Tricki w kampanii

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
Post Reply
User avatar

Topic author
Fahren
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Fri Jan 30, 2015 6:23 pm

Tricki w kampanii

#1

Post by Fahren » Mon Sep 10, 2018 9:39 pm

1 - Ostatnia misja rosyjska, gdy mamy opanować żyłę-matkę.
Bierzemy transportera, wypróżniamy go w bezpiecznym miejscu, sadzamy za kierownicą straceńca. Jedziemy na górę mapy z naukowcem, który odkryje nam alaskit u podnóża żyły, ten, gdzie amerykańce ciągle zakładają swoją kopalnię. Parkujemy tam transportera i migiem wysiadamy z autka - kierowca może przeżyje, ale niekoniecznie. W tym momencie mamy częściowy spokój - nic tam nie wybudują, transportera bez kierowcy zostawią w spokoju, mamy ich z głowy. Jednak czas leci i trzeba się pospieszyć, by nie zbudowali bombki.

2 - Ostatnia misja amerykańska, za miłościwie nam ześwirowanego Powella. Kiedy tylko będziemy mogli, bierzemy oddział snajperów, przejmujemy bazę arabską BEZ niszczenia budynków. Wbijamy do ich laba biologicznego, opracowujemy detekcję żyjątek. Kiedy to opanujemy, na środku mapy przy drzewkach pokażą nam się dwa - trzy trupy, które jeszcze nie wiedzą, że zaraz umrą. Bierzemy wyrzutnię rakiet (sterowaną zdalnie lub komputerowo) i nalot rakietowy na czerwone kropki. Gdy znikną, bierzemy inżyniera (lub dźwig, zależy, co wolicie) i budujemy przy drzewku skład. Przymierze niedługo wróci, więc pilnujcie kropek. Potem budujemy tam przy składzie koszary. Są kropki? ubić. Nie ma kropek? wysyłamy choćby jednego człowieka do koszar i o nim zapominamy. Żołnierzyk, jak ślepy daltonista nie odróżni munduru i nie będzie strzelał do przymierza. I właśnie o to chodzi. Zielony przyczai się pod drzewkiem, użyją artefaktu do ściągnięcia go do siebie... i czary. Gra nie pozwoli go wyciągnąć z koszar, żeby go porwać. Nie pozwoli też przenieść go razem z budynkiem. A skoro na taki scenariusz nie była przygotowana, skrypt nie zaskoczy i mamy pełnię swobód. Ruskie przestają nas najeżdżać. Możemy wejść do nich do bazy na pałę żaden komuch nie strzeli. Możemy robić co nam się podoba do czasu, kiedy 1 - wejdziemy do bazy przymierza, ti będą atakować. 2 - wyjdziemy żołnierzykiem z koszar. Skrypt zaskoczy, żołnierzyka wyniesie, a my... już będziemy czekać na miejscu. Polecam jednak przejąć skład przymierza, gra uzna, że Rotha wzięliśmy żywcem. Co więcej - jest prawdopodobieństwo, że ruskie nie załapią, co się stało i nadal będą ginąć z naszych rąk bez żadnego strzału z ich strony. Dopóki nie wjadą araby z chęcią zniszczenia żyły, ti też będą strzelać

Mam nadzieję, że byłem pomocny ;) Tricki testowane na niespaczonej, czy niespatchowanej wersji

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 691
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Tricki w kampanii

#2

Post by Gelwe » Mon Sep 10, 2018 10:37 pm

Zgaduje ze na wersji 1.02? :D
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Fahren
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Fri Jan 30, 2015 6:23 pm

Re: Tricki w kampanii

#3

Post by Fahren » Tue Sep 11, 2018 1:48 pm

Całkiem możliwe - podstawka jeszcze z CD sprzed 10 lat, jak nie starszej, dołączona do Play'a

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 691
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Tricki w kampanii

#4

Post by Gelwe » Wed Sep 12, 2018 7:20 pm

Dałbyś rade zrobić taka liste na najnowszym patchu?
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests