Page 5 of 5

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Sat Apr 17, 2021 11:45 pm
by RastaMaks98
Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób pozmieniać kolory przeciwników? Był bym bardzo wdzięczny

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Sun Apr 18, 2021 9:19 am
by Don Hard
RastaMaks98 wrote: Sat Apr 17, 2021 11:45 pm Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób pozmieniać kolory przeciwników? Był bym bardzo wdzięczny
Gelwe wrote: Tue Jan 08, 2019 6:48 pm
Stas1131 wrote: Tue Jan 08, 2019 6:34 pm Dobra
sorry że znowu pytam ale troszeczkę się nie orientuję w tej zamianie plików.
Czy do tego potrzeba jakiegoś programu? :D
Jeżeli używasz windowsa 7 (lub wzwyż) to przydaje się eksplorator windows. :arhello:

A tak na poważnie, tutaj masz tabelę kolorów:

Code: Select all

0 - niebieski
1 - żółty
2 - pomarańczowy
3 - czerwony
4 - czarny
5 - zielony
Przykładowo: Knight01.rhs ma kolor żółty więc po podmianie na Knight03.rhs, rycerz będący pierwotnie żółty zmieni swój kolor na czerwony. Pamiętaj aby zrobić kopię zapasową plików.

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Sun Apr 18, 2021 5:46 pm
by RastaMaks98
No ok ale jak się to podmienia wystarczy zmienić cyferke czy jak? I w jakim folderze?

EDIT: Jak próbuje podmieniać to wyskakuje coś takiego

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Mon Apr 19, 2021 1:45 am
by Serpent
Treść błędu ewidentniej wskazuje na brak danego pliku. Zgaduje że zmieniłeś nazwę pliku łucznika z Archer00 na jakąś inną. Jednak nie zapodałeś zamiennika na jego miejsce, dlatego wywala ci błąd braku pliku.

W skrócie, możesz zmienić nazwy plików ale na ich miejsce musisz mieć zamienniki.

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Tue Apr 27, 2021 4:07 pm
by Gravitr

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Tue May 11, 2021 10:03 am
by imek27
Cześć! :)

czy komuś udało się znaleźć edytor do poziomów w grze?

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Tue May 11, 2021 4:02 pm
by Gravitr
Hi,
no editor has been released, the content shown in the video above was created by modifying existing game files.

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Thu May 13, 2021 8:05 am
by imek27
Thx Gravitr for the response. It's a pity you can't create your own levels for the game. Overall, it would be great if a game about RH was created in a new version, for example in Unreal Engine ;)

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Thu Dec 15, 2022 2:58 pm
by Jakskomiksu
Tytuł ten jak wiele innych (zwłaszcza tych bazujących na Infinity engine - ten od Baldura) zawsze słynęło z ukrytej / nieużytej treści w plikach gry (z tego co się orientuję jeden z dodatków/modów do BG2 - nie pamiętam który- bazował na nieużytych treściach ) .
Podobnie np. Fallout Tactics w wersji Extra Klasyki posiadał w folderach pliki do wydrukowania pełnej stołowo - planszowej wersji gry.
Co do Robin Hooda dawno w niego nie grałem ale swego czasu wciągnął mnie bardziej niż Desperados.
Co więcej jako jedna z nielicznych gier chyba nie posiadała większych błędów i potknięć w naszym ojczystym tłumaczeniu.

PS. Jeśli przymierzacie się do 'ulepszania' tej gry postaram się w miarę możliwości pomóc bo zawsze chciałem nauczyć się modować w Infinity. Piękno tego silnika (i systemów / gier które wspiera) polega na tym, że zawsze można dodać/dopisać/ ulepszyć coś więcej (o ile mnie pamięć nie myli to jest główna różnica i plus silników 'strukturalnych').
Zawsze jest możliwość kontynuowania przygody w wątkach dotąd niedopowiedzianych.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak wspomnę o modzie do ToEE (Świątynii Pierwotnego Zła - to chyba jedna z bardziej znanych przygód w świecie Greyhawka): Circle of Eight - gorąco polecam! :ruhello:

Re: Robin Hood Legenda Sherwood - kolejna niedokończona gra?

Posted: Fri Dec 16, 2022 5:39 pm
by Gelwe
Jakskomiksu wrote: Thu Dec 15, 2022 2:58 pm Tytuł ten jak wiele innych (zwłaszcza tych bazujących na Infinity engine - ten od Baldura) zawsze słynęło z ukrytej / nieużytej treści w plikach gry (z tego co się orientuję jeden z dodatków/modów do BG2 - nie pamiętam który- bazował na nieużytych treściach ) .
Podobnie np. Fallout Tactics w wersji Extra Klasyki posiadał w folderach pliki do wydrukowania pełnej stołowo - planszowej wersji gry.
Co do Robin Hooda dawno w niego nie grałem ale swego czasu wciągnął mnie bardziej niż Desperados.
Co więcej jako jedna z nielicznych gier chyba nie posiadała większych błędów i potknięć w naszym ojczystym tłumaczeniu.

PS. Jeśli przymierzacie się do 'ulepszania' tej gry postaram się w miarę możliwości pomóc bo zawsze chciałem nauczyć się modować w Infinity. Piękno tego silnika (i systemów / gier które wspiera) polega na tym, że zawsze można dodać/dopisać/ ulepszyć coś więcej (o ile mnie pamięć nie myli to jest główna różnica i plus silników 'strukturalnych').
Zawsze jest możliwość kontynuowania przygody w wątkach dotąd niedopowiedzianych.
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak wspomnę o modzie do ToEE (Świątynii Pierwotnego Zła - to chyba jedna z bardziej znanych przygód w świecie Greyhawka): Circle of Eight - gorąco polecam! :ruhello:
Niestety RH ma zaszyfrowane pliki (bez klucza ani rusz), więc modding ogranicza się tylko na podmianie kolorów jednostek oraz edycji statystyk (co w poprzednich postach zostało wspomniane), dodatkowo oficjele z Microids nie kwapią się do udostępnienia narzędzi modderskich/kodu źródłowego mimo zapewnień, o podjęciu działań w tej sprawie . Co do chęci pomocy pisz PW, ponieważ pracujemy nad wersją open-source pewnej kultowej gry.