zniszczyć bazę używając koszar:D a co do tego patrolu to wiem że jeżdżą tam bo już kiedyś przechodziłem tą misje i to nawet na mistrzu z wszystkimi medalami. Co dziwne po wystrzelaniu wszystkich arabów nie pojawił się komunikat o tym czy zdążyłem czy nie. Więc chyba dla bezpieczeństwa gry rozdzielę ludzi, małpy i inżynier zbudują koszary pod bazą a reszta będzie pracować/badać w bazie i przy soprych stratach u arabów ruszę na nich czołgami:D. Aż mi się spodobała ta misja:D
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
Znalazłem najlepszy sposób na przejście tej misji z najlepszym czasem.
Potrzebny nam będzie:
1. Warsztat
2. Pouszkowiec/poduszkowce
Zamieniamy 2 ludzi ze skillem w mechaników. Teraz polujemy na poduszkowiec (pozwalamy aby wleciał nam do bazy i zastawiamy mu drogę ucieczki. Po zdobyciu pojazdu kierujemy się na południe bazy arabskiej. Szybki wlot, wychodzimy z poduszkowców i przejmujemy pojazdy wroga (na koło fabryki mają parking). Po bazie zaczną się kręcić mechanicy oraz żołnierze próbujący wejść do czołgów - gasimy ich jako pierwszych. W razie czego uciekamy za południową przeprawę i na północ od drogi naprawiamy nasze zdobyczne czołgi. Jesli nasz mechanik zgasi im paru ludzi/ew znajdzie się w pobliżu składu odegrany zostanie dialog, iż arabskie fortyfikacje zostały przełamane - wtedy możemy na luzie pozbyć się Omara, zbudować komory i działa.
Uważamy bo w pewnym momencie pojawiają się arabskie posiłki (kilku żołnierzy-kierowców za fabryką).
//edit:
prościej:
od razu przebić się pod bazę wroga i postawić tam koszary. Zaczepić wroga i zmusić go do wejścia pod nasze karabiny. Jeśli jakis mortar operator został w bunkrze podjeżdżamy tuż pod niego pojazdem/podchodzimy ludźmi i bez przeszkód go gasimy Koniec.
Potrzebny nam będzie:
1. Warsztat
2. Pouszkowiec/poduszkowce
Zamieniamy 2 ludzi ze skillem w mechaników. Teraz polujemy na poduszkowiec (pozwalamy aby wleciał nam do bazy i zastawiamy mu drogę ucieczki. Po zdobyciu pojazdu kierujemy się na południe bazy arabskiej. Szybki wlot, wychodzimy z poduszkowców i przejmujemy pojazdy wroga (na koło fabryki mają parking). Po bazie zaczną się kręcić mechanicy oraz żołnierze próbujący wejść do czołgów - gasimy ich jako pierwszych. W razie czego uciekamy za południową przeprawę i na północ od drogi naprawiamy nasze zdobyczne czołgi. Jesli nasz mechanik zgasi im paru ludzi/ew znajdzie się w pobliżu składu odegrany zostanie dialog, iż arabskie fortyfikacje zostały przełamane - wtedy możemy na luzie pozbyć się Omara, zbudować komory i działa.
Uważamy bo w pewnym momencie pojawiają się arabskie posiłki (kilku żołnierzy-kierowców za fabryką).
//edit:
prościej:
od razu przebić się pod bazę wroga i postawić tam koszary. Zaczepić wroga i zmusić go do wejścia pod nasze karabiny. Jeśli jakis mortar operator został w bunkrze podjeżdżamy tuż pod niego pojazdem/podchodzimy ludźmi i bez przeszkód go gasimy Koniec.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
Tutaj czech przechodzi całą grę na hardzie może taka taktyka?
http://www.youtube.com/watch?v=6YZ9EBzkmZg
3 medale i order jest
Ja się obecnie bawię a am kampanię i chcę przejść wszystko na 3 poziomach trudności puki co
- w 1 zdobyłem czołg w 1 misji
- w 2 wszystkie skrzynie przeniosłem w 2 do 2 składu
- w 3 zająłem mniejszą bazę i skasowałem wszystko poza schowanym laboratorium na wzgórzu
- w 4 skasowałem wszystkich do czasu przybycia lucy
- w każdej na razie 3 medale i order za nie wczytanie i 0 moich zgonów.
http://www.youtube.com/watch?v=6YZ9EBzkmZg
3 medale i order jest
Ja się obecnie bawię a am kampanię i chcę przejść wszystko na 3 poziomach trudności puki co
- w 1 zdobyłem czołg w 1 misji
- w 2 wszystkie skrzynie przeniosłem w 2 do 2 składu
- w 3 zająłem mniejszą bazę i skasowałem wszystko poza schowanym laboratorium na wzgórzu
- w 4 skasowałem wszystkich do czasu przybycia lucy
- w każdej na razie 3 medale i order za nie wczytanie i 0 moich zgonów.
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
w 1 misji am fajnie się bawi w niszczenie obu ruskich baz polecam xd
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
Ta i w pewnym momencie dostajesz w łeb tyle ołowiu ,że się budzisz dopiero w nevadzie. W jednej czołg w drugim ze 3, nie zrobisz tego za mały skill. Ja w misji dżin w butelce zrobiłem ruskom niespodziankę i się okopałem przed ich przybyciem na ich miejscu ale przypomniałem se ,ze naukowcy odchodzą do przymierza i zrestartowałem misję, fajnie się tutaj z 15 inżynierów respi ale chyba skrypt dał sobie spokój i nie respił potem nic.
Re: "Szerokie Wody" 5 misja ruskich
W tej misji jest kopnięty skrypt rozbudowy bazy. Spawnowanie się inżynierów ma chyba temu "zapobiegać" lub pomóc ruskim, gdy jakoś uda nam się jednego zgasić.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --