Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
No tak, trzeba lekko zmniejszyć ostrość i dopasować bardziej stonowane kolory. Ale dobra robota. Po moich zabawach w Brycku nie ma zbyt wielkich efektów.
Btw Keep the good work, keep practicing.
Mapa zrobiona w Byrcu wczytana do OW za pomocą gbi generuje strukturę pod nią
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Gwren talked to the guy who made OW's GBI's. If you havn't already i would suggest you talk to Gwren.
From what i remember the Altar guy created the GBI's by first exporting a height map from ow's editor, bluring it a bit and then importing it into Bryce. He then used that as a basis and used Photoshop with some existing hill/mountains he had made to complete the map.
So as far as i understand most of the work was done on Photoshop with alot of layers per gbi.
stucuk wrote:
From what i remember the Altar guy created the GBI's by first exporting a height map from ow's editor, bluring it a bit and then importing it into Bryce. He then used that as a basis and used Photoshop with some existing hill/mountains he had made to complete the map.
So as far as i understand most of the work was done on Photoshop with alot of layers per gbi.
This way works quite fine . I know now how they "paste" a bryce textures on map.
Thanks Stu.
EDIT: I have to change a perspective, because it is not the same as OW's
Creative wrote: Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote:
Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
It remains fix perspectic.
This map use Height info from Am 14.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.
I was experimenting with height maps on the newest release of Bryce and the program won't read them quite well (to high mountains etc) - tried to adjust it with some poor effects. The best results was achieved by making the single mountain. Never tried blurring them tho (just adjusting the colors + contrast).