Mod do SC2 potrzebne pomysły

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
KuRtt
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 58
Joined: Thu Jan 31, 2019 8:05 am

Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by KuRtt »

W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War przy okazji dokonując pewnych ulepszeń problem tylko w tym że to calkiem czasochłonne i jeszcze nie zdecydowałem czy chce to robić czy coś inspirowanego kilkoma dobrymi grami tak więc potrzebuję naprawdę dobrych pomysłów co możnaby poprawić w OW lub jakich elementów z OW możnaby użyć do stworzenia "idealnego RTS'a".

Ludzi niezainteresowanych tematem, bez pomysłów, mających do dodania tylko emotki, gify lub filmiki niezwiązane z tematem i trolli proszę o zignorowanie tego tematu.

(edit) Oczywiste trolle i prowokacje będą ignorowane i zgłaszane.
Last edited by KuRtt on Sat Feb 09, 2019 11:06 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Szymiew »

W imieniu wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników, którzy już zacierają ręce aby rozpisać się tu na kilka dobrych stron, chciałbym prewencyjnie zapytać: A) ile modów do SC2 już zrobiłeś i możesz pokazać? B) jaki jest twój stan wiedzy i zasób doświadczeń na temat modowania SC2?

Pozdrawiam,
Guru z Jutuba
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
KuRtt
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 58
Joined: Thu Jan 31, 2019 8:05 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by KuRtt »

Szymiew wrote: Sat Feb 09, 2019 10:49 pm W imieniu wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników, którzy już zacierają ręce aby rozpisać się tu na kilka dobrych stron, chciałbym prewencyjnie zapytać: A) ile modów do SC2 już zrobiłeś i możesz pokazać? B) jaki jest twój stan wiedzy i zasób doświadczeń na temat modowania SC2?

Pozdrawiam,
Guru z Jutuba
Chętnię zobaczę tych wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników i kilka dobrych stron pomysłów pisząc że w SC2 dałoby się bez wiekszych problemów odtworzyć rozgrywkę z OW miałem na myśli że mogę to zrobić i mogę ci powiedzieć jak o ile jesteś w stanie cokolwiek z tego zrozumieć.

Pozdrawiam wszystkich moich fanów tak bardzo zainteresowanych moją osobą ale proszę się skupiać na temacie a nie na mnie.
Thorgall
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 13
Joined: Mon Jun 25, 2018 11:08 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Thorgall »

KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 1:52 am
Chętnię zobaczę tych wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników i kilka dobrych stron pomysłów pisząc że w SC2 dałoby się bez wiekszych problemów odtworzyć rozgrywkę z OW miałem na myśli że mogę to zrobić i mogę ci powiedzieć jak o ile jesteś w stanie cokolwiek z tego zrozumieć.

Pozdrawiam wszystkich moich fanów tak bardzo zainteresowanych moją osobą ale proszę się skupiać na temacie a nie na mnie.
Czemu z góry zakładasz, że @Kvantovy nie zrozumie niczego? No i druga sprawa, że pytanie było jak najbardziej w punkt, ponieważ mając jakąkolwiek informacje o twoich umiejętnościach, jesteśmy w stanie podać pomysły z którymi bez problemu sobie poradzisz. PS. jeśli masz jakiś problem z radzeniem sobie z krytyką to zalecam zgłosić się do psychologa.
KuRtt
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 58
Joined: Thu Jan 31, 2019 8:05 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by KuRtt »

Póki co niemacie żadnych pomysłów więc i niema z czym sobie nie poradzić.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Szymiew »

KuRtt wrote: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War
Dałoby się wprowadzić ludzi z osobnymi, rozwijalnymi statystykami, którzy mogą zmieniać profesję, prowadzić pojazdy i zwiększać ich statystyki? Dałoby się produkować pojazdy wybierając ich części składowe?

To brzmi naprawdę fajnie :) Ale trudno mi w to uwierzyć. Możesz pokazac jakiś dowód na możliwość implementacji takich mechanik w SC2? Filmik, na przykład? (najlepiej na youtube ofc)
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
KuRtt
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 58
Joined: Thu Jan 31, 2019 8:05 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by KuRtt »

Szymiew wrote: Sun Feb 10, 2019 8:51 am
KuRtt wrote: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War
Dałoby się wprowadzić ludzi z osobnymi, rozwijalnymi statystykami, którzy mogą zmieniać profesję, prowadzić pojazdy i zwiększać ich statystyki? Dałoby się produkować pojazdy wybierając ich części składowe?

To brzmi naprawdę fajnie :) Ale trudno mi w to uwierzyć. Możesz pokazac jakiś dowód na możliwość implementacji takich mechanik w SC2? Filmik, na przykład? (najlepiej na youtube ofc)
Poza konstrukcją pojazdów wybierając częsci z listy jak w OW to mam resztę już zrobioną w ktorymś z modów bo sprawdzałem kiedyś z nudów i to akurat najłatwiejsze do wprowadzenia.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Creative »

Warcrafta 3 dało się odtworzyć na SC2. To myślę żę OW też będzie się dało.
Last edited by Creative on Sun Feb 10, 2019 9:46 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 217
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Terminat »

KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 9:03 am
Szymiew wrote: Sun Feb 10, 2019 8:51 am
KuRtt wrote: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War
Dałoby się wprowadzić ludzi z osobnymi, rozwijalnymi statystykami, którzy mogą zmieniać profesję, prowadzić pojazdy i zwiększać ich statystyki? Dałoby się produkować pojazdy wybierając ich części składowe?

To brzmi naprawdę fajnie :) Ale trudno mi w to uwierzyć. Możesz pokazac jakiś dowód na możliwość implementacji takich mechanik w SC2? Filmik, na przykład? (najlepiej na youtube ofc)
Poza konstrukcją pojazdów wybierając częsci z listy jak w OW to mam resztę już zrobioną w ktorymś z modów bo sprawdzałem kiedyś z nudów i to akurat najłatwiejsze do wprowadzenia.
Screen or didn't happen

Warcraft 3 ma o wiele więcej części wspólnych z SC2 (ciekawe czemu?) niż Original War, więc nie rozumiem tego porównania.
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
Andrzej-99
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Tue Aug 18, 2009 8:48 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Andrzej-99 »

Wiesz czego mi brakuje w ow'u ? Rozmów między małpoludami , niby badamy ten język, a nic nie rozumiemy jakby nie znaliśmy go.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Szymiew »

Mi brakuje małpoludów z łukami, jakichś chatek, wiosek... ogólnie zachowań społecznych. Np. pospolitego ruszenia na naszą bazę, gdy zbudujemy szyb nafotowy na ich świętej ziemi.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
KuRtt
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 58
Joined: Thu Jan 31, 2019 8:05 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by KuRtt »

Więc to tak wyglądają konstruktywnie nastawieni użytkownicy i kilka dobrych stron pomysłów a przysiągłbym że to te same trolle co wcześniej piszące nie na temat (poza jednym użytkownikiem) dalej czekam na dobre pomysły.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Gelwe »

KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 7:22 pm Więc to tak wyglądają konstruktywnie nastawieni użytkownicy i kilka dobrych stron pomysłów a przysiągłbym że to te same trolle co wcześniej piszące nie na temat (poza jednym użytkownikiem) dalej czekam na dobre pomysły.
Nadal nie wiem co chcesz osiągnąć, ludzie zadają ci normalne pytania a ty zamiast na nie odpowiedzieć robisz unik, dodatkowo nie rozumiem co jest złego w pomysłach którzy napisali ludzie powyżej (fakt że w troche śmieszkowy sposób ale nadal to jakieś pomysły).
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
KuRtt
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 58
Joined: Thu Jan 31, 2019 8:05 am

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by KuRtt »

Gelwe wrote: Sun Feb 10, 2019 7:25 pm
KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 7:22 pm Więc to tak wyglądają konstruktywnie nastawieni użytkownicy i kilka dobrych stron pomysłów a przysiągłbym że to te same trolle co wcześniej piszące nie na temat (poza jednym użytkownikiem) dalej czekam na dobre pomysły.
Nadal nie wiem co chcesz osiągnąć, ludzie zadają ci normalne pytania a ty zamiast na nie odpowiedzieć robisz unik, dodatkowo nie rozumiem co jest złego w pomysłach którzy napisali ludzie powyżej (fakt że w troche śmieszkowy sposób ale nadal to jakieś pomysły).
Ciężko mi udawać że nie widzę jak trollujecie przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post?

(edit) i rozumiem że jestem bardzo ciekawą osobą ale nie udzielam wywiadów (byle komu) i interesuja mnie tylko pomysły a nie ludzie.
Last edited by KuRtt on Sun Feb 10, 2019 9:40 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Mari
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posts: 244
Joined: Sat Dec 02, 2006 10:32 pm

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Post by Mari »

Witam

Ogólnie myślę, że mógłbyś spróbować przerzucić całą rozgrywkę z ow na mod do sc2, czyli na zasadzie skopiowania tego co się da do nowego moda, oczywiście uwzględniając zmiany o których napiszę w drugim akapicie.

Z tego co wiem SC 2 jest bardziej rozwinięty graficznie od OW, pierwszą taką zmianą jaka przychodzi mi na myśl, to nowe modele graficzne elementów gry, takich jak budynki, pojazdy, itp.

Po drugie można by dodać przenoszenie się w czasie, nowy surowiec przenośny EON, wydłużałby nam czas potrzebny na skończenie misji. Przykładowo, mamy 20 min na skończenie misji, używamy przenośnego EON'u nagle robi się z tego 25 min, itd. wartości do przedyskutowania. Oczywiście działałoby to tylko na misjach z czasem(licznikiem w grze).

Dodałbym nową nację kosmitów, nazwa do ustalenia, na razie będę posługiwał się nazwą kosmici. Nagle po całych wydarzeniach wszystkie nacje jakimś cudem podnoszą się i konflikt zaczynamy na nowo, ale tym razem atakują kosmici z innej planety, przylecieli statkiem. Wszystkie nacje Amerykanie, Rosjanie i Arabowie jednoczą się, aby przeciwstawić się przybyszom z kosmosu. Korzystaliby oni z nieznanej dotąd technologii: przenoszenie się(teleportacja), mogliby atakować falami dźwiękowymi, zmieniać ludzi na chwilę w inne stworzenia, czy przejmować kontrolę chwilowo nad ludźmi.

Na koniec pomyślałbym nad dodaniem do gry jednostek latających, mogliby atakować z powietrza, jako paliwo, tak samo jak przy czołgach byłby wybór między ropą, a syberytem, ewentualnie w przypadku Amerykanów na energię słoneczną. Doszedłby nowy budynek, lotnisko, gdzie uzupełnialibyśmy paliwo(w przypadku ropy, czy energii słonecznej).
Bronią byłaby wyrzutnia rakiet, czy specjalnie montowana broń wyrzutnia pocisków syberytowych, która pozwalałaby na niewielkie zniszczenia syberytem.
Last edited by Mari on Mon Feb 11, 2019 5:09 pm, edited 1 time in total.
Do you not know that you are a temple of God and that the Spirit of God dwells in you?If any man destroys the temple of God, God will destroy him, for the temple of God is holy, and that is what you are. 1 Kor 3,16-23
Post Reply