Wszystkie Mody
Posted: Tue Aug 15, 2017 8:53 pm
Siemka, przy okazji kolejnego już powrotu do OW odświeżam sobie mody w oczekiwaniu na jakieś multi..
Lecę najpierw po kolei te wrzucone/update'owane w 2017, potem reszta.
Na chwilę obecną z tych ciekawszych, wartych zagrania wyłapałem następujące trudności uniemożliwiające dalszą grę.
1."Cox and Moszna Adventures" - misja "Niewola" - nie mogę znaleźć tego cholernego radia nigdzie...
2."Ostatnia defensywa" - intro do misji 3 - jeden ziomek respi się na wzgórzu, z którego nie da się zejść, oddział się zbiera i czeka na tego ostatniego... w nieskończoność .
3."Na tropie Macmillana" - misja "Jesteśmy zgubieni" - raczej niedokończona, zapętlona misja atak małp/resp człowieka/skrzynek/dzikich małp na mapie. Być może misja jest dokończona, ale wówczas zamysł autora uważam za dyskusyjny - 6 ludzi w oddziale z repsu, małpy już lagują przy atakach... brak rozwoju sytuacji.
(mam nowe konto, ponieważ po 6 latach nie sposób odnaleźć @ prawidłowego, a unifikacji dokonałem dopiero ze 4 lata temu ).
Pozdrawiam.
Lecę najpierw po kolei te wrzucone/update'owane w 2017, potem reszta.
Na chwilę obecną z tych ciekawszych, wartych zagrania wyłapałem następujące trudności uniemożliwiające dalszą grę.
1."Cox and Moszna Adventures" - misja "Niewola" - nie mogę znaleźć tego cholernego radia nigdzie...
2."Ostatnia defensywa" - intro do misji 3 - jeden ziomek respi się na wzgórzu, z którego nie da się zejść, oddział się zbiera i czeka na tego ostatniego... w nieskończoność .
3."Na tropie Macmillana" - misja "Jesteśmy zgubieni" - raczej niedokończona, zapętlona misja atak małp/resp człowieka/skrzynek/dzikich małp na mapie. Być może misja jest dokończona, ale wówczas zamysł autora uważam za dyskusyjny - 6 ludzi w oddziale z repsu, małpy już lagują przy atakach... brak rozwoju sytuacji.
(mam nowe konto, ponieważ po 6 latach nie sposób odnaleźć @ prawidłowego, a unifikacji dokonałem dopiero ze 4 lata temu ).
Pozdrawiam.