MOD - Dialogy

Vše ohledně SAILu a tvorby modifikací do OW.
Post Reply
User avatar

Topic author
SaliSakal
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 116
Joined: Mon Aug 09, 2010 5:20 pm
Contact:

MOD - Dialogy

#1

Post by SaliSakal » Mon Jan 17, 2011 5:07 pm

Intro

Dialogy jsou rozhovory i monology.

XX je číslo mise.(01,02,03...)
STRANA může být Am, Ar nebo Ru,
MOD je jméno složky s módem.
#jazyk je zkratka, pro jednotliví jazyk, angličtina neni v žadné další složce, např. čeština je v #CZE
jednotka - je kdo to má říct
IDDialogu - je ID pro SAIL, v SAIL to určuje co, má říct (spjatý s tím je i zvuk (dabing).

Vytváření
Nejprve, ale musíme napsat dialogy pro všechny postavi. To se napíše do MOD\Campaigns\strama\#jazyk\txtxx.wri - a musí být uložený v UNICODE!

Code: Select all

$ IDDialogu              // $ značí že jde o dialog
- Hello World!                  // na téhle řádce se dva první znaky nikdy neobjevují.
Pokud chcete, aby se ozval i zvuk a dabing tak musíte mít zvuk uložen jako MOD/Sound\Dialogs\strana\xx\xx_IDDialogu.wav budou přehrány pokud existují. je důležité, aby zvuk byl v nekomprimovaném *,wav formátu.

Aby jednotky něco řekli. Musíte v SAILu vyvolat jednu z následujících příkazů.

Say, SayNoFace, SayNoName, ForceSay, ForceSayNoName, ForceSayNoFace, SayRadio, SayRadioNoName, SayEffect.
např.

Code: Select all

Say(Jednotka,'IDDialogu');            // pozor '' tam musí být
Popis
Say
Jednotka to řekne, bez zvláštních efektů.


SaynoFace
Je typ když jednotka nemá vidět obličej.


SayNoName
Není vidět jméno.


ForceSay
Když jednotka umírá, ale není mrtvá. Zkrátka z posledních sil.


SayRadio
Radiový efekt, kdy je portrét rozhozen.


SayEffect
SayEffect Když není vidět ani portrét a ani jméno.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest