Dyskusje nt. kampanii OW - kurzel131

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Wysoki lvl żołnieży w niektórych misjach

Post by Szymiew »

Inne zakładki pokażą się gdy wczytasz lub stworzysz mapę.
Files -> Open albo Wizard
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 98
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Wysoki lvl żołnieży w niektórych misjach

Post by kurzel131 »

Dobra mam ale wkleiłem wszystkie pliki z disk2 do 1 nie widać ich w edytorze tua podaje lokalizacje D:\Program Files\Original War\mods\1\Missions\__AM\1
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Wysoki lvl żołnieży w niektórych misjach

Post by nadwrazliwosc_zebow »

\__AM\1 czy \__AM\01? To chyba robi różnicę.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Wysoki lvl żołnieży w niektórych misjach

Post by Szymiew »

Co masz w tej ostatniej jedynce?
Powinny być to pliki .src .txt. i .bin.

edit:
takie coś
Spoiler:
Image
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by Antitheus »

Po 2 ataku nikt nie powinien żyć - częsty bug w tej misji - restart.

A po co Ci grając Am ropa? Nie ma ropy.
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 98
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by kurzel131 »

Już 2 raz wybieram tę misję zawsze jakiś id**ta odłączy się, stoi pod bazą powela i wydeptuje ścieżkę. Ja do tego czasu przebadam z podstawowych technologi wszystkie poza rozwinięciami i silnikiem na ropę z uzbrojenia ulepszę km, pistolety, działa, zbadam rakietę, działo, z syberytowego wszystkie technologie plus 2 zbuduję 2 elektrownie słoneczne, rozbudowane koszary kopalnie syberytu i oczywiście skład + odzyskam swój pojazd.
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by Odyseusz »

Moja sugestia: zamiast lab. uzbrojenia broniąc urwiska lepiej zainwestować w lab. optyczny i syberytowy. Jest to istotne z kilku powodów: lab. uzbrojenia jest już w bazie Powella, więc nie ma sensu go dublować skoro przejmiesz wkrótce jego bazę, a po drugie umożliwi ci to opracowanie celowników laserowych w optycznym (od razu po śmierci generała możesz ruszać ze snajperami, kilkoma żołnierzami i medykiem na Legion) i napędów/wytwarzania energii w syberytowym (przydatne z jasnych powodów razem z rozszerzeniami). Przynajmniej ja tak to zawsze rozgrywałem.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by Antitheus »

Najlepiej wybudować uzb/opt. Na Legion zawsze biorę paru najlepszych żołnierzy i 2 snajperów - cała reszta wciąż osłania południowe wzgórze przed purpurowymi ruskimi. Uzb z tego powodu, że każde pierwsze rozwinięcia uzbrojenia są ważne zarówno dla Twoich żołnierzy jak i dla najsłabszych jednostek, które pozostawiam na południu. Opt z perspektywy snajperów i jak najwcześniejszej lokacji zrzutów. Północne labo możesz rozłożyć i zrobić miejsce pod laby arabskie
Ewentualnie, zdolny gracz zdoła wybudować 2 laby i 4 rozwinięcia + opracować najważniejsze technologie zanim Powell zginie :arhello:
I nie budować fabryki na miejscu starej! najlepiej ustawić je w środku bazy łącząc skład północny i południowy - wtedy na luzie się okopiemy (ewentualne działa i rakiety by reszta ludzi znalazła zajęcie w fabryce lub labach a kolejny skład piechoty uderzył na ruskich).
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 98
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: Wysoki lvl żołnieży w niektórych misjach

Post by kurzel131 »

5 plików .txt i 2 .bin
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 98
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by kurzel131 »

Ja myślałem o kilku pojazdach z rakietami tak 5 rozwalić wieże tak by było wejście i wbijać, tutaj wystarczy zniszczyć część personelu czy zabudowania by przeszli na moją stronę?

I jak wygląda sprawa z przyjacielem?

Ja robię tak by mieć szybko dostęp do rakiety z syberytem działa rakieta 3 technologia syberytowa:P
User avatar
Nicollo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 37
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:36 pm

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by Nicollo »

Ja w ogóle nie utrzymuję bazy na wzgórzu. Kiedy już zbudowałem obronę w czasie rządów Powella, tuż pod jego bazą buduję kilka wieżyczek, wygląda to jak w Am15a. Po śmierci generała rozbudowuję jego skład i przyłączam te wieżyczki, montując przy nich uzbrojenie. Bazę południową rozbieram. Jak najszybciej odbudowywuję fabrykę, tworzę komorę i kilka pojazdów z rakietami (badania opracowane szybciej zbroj/opt). Zaczynam niszczyć umocnienia Legionu, w tym czasie przybywa Joan, od której pojazdy również wykorzystuję ;)
User avatar
kurzel131
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 98
Joined: Fri Apr 25, 2014 4:33 pm
Contact:

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by kurzel131 »

A ta ich wtyczka nie wiem ukradnie rakietę czy co? bo na filmiku widziałem jak go zabijał
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by nadwrazliwosc_zebow »

Ja się zgodzę z tym, żeby od początku budować laboratorium opt/syb. Optyczne się przydaje, bo snajperzy, zrzuty i zdalne sterowanie, syberytowe wiadomo. Przed tym z podstawy badam tylko elektrownię słoneczną i rozwinięcie techa 1. Do tego buduję koszary w miarę blisko tego wszystkiego (bo średnie CKM-y lubią omijać defensywę i ruszać od razu na laba albo kopalnię), wsadzam tam jednego-dwóch żołnierzy, do tego jednego enga, reszta bada. Jak już Powell się wysadzi, szybko badam rozwinięcie uzbrojenia (przynajmniej jedno) i wbijam zachodnim wejściem do bazy Legionu snajperami i żołnierzami + 2-3 lekarzy. Przyjaciela oczywiście zabijam, facet będzie kablował Rosjanom nt. naszych postępów w pracach nad bombą.

Najsłabszych ludzi zamieniam w moździerzowców i ładuję ich do południowych koszar + zostawiam im jednego enga, a resztą rozbudowuję północ. Buduję sobie arabskiego biolaba (biodetekcja + wytrzymałość legionistów) i arabskie koszary w bazie. W międzyczasie do tego dokładam wieżę kontrolną i komorę + buldożera + 3-4 ciężkie działa. To wszystko z reguły mam do momentu, w którym przybywa Hugh. Wtedy najlepszych naukowców wysyłam do badania bomby, a buldożerem i działami rozwalam ruskim defensywę od południa i zabijam im kolesi od behemotów. Buduję trzy bomby, dwie ładuję w las koło Przymierza (i jeśli się nie poddadzą, to poprawiam działami), trzecią trzymam, żeby Ruscy się nie przyczepili. Zostawiam koszary + enga na różowych i człowieka w wieży kontrolnej, resztę zamieniam w moździerzowców/żołnierzy lub lekarzy i wchodzę na rosyjskie wzgórze od południa. Jak już pojawi się Omar, to trzecią bombę ładuję w sam prawy górny róg mapy, co uśmierca praktycznie wszystkich Arabów, a resztki dobijam piechotą. Over.
User avatar
SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by SW94 »

Moja taktyka tej misji na mistrzu:
1. Na południu wystarczy mi 1-2 zbrojownie/koszary, elektrownia słoneczna i laboratorium optyczne, aby opracować snajperki.
2. Po śmierci Powella zmieniam wszystkich w snajperów i zostawiam 2-3 naukowców.
3. Ruszam na Legion. Jeśli chodzi o Alego Hadaracha, to czasami przyjmuję go do drużyny.
4. Po zniszczeniu Legionu opracowuję moździerze i uzbrojenie na najwyższy poziom.
5. Buduję amerykańskie koszary i ustawiam ludzi w proporcjach 1/2 moździerzowców, 1/3 snajperów, reszta to naukowcy i 1 inżynier do przejęcia kolejnej bazy. Przed atakiem przyda się też laboratorium biologiczne do opracowania stymulantów dla legionistów.
6. Mniej więcej wtedy pojawia się Joan i wszystkimi jednostkami udaję się niedaleko bazy z behemotami.
7. Niszczę behemoty.
8. Przejmuję rosyjską bazę na południe od głównego złoża syberytu.
9. Buduję laboratoria i opracowuję resztę technologii.
10. Buduję fabrykę z rozbudowaniem gąsienicowym, rakietowym i syberytowym.
11. Mniej więcej wtedy pojawia się Stevens z małym oddziałem i kieruję go w kierunku przejętej bazy, uważając na rosyjskie czołgi (pojazdy zostawiam jak najbliżej przejętej bazy, w razie śmierci Stevensa lub kogoś z jego grupy muszę wczytać grę).
12. Opracowuję Roszczepienie syberytu, a resztą oddziału niszczę bazę rosyjską (zostawiam magazyn [na czerwonym, przejmuję go inżynierem], koszary [też je przejmuję], kilka wieżyczek [też się przydadzą, najgorsze te ze spowolnieniem, bo amerykanów też spowalniają] i północną fabrykę, gdyż nie chcę stracić medalu za ucieczkę Petera Rotha).
13. Po opracowaniu produkuję rakietę syberytową (a najlepiej od razu dwie, najczęściej na zaawansowanym podwoziu z silnikiem syberytowym ręcznie sterowane).
14. Na pytanie Płatonowa o rakietę zazwyczaj wybieram opcję Poczekaj 5 minut. Wtedy jest większa szansa na sytuację patową.
15. (jeśli Ali został przyjęty do drużyny) Ali ucieka, ale na szczęście zdążę go wycofać do bazy.
16. Rakietami celuję w bazę Przymierza. W razie wpadki (czyli zabicia Petera Rotha lub niepoddania się Przymierza po wybuchu 2 rakiet) muszę wczytać grę.
17. Buduję amerykańskie i arabskie koszary przy drodze ucieczki Arabów i kończę z ruskimi.
18. 3/5 ludzi zmieniam w snajperów, resztę w bazookowców i moździerzowców. Wszystkich chowam w koszarach/wieżyczkach.
19. Ostateczne starcie trwa bardzo krótko no i misja w niecałe 1,5 godziny zakończona z 3 medalami.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: M15 am gdzie jest ropa? i niewykonany skrypt

Post by Antitheus »

Najłatwiejsza taktyka:
Spoiler:
1. Na południu koszary i 1 bunkier od wschodniego wjazdu - lab uzb i opt - rozwinięcie uzbrojenia 2 i snajperki (mile widziana częściowa niewidzialność).
2. Po śmierci Powella bierzemy ok 7 żołnierzy - 5 norm, 2 snajp + 2 odpornych medyków (do zniszczenia osadzonych wież lub koszar a snajperzy do polowania na wolnochodzących żołnierzy). Zostawiamy żołnierzy z najmniejszą ilością pkt obrony do defensywy południowego wzgórza (ruscy nie będą panoszyć się po mapie).
3. Zabijamy przede wszystkim małpy (i silnych żołnierzy) - po ubiciu określonej ilości ludzi Legion powinien się poddać - im mniej miał strat tym lepiej dla nas. Zabijamy "przyjaciela" - współpracuje z ruskimi.
3. Wycofujemy wszystkich do naszej bazy. W międzyczasie mogliśmy rozbudować bazę i opracować resztę ciekawych technologii. Możemy postawić fabrykę na środku mapy i ulepszyć obronę (komputerowe wieżyczki na południu i wschodzie). W tym momencie gra powinna nam zająć ok 15-20 min.
4. Bierzemy ok 4 snajperów, 5 operatorów moździerza i 2 odpornych medyków i uderzamy na ruskich od południa. Po zniszczeniu składu wyjdą żołnierze, gaszą ich snajperzy. Operatory moździerza niszczą w 1 kolejności spowalniacze i karabiny gathlinga.
5. Niszczymy ruską bazę - niszczymy rakietę syberytową. Ok 55 min Płatonov zacznie szczekać że ma bombę (jaką bombę? Przecież już nie ma całej bazy). Jeśli nie dostaliśmy się jeszcze do radzieckiej bazy, to lepiej żebyśmy do 1:00:00 posiadali rakietę i powiedzieli, że "też mamy bombę" (Platonov nie zrzuci na nas bomby przez pewien czas).
6. OSZCZĘDZAMY PÓŁNOCNĄ FABRYKĘ (dopóki ruscy żyją nie pojawią się arabowie).
7. Budujemy 1-2 rakiety i zrzucamy je na bazę przymierza - nie na środek bazy tylko poza nią - tak by zniszczyła budynki defensywne a resztę zostawiła nienaruszoną.
8. Bierzemy buldożer, dobijamy bazę pojazdami komputerowymi (nie podchodzimy tam ludźmi bo zostaną teleportowani do środka bazy). Po tym jak Roth się podda niszczymy północną ruską fabrykę i dobijamy naszymi ludźmi arabów.
Proste jak 100m sznura w kieszeni.
Post Reply