Audacity

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
Post Reply
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Audacity

Post by MasterKiller »

Chcialem testowo nagrac pare dialogow, no i ustawiam w tym rozwijanym menu w glownym kwadracie z dzwiekiem(z tymi wykresami) 16-bit, 22,05 kHz, Mono, zapisuje dzwiek w formacie 16-bit PCM WAV(Microsoft), ale oczywiscie nie dziala. Gdy otwieram ponownie zapisany plik, w tym kwadracie ukazuje mi sie napis Mono, 22050 Hz, 32-bitowy float. Wtf?

PS
nie wiem czy ja dobrze zrozumialem tutorial na ow supporcie: jak dialog ma identyfikator dial1 i jest w pierwszej misji, to .wav ma miec nazwe 01_ial1 ?
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Audacity

Post by Serpent »

To nie szkodzi że tak jest napisane, będzie działać.

dial1 = 01_ial1
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Audacity

Post by MasterKiller »

Dobra, udalo mi sie zapisac jak trzeba, otwiera sie 16-bitowe mono, 22050 Hz i nie dziala. Plik nazywa sie 01_ial.wav
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Audacity

Post by Antitheus »

Przykład:
Spoiler:
Name: 05_Mastodon-Glb-1.wav
Mission: Say(Glb, 'DMastodon-Glb-1');
Texts: $ DMastodon-Glb-1
- Complete bourgeois decadence!
btw. edytowalem swój post na coś bardziej przydatnego.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Audacity

Post by MasterKiller »

probowalem zarowno 01_dial1 jak i 01_ial1 i nie dziala.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Audacity

Post by Nefarem »

Zobaczy czy w dobrych folderach masz, otwórz sobie Data2.owp bo tam są spakowane pliki audio.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Audacity

Post by Antitheus »

Właśnie sprawdziłem. Wszystko śmiga mi bez żadnego zarzutu.
  • Plik audio: Ścieżki/Zmień próbkowanie - 22050; Eksportuj: 16-bit PCM Wav
  • Nazwa pliku: 01_test-jmm-1.wav
  • Ścieżka: E:\SteamLibrary\SteamApps\common\Original War\mods\el\sound\Dialogs\Am\01
  • Nazwa dialogu: dtest-jmm-1
  • Komenda: Say(Fajfer,'dtest-jmm-1');
Nefarem - audio są pakowane w Disc2.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Audacity

Post by MasterKiller »

Aaaa, bo to musi byc jeszcze folder misji <facepalm>.. w takim razie na co 01_ z poczatku :D?

#justoriginalwarthinks
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Post Reply