SPOILER SPOILER
CELKOVE ZHODNOTENIE KAMPANE
+uzavrety pribeh a moznost hrat za Kurta
+technicky ok, dokoncene mapy, hlasky jednotiek
+zabavne misie konkretne NAJVIAC 4, 5, 7, 8
+nutnost pouzivat vozidla, dialkove naloze a kamery, taktiku a planovat
+na vyssej obtiaznosti je to vyzva ako ma byt
-spolubojovnici maju malo prepracovany charakter a aj napriek menu a portretu zostavaju pre hraca anonymni a bez nazoru
-mapa v misii 6
-chybali mi sejkovia na mamutoch
Dohrat tuto kampan bola uz na strednej obtiaznosti celkom vyzva ale o to vacsia je radost z vyhry

bavila ma od zaciatku do konca a myslim ze 9 misii je plne postacujucich

dabing mi nechybal a kampan ma bavila aj pri opakovanom hrani

Dakujem
Este doplnim finalny postreh

1.Kedze kazdym krokom v owar ktory hrac spravil menil casovu liniu a vznikali casove paradoxy uz v povodnej kampani tak nie je potrebne sa striktne drzat povodneho deja. O to viac som uvital dejove zvraty ako smrt Heike, Gerschnera atd lebo je to zabavna alternativa
2.Vyzera to, ze v tejto kampani neprislo k vzniku Legie. Ak by sme nad tym uvazovali tak najlepsie by bolo na zaciatku 8 misie zdoraznit dezerciu niektoreho personalu zakladne.
Nasledne v 9tej misii im juhozapadne dat malu zakladnu a oznacit ich za dezerterov. Oni by nasledne sami seba nazvali Legia. Dovod preco by na nich hrac utocil je mimozemsky artefakt ktory by chceli akoze vymenit za vojenske technologie a spojenectvo s Alianciou a teda hrac by mohol po zniceni Legie a Aliancie obsadit mimozemske zariadenie a vyskumat a pouzit technologiu artefaktu - znicenie veci vyuzivajucich siberit napr ruske elektrarne a ulahcit si tak postup

samotnu Legiu by potom mohol vies Paul Khattan! Alebo Raul Xavier!

Ak si o vzniku Legie ale neuvazoval tak nevadi, sanotna kampan sa zaobisla aj bez nej
