Page 1 of 2

Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm
by KuRtt
W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War przy okazji dokonując pewnych ulepszeń problem tylko w tym że to calkiem czasochłonne i jeszcze nie zdecydowałem czy chce to robić czy coś inspirowanego kilkoma dobrymi grami tak więc potrzebuję naprawdę dobrych pomysłów co możnaby poprawić w OW lub jakich elementów z OW możnaby użyć do stworzenia "idealnego RTS'a".

Ludzi niezainteresowanych tematem, bez pomysłów, mających do dodania tylko emotki, gify lub filmiki niezwiązane z tematem i trolli proszę o zignorowanie tego tematu.

(edit) Oczywiste trolle i prowokacje będą ignorowane i zgłaszane.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sat Feb 09, 2019 10:49 pm
by Szymiew
W imieniu wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników, którzy już zacierają ręce aby rozpisać się tu na kilka dobrych stron, chciałbym prewencyjnie zapytać: A) ile modów do SC2 już zrobiłeś i możesz pokazać? B) jaki jest twój stan wiedzy i zasób doświadczeń na temat modowania SC2?

Pozdrawiam,
Guru z Jutuba

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 1:52 am
by KuRtt
Szymiew wrote: Sat Feb 09, 2019 10:49 pm W imieniu wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników, którzy już zacierają ręce aby rozpisać się tu na kilka dobrych stron, chciałbym prewencyjnie zapytać: A) ile modów do SC2 już zrobiłeś i możesz pokazać? B) jaki jest twój stan wiedzy i zasób doświadczeń na temat modowania SC2?

Pozdrawiam,
Guru z Jutuba
Chętnię zobaczę tych wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników i kilka dobrych stron pomysłów pisząc że w SC2 dałoby się bez wiekszych problemów odtworzyć rozgrywkę z OW miałem na myśli że mogę to zrobić i mogę ci powiedzieć jak o ile jesteś w stanie cokolwiek z tego zrozumieć.

Pozdrawiam wszystkich moich fanów tak bardzo zainteresowanych moją osobą ale proszę się skupiać na temacie a nie na mnie.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 2:20 am
by Thorgall
KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 1:52 am
Chętnię zobaczę tych wszystkich konstruktywnie nastawionych użytkowników i kilka dobrych stron pomysłów pisząc że w SC2 dałoby się bez wiekszych problemów odtworzyć rozgrywkę z OW miałem na myśli że mogę to zrobić i mogę ci powiedzieć jak o ile jesteś w stanie cokolwiek z tego zrozumieć.

Pozdrawiam wszystkich moich fanów tak bardzo zainteresowanych moją osobą ale proszę się skupiać na temacie a nie na mnie.
Czemu z góry zakładasz, że @Kvantovy nie zrozumie niczego? No i druga sprawa, że pytanie było jak najbardziej w punkt, ponieważ mając jakąkolwiek informacje o twoich umiejętnościach, jesteśmy w stanie podać pomysły z którymi bez problemu sobie poradzisz. PS. jeśli masz jakiś problem z radzeniem sobie z krytyką to zalecam zgłosić się do psychologa.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 2:38 am
by KuRtt
Póki co niemacie żadnych pomysłów więc i niema z czym sobie nie poradzić.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 8:51 am
by Szymiew
KuRtt wrote: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War
Dałoby się wprowadzić ludzi z osobnymi, rozwijalnymi statystykami, którzy mogą zmieniać profesję, prowadzić pojazdy i zwiększać ich statystyki? Dałoby się produkować pojazdy wybierając ich części składowe?

To brzmi naprawdę fajnie :) Ale trudno mi w to uwierzyć. Możesz pokazac jakiś dowód na możliwość implementacji takich mechanik w SC2? Filmik, na przykład? (najlepiej na youtube ofc)

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 9:03 am
by KuRtt
Szymiew wrote: Sun Feb 10, 2019 8:51 am
KuRtt wrote: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War
Dałoby się wprowadzić ludzi z osobnymi, rozwijalnymi statystykami, którzy mogą zmieniać profesję, prowadzić pojazdy i zwiększać ich statystyki? Dałoby się produkować pojazdy wybierając ich części składowe?

To brzmi naprawdę fajnie :) Ale trudno mi w to uwierzyć. Możesz pokazac jakiś dowód na możliwość implementacji takich mechanik w SC2? Filmik, na przykład? (najlepiej na youtube ofc)
Poza konstrukcją pojazdów wybierając częsci z listy jak w OW to mam resztę już zrobioną w ktorymś z modów bo sprawdzałem kiedyś z nudów i to akurat najłatwiejsze do wprowadzenia.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 9:46 am
by Creative
Warcrafta 3 dało się odtworzyć na SC2. To myślę żę OW też będzie się dało.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 10:10 am
by Terminat
KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 9:03 am
Szymiew wrote: Sun Feb 10, 2019 8:51 am
KuRtt wrote: Sat Feb 09, 2019 8:54 pm W StarCraft'cie 2 dałoby się bez większych problemów odtworzyć rozgrywkę z Original War
Dałoby się wprowadzić ludzi z osobnymi, rozwijalnymi statystykami, którzy mogą zmieniać profesję, prowadzić pojazdy i zwiększać ich statystyki? Dałoby się produkować pojazdy wybierając ich części składowe?

To brzmi naprawdę fajnie :) Ale trudno mi w to uwierzyć. Możesz pokazac jakiś dowód na możliwość implementacji takich mechanik w SC2? Filmik, na przykład? (najlepiej na youtube ofc)
Poza konstrukcją pojazdów wybierając częsci z listy jak w OW to mam resztę już zrobioną w ktorymś z modów bo sprawdzałem kiedyś z nudów i to akurat najłatwiejsze do wprowadzenia.
Screen or didn't happen

Warcraft 3 ma o wiele więcej części wspólnych z SC2 (ciekawe czemu?) niż Original War, więc nie rozumiem tego porównania.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 6:43 pm
by Andrzej-99
Wiesz czego mi brakuje w ow'u ? Rozmów między małpoludami , niby badamy ten język, a nic nie rozumiemy jakby nie znaliśmy go.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 6:52 pm
by Szymiew
Mi brakuje małpoludów z łukami, jakichś chatek, wiosek... ogólnie zachowań społecznych. Np. pospolitego ruszenia na naszą bazę, gdy zbudujemy szyb nafotowy na ich świętej ziemi.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 7:22 pm
by KuRtt
Więc to tak wyglądają konstruktywnie nastawieni użytkownicy i kilka dobrych stron pomysłów a przysiągłbym że to te same trolle co wcześniej piszące nie na temat (poza jednym użytkownikiem) dalej czekam na dobre pomysły.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 7:25 pm
by Gelwe
KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 7:22 pm Więc to tak wyglądają konstruktywnie nastawieni użytkownicy i kilka dobrych stron pomysłów a przysiągłbym że to te same trolle co wcześniej piszące nie na temat (poza jednym użytkownikiem) dalej czekam na dobre pomysły.
Nadal nie wiem co chcesz osiągnąć, ludzie zadają ci normalne pytania a ty zamiast na nie odpowiedzieć robisz unik, dodatkowo nie rozumiem co jest złego w pomysłach którzy napisali ludzie powyżej (fakt że w troche śmieszkowy sposób ale nadal to jakieś pomysły).

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Sun Feb 10, 2019 7:28 pm
by KuRtt
Gelwe wrote: Sun Feb 10, 2019 7:25 pm
KuRtt wrote: Sun Feb 10, 2019 7:22 pm Więc to tak wyglądają konstruktywnie nastawieni użytkownicy i kilka dobrych stron pomysłów a przysiągłbym że to te same trolle co wcześniej piszące nie na temat (poza jednym użytkownikiem) dalej czekam na dobre pomysły.
Nadal nie wiem co chcesz osiągnąć, ludzie zadają ci normalne pytania a ty zamiast na nie odpowiedzieć robisz unik, dodatkowo nie rozumiem co jest złego w pomysłach którzy napisali ludzie powyżej (fakt że w troche śmieszkowy sposób ale nadal to jakieś pomysły).
Ciężko mi udawać że nie widzę jak trollujecie przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post?

(edit) i rozumiem że jestem bardzo ciekawą osobą ale nie udzielam wywiadów (byle komu) i interesuja mnie tylko pomysły a nie ludzie.

Re: Mod do SC2 potrzebne pomysły

Posted: Mon Feb 11, 2019 5:08 pm
by Mari
Witam

Ogólnie myślę, że mógłbyś spróbować przerzucić całą rozgrywkę z ow na mod do sc2, czyli na zasadzie skopiowania tego co się da do nowego moda, oczywiście uwzględniając zmiany o których napiszę w drugim akapicie.

Z tego co wiem SC 2 jest bardziej rozwinięty graficznie od OW, pierwszą taką zmianą jaka przychodzi mi na myśl, to nowe modele graficzne elementów gry, takich jak budynki, pojazdy, itp.

Po drugie można by dodać przenoszenie się w czasie, nowy surowiec przenośny EON, wydłużałby nam czas potrzebny na skończenie misji. Przykładowo, mamy 20 min na skończenie misji, używamy przenośnego EON'u nagle robi się z tego 25 min, itd. wartości do przedyskutowania. Oczywiście działałoby to tylko na misjach z czasem(licznikiem w grze).

Dodałbym nową nację kosmitów, nazwa do ustalenia, na razie będę posługiwał się nazwą kosmici. Nagle po całych wydarzeniach wszystkie nacje jakimś cudem podnoszą się i konflikt zaczynamy na nowo, ale tym razem atakują kosmici z innej planety, przylecieli statkiem. Wszystkie nacje Amerykanie, Rosjanie i Arabowie jednoczą się, aby przeciwstawić się przybyszom z kosmosu. Korzystaliby oni z nieznanej dotąd technologii: przenoszenie się(teleportacja), mogliby atakować falami dźwiękowymi, zmieniać ludzi na chwilę w inne stworzenia, czy przejmować kontrolę chwilowo nad ludźmi.

Na koniec pomyślałbym nad dodaniem do gry jednostek latających, mogliby atakować z powietrza, jako paliwo, tak samo jak przy czołgach byłby wybór między ropą, a syberytem, ewentualnie w przypadku Amerykanów na energię słoneczną. Doszedłby nowy budynek, lotnisko, gdzie uzupełnialibyśmy paliwo(w przypadku ropy, czy energii słonecznej).
Bronią byłaby wyrzutnia rakiet, czy specjalnie montowana broń wyrzutnia pocisków syberytowych, która pozwalałaby na niewielkie zniszczenia syberytem.