Original War HD Texture

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
Locked
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Original War HD Texture

Post by Creative »

Witam chciałbym zrobić HD Texture dla OW, czyli zrobić bazowe tekstury w wyższej rozdzielczości. Dodam że ktoś robił tak samo dla GTA SA, że tekstury standardowe o rozdziałce 256x256 zapisywał je w 512x512.
Chciałbym wyciąć standardowe tekstury map,budynków,pojazdów,postaci, i zapisać je w wyższej rozdzielczości.
I od czego tu zacząć? Jakieś pomysły?
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original War HD Texture

Post by Serpent »

PrintScreen i jedziesz ;D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: Original War HD Texture

Post by MrMentor »

Image

Edit. Dopiero spojrzałem na nick autora :arwtf:
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Original War HD Texture

Post by Nefarem »

To nie minecraft.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original War HD Texture

Post by Gelwe »

Creative wrote:Witam chciałbym zrobić HD Texture dla OW, czyli zrobić bazowe tekstury w wyższej rozdzielczości. Dodam że ktoś robił tak samo dla GTA SA, że tekstury standardowe o rozdziałce 256x256 zapisywał je w 512x512.
Chciałbym wyciąć standardowe tekstury map,budynków,pojazdów,postaci, i zapisać je w wyższej rozdzielczości.
I od czego tu zacząć? Jakieś pomysły?
Jak to od czego? Od odświeżenia i narysowania nowych tekstur w GMeditorze.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Original War HD Texture

Post by Nitek »

1. OW jest w 2D, nowe tekstury w wyższej rozdzielczości będą wymagać ogromnych zmian w silniku gry, niewykonalne. Oczywiście najłatwiejszym wyjściem byłoby przepisanie OW na nowy silnik, ale wymaga to ogromnej ilości pracy zespołu ludzi (programiści, graficy, level designerzy itd.) nie tylko nad samą grą, ale również nad narzędziami do niej (wszelkie edytory itd.). Z oryginalnej gry można wykorzystać tylko małą część (prawa autorskie nie pozwalają Stucukowi dzielić się kodem źródłowym, co utrudni zachowanie mechaniki gry w tym samym stanie): dźwięki, pliki tekstowe itd. Nikt się tego nie podejmie, bo każdy kto jest w stanie napisać grę od zera (nawet bazując na gotowej grze, gdzie ogrom pracy odpada ze względu na to, że cały koncept itp. jest już zrobione) jest w stanie napisać swoją własną grę niezależną lub podjąć się pracy w firmie tworzącej gry (nie mówię już o studiu AAA, ale nawet o studiu niezależnym) i mieć jakąkolwiek szansę na zarobek.

2. Najłatwiejszym i najszybszym sposobem jest zrobienie modeli 3D, a następnie na ich podstawie stworzenie modeli 2D. Powodzenia z rysowaniem tak dużej liczby modeli, ich animację, szczególnie w GMEditorze.

3. (OT) Zastanawia mnie czy Black Men to najlepszy troll jakiego widziałem, czy po prostu taki już jest :D
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Original War HD Texture

Post by Creative »

3. (OT) Zastanawia mnie czy Black Men to najlepszy troll jakiego widziałem, czy po prostu taki już jest :D
Nie trafiłeś :)
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original War HD Texture

Post by Gelwe »

Jak przebiegają prace nad patchem?
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Original War HD Texture

Post by Creative »

Nowych tekstur nie będzie. Temat do zamknięcia.
Image
Locked