Page 1 of 1

Wszystkie Mody

Posted: Tue Aug 15, 2017 8:53 pm
by Darth Saviola
Siemka, przy okazji kolejnego już powrotu do OW odświeżam sobie mody w oczekiwaniu na jakieś multi..

Lecę najpierw po kolei te wrzucone/update'owane w 2017, potem reszta.

Na chwilę obecną z tych ciekawszych, wartych zagrania wyłapałem następujące trudności uniemożliwiające dalszą grę.

1."Cox and Moszna Adventures" - misja "Niewola" - nie mogę znaleźć tego cholernego radia nigdzie...

2."Ostatnia defensywa" - intro do misji 3 - jeden ziomek respi się na wzgórzu, z którego nie da się zejść, oddział się zbiera i czeka na tego ostatniego... w nieskończoność :).

3."Na tropie Macmillana" - misja "Jesteśmy zgubieni" - raczej niedokończona, zapętlona misja atak małp/resp człowieka/skrzynek/dzikich małp na mapie. Być może misja jest dokończona, ale wówczas zamysł autora uważam za dyskusyjny - 6 ludzi w oddziale z repsu, małpy już lagują przy atakach... brak rozwoju sytuacji.

(mam nowe konto, ponieważ po 6 latach nie sposób odnaleźć @ prawidłowego, a unifikacji dokonałem dopiero ze 4 lata temu :P).

Pozdrawiam.

Re: Wszystkie Mody

Posted: Tue Aug 15, 2017 10:32 pm
by Markok
Punkt pierwszy sobie daruj dla swojego zdrowia psychicznego, jak zresztą i wszystkie pozostałe mody tego "moddera".
Punkt trzeci to moje "dzieło", tak, taki jest zamysł autora, a tak z ciekawości, działa to jakoś :) ? Małpy faktycznie atakują ? Jakiś dłuższy czas temu zrobiłem modowi mały facelifting, poprawiając wszystkie misje i już nie pamiętam czy udało mi się tak ogarnąć skrypt żeby małp nie dało się wykiwać co w tej grze jest bajecznie proste w praktycznie każdej misji kampanii.
Polecić można te rozbudowane w miarę świeższe produkcje : Arabian Nights (oficjalna kampania arabska, bliżej niż dalej ukończenia), Arabian History, Władza Absolutna, Wszyscy Jesteśmy Żołnierzami, Sand of Siberia (na razie tylko potyczki).

Re: Wszystkie Mody

Posted: Wed Aug 16, 2017 10:41 am
by Creative
1."Cox and Moszna Adventures" - misja "Niewola" - nie mogę znaleźć tego cholernego radia nigdzie...
Radio jest po środku mapy między drzewami.

Re: Wszystkie Mody

Posted: Thu Aug 24, 2017 9:47 am
by Darth Saviola
Markok wrote: Tue Aug 15, 2017 10:32 pm
Punkt pierwszy sobie daruj dla swojego zdrowia psychicznego, jak zresztą i wszystkie pozostałe mody tego "moddera".
Jak dla mnie to nawet fajny ten mod :D.
Punkt trzeci to moje "dzieło", tak, taki jest zamysł autora, a tak z ciekawości, działa to jakoś :) ? Małpy faktycznie atakują ? Jakiś dłuższy czas temu zrobiłem modowi mały facelifting, poprawiając wszystkie misje i już nie pamiętam czy udało mi się tak ogarnąć skrypt żeby małp nie dało się wykiwać co w tej grze jest bajecznie proste w praktycznie każdej misji kampanii.
Nie powiem, pierwszorzędny trolling kiedy szedłem pod raz trzeci czy czwarty po skrzynki ze środka mapy i nagle mnie małpy zajechały.. skubane biegały po 18 speeda (dobrze, że nie było o 1 więcej co atak). Okopałem się tam gdzie byli arabowie, dorobiłem się 3 gatling ruskich, zrobiłem techy, miałem 2 małpy przeszkolone.. i ciągle to samo :D.Małpy coraz silniejsze, szybkie jak amerykańskie czołgi ale już lagowały od ilości.. powiedz czy to ma jakiś konkretny koniec?
Polecić można te rozbudowane w miarę świeższe produkcje : Arabian Nights (oficjalna kampania arabska, bliżej niż dalej ukończenia), Arabian History, Władza Absolutna, Wszyscy Jesteśmy Żołnierzami, Sand of Siberia (na razie tylko potyczki).
Sos właśnie "skończyłem", to jest genialna produkcja. Władza Absolutna również świetna, tylko szkoda, że kampania arabska niedokończona. Brakuje mi jeszcze takiej wersji kampanii amerykańskie, jak ta ruska z AB i byłbym "spełniony" :).
Reszta wymienionych modów czeka w kolejce do ogrania.
Creative wrote: Wed Aug 16, 2017 10:41 am
1."Cox and Moszna Adventures" - misja "Niewola" - nie mogę znaleźć tego cholernego radia nigdzie...
Radio jest po środku mapy między drzewami.
To jest pewnie ten artefakt - znalazłem go już wcześniej, problem w tym że nic się nie dzieje kiedy się do niego podchodzi czy odchodzi czy strzela - nic.

Re: Wszystkie Mody

Posted: Thu Aug 24, 2017 10:41 am
by Creative
@Darth Saviola

Jaki masz cel misji?

Re: Wszystkie Mody

Posted: Thu Aug 24, 2017 8:45 pm
by Markok
Darth Saviola wrote: Thu Aug 24, 2017 9:47 am powiedz czy to ma jakiś konkretny koniec?
Nie ma końca :P Wytrzymasz odpowiednio długo i masz wszystkie medale gdy padniesz no i to ten koniec uhonorowany odpowiednio, chociaż można by pewnie czasy medali odpowiednio wydłużyć patrząc jak długo wytrzymałeś :)
To takie otwarte zakończenie gdyby kiedyś mi strzeliło do łba kontynuować dalej amerykańską kampanię widzianą od strony ruskich, chociaż to jest raczej mod początkującego, więc poprawnie byłoby następny zrobić bardziej rozwinięty.. :]

Re: Wszystkie Mody

Posted: Mon Aug 28, 2017 2:36 pm
by Darth Saviola
Creative wrote: Thu Aug 24, 2017 10:41 am @Darth Saviola

Jaki masz cel misji?
Znajdź radio.
John nie może zginąć.
Markok wrote: Thu Aug 24, 2017 8:45 pm
Darth Saviola wrote: Thu Aug 24, 2017 9:47 am powiedz czy to ma jakiś konkretny koniec?
Nie ma końca :P Wytrzymasz odpowiednio długo i masz wszystkie medale gdy padniesz no i to ten koniec uhonorowany odpowiednio, chociaż można by pewnie czasy medali odpowiednio wydłużyć patrząc jak długo wytrzymałeś :)
To takie otwarte zakończenie gdyby kiedyś mi strzeliło do łba kontynuować dalej amerykańską kampanię widzianą od strony ruskich, chociaż to jest raczej mod początkującego, więc poprawnie byłoby następny zrobić bardziej rozwinięty.. :]
Spoko :D. Ja wyłączyłem tą misję po prostu po jakiejś godzinie, półtorej ale aż przegram i zobaczę te medale :).


1. Jeanks Mod nie działa przy odpalaniu.
2. VIP Clan Story (przyznam mimo iż tania zrzynka z kampanii amerykańskiej i brak narracji, ba nawet celów misji xD, to wciąga bo szybko się robi).
Przed 13 misją jest cutscenka w Alfie, nic się nie dzieje.


EDIT 29.08.2017:

Jednak nie dostałem żadnych medali po tej misji z małpami :P.

W Virgo Mod w 4 misji jest error po dialogu Paula z Balbiną (po pierwszej sekwencji ataków Smitha).
https://zapodaj.net/9131c3f29b079.jpg.html