Witam chciałbym zrobić HD Texture dla OW, czyli zrobić bazowe tekstury w wyższej rozdzielczości. Dodam że ktoś robił tak samo dla GTA SA, że tekstury standardowe o rozdziałce 256x256 zapisywał je w 512x512.
Chciałbym wyciąć standardowe tekstury map,budynków,pojazdów,postaci, i zapisać je w wyższej rozdzielczości.
I od czego tu zacząć? Jakieś pomysły?
Original War HD Texture
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Original War HD Texture
PrintScreen i jedziesz ;D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Original War HD Texture
Edit. Dopiero spojrzałem na nick autora
Re: Original War HD Texture
To nie minecraft.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Original War HD Texture
Jak to od czego? Od odświeżenia i narysowania nowych tekstur w GMeditorze.Creative wrote:Witam chciałbym zrobić HD Texture dla OW, czyli zrobić bazowe tekstury w wyższej rozdzielczości. Dodam że ktoś robił tak samo dla GTA SA, że tekstury standardowe o rozdziałce 256x256 zapisywał je w 512x512.
Chciałbym wyciąć standardowe tekstury map,budynków,pojazdów,postaci, i zapisać je w wyższej rozdzielczości.
I od czego tu zacząć? Jakieś pomysły?
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Original War HD Texture
1. OW jest w 2D, nowe tekstury w wyższej rozdzielczości będą wymagać ogromnych zmian w silniku gry, niewykonalne. Oczywiście najłatwiejszym wyjściem byłoby przepisanie OW na nowy silnik, ale wymaga to ogromnej ilości pracy zespołu ludzi (programiści, graficy, level designerzy itd.) nie tylko nad samą grą, ale również nad narzędziami do niej (wszelkie edytory itd.). Z oryginalnej gry można wykorzystać tylko małą część (prawa autorskie nie pozwalają Stucukowi dzielić się kodem źródłowym, co utrudni zachowanie mechaniki gry w tym samym stanie): dźwięki, pliki tekstowe itd. Nikt się tego nie podejmie, bo każdy kto jest w stanie napisać grę od zera (nawet bazując na gotowej grze, gdzie ogrom pracy odpada ze względu na to, że cały koncept itp. jest już zrobione) jest w stanie napisać swoją własną grę niezależną lub podjąć się pracy w firmie tworzącej gry (nie mówię już o studiu AAA, ale nawet o studiu niezależnym) i mieć jakąkolwiek szansę na zarobek.
2. Najłatwiejszym i najszybszym sposobem jest zrobienie modeli 3D, a następnie na ich podstawie stworzenie modeli 2D. Powodzenia z rysowaniem tak dużej liczby modeli, ich animację, szczególnie w GMEditorze.
3. (OT) Zastanawia mnie czy Black Men to najlepszy troll jakiego widziałem, czy po prostu taki już jest
2. Najłatwiejszym i najszybszym sposobem jest zrobienie modeli 3D, a następnie na ich podstawie stworzenie modeli 2D. Powodzenia z rysowaniem tak dużej liczby modeli, ich animację, szczególnie w GMEditorze.
3. (OT) Zastanawia mnie czy Black Men to najlepszy troll jakiego widziałem, czy po prostu taki już jest
Re: Original War HD Texture
Nie trafiłeś3. (OT) Zastanawia mnie czy Black Men to najlepszy troll jakiego widziałem, czy po prostu taki już jest
Re: Original War HD Texture
Jak przebiegają prace nad patchem?
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Original War HD Texture
Nowych tekstur nie będzie. Temat do zamknięcia.