Tekstury w Bryce

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Tekstury w Bryce

Post by Gelwe »

Po kilku minutach w Bryce osiągnąłem podobne efekty co Altar, w tym temacie chciałbym się dzielić z wami moimi "produkcjami"

Oto pierwsza z nich:
Spoiler:
Image
EDIT:
Spoiler:
Image
EDIT 2:
Spoiler:
Image
Last edited by Gelwe on Sun Jul 26, 2015 8:50 pm, edited 3 times in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Tekstury w Bryce

Post by Nefarem »

Screen z edytora:

Image
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Tekstury w Bryce

Post by Serpent »

Daleko temu do tekstur z OW :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Tekstury w Bryce

Post by Gelwe »

Dobrze to w takim razie proszę usunąć ten temat.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Tekstury w Bryce

Post by Antitheus »

No tak, trzeba lekko zmniejszyć ostrość i dopasować bardziej stonowane kolory. Ale dobra robota. Po moich zabawach w Brycku nie ma zbyt wielkich efektów.
Btw Keep the good work, keep practicing.
User avatar
Gravitr
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 238
Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
Location: CZ Prague
Contact:

Re: Tekstury w Bryce

Post by Gravitr »

It must be possible to create OW textures by this way. Altar did it through Bryce too.

Ed: my strange earlier tries:
Spoiler:
Image
Image
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download

[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download

[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Tekstury w Bryce

Post by Serpent »

Mapa zrobiona w Byrcu wczytana do OW za pomocą gbi generuje strukturę pod nią ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Tekstury w Bryce

Post by Gelwe »

Serpent wrote:Mapa zrobiona w Byrcu wczytana do OW za pomocą gbi generuje strukturę pod nią ;)
Skąd masz takie info?
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Tekstury w Bryce

Post by MasterKiller »

darmowe toto? bo cos nie moge znalezc.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Tekstury w Bryce

Post by zoNE »

W 2007 firma udostępniła normalną wersję 5.5 za darmo, ale link już nie działa, teraz dostępna za darmo jest ta wersja:

http://www.dobreprogramy.pl/Bryce,Progr ... 11998.html

Jest nowsza, darmowa do zastosowań prywatnych.
User avatar
stucuk
OWSupport.com Owner
Posts: 438
Joined: Tue Apr 18, 2006 12:10 am
Location: UK, Scotland

Re: Tekstury w Bryce

Post by stucuk »

Gwren talked to the guy who made OW's GBI's. If you havn't already i would suggest you talk to Gwren.

From what i remember the Altar guy created the GBI's by first exporting a height map from ow's editor, bluring it a bit and then importing it into Bryce. He then used that as a basis and used Photoshop with some existing hill/mountains he had made to complete the map.

So as far as i understand most of the work was done on Photoshop with alot of layers per gbi.
- Stu
OWSupport
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Tekstury w Bryce

Post by Gelwe »

stucuk wrote: From what i remember the Altar guy created the GBI's by first exporting a height map from ow's editor, bluring it a bit and then importing it into Bryce. He then used that as a basis and used Photoshop with some existing hill/mountains he had made to complete the map.

So as far as i understand most of the work was done on Photoshop with alot of layers per gbi.
This way works quite fine :D. I know now how they "paste" a bryce textures on map.
Thanks Stu.

EDIT: I have to change a perspective, because it is not the same as OW's
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Tekstury w Bryce

Post by Nefarem »

Image

It remains fix perspectic.
This map use Height info from Am 14.

Image

Image
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Tekstury w Bryce

Post by Antitheus »

I was experimenting with height maps on the newest release of Bryce and the program won't read them quite well (to high mountains etc) - tried to adjust it with some poor effects. The best results was achieved by making the single mountain. Never tried blurring them tho (just adjusting the colors + contrast).
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Tekstury w Bryce

Post by Gelwe »

Pierwsze próby manipulowania światłem (mapa AM14 przymierze)

Image

Image

EDIT: wersja 2
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply