Mod OW by RiderWolf

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Post by Anarchy »

W nowej misji

Code: Select all

export function funkcja;
begin
  if not funkcja_ze_starej_misji then // lub bez not oczywiście
  begin
end;
W starej funkcje spisz i wykorzystaj komendę, którą goth ci dał...
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Nie przesadzaj Antitheus :P Wystarczy zapisać wartość. Robisz query kiedy pojawia się zakładnik i zapisujesz wartość zależnie od wyboru. Jeśli masz 2 odpowiedzi to chyba najlepiej zapisać true/false:

Code: Select all

[...jakiś kod...]
Case Query('zakładnik') of 
 1:Begin
  alive=true;
  SaveVariable(alive,'alive');
 end;
 2:Begin
  alive=false;
  SaveVariable(alive,'alive');
 end;
end;
Trzeba tylko alive dać najpierw w var, a w którejśtam misji piszesz:

Code: Select all

<jakiś event/warunek> do
var alive;
Begin
alive=LoadVariable('alive',[]);
if alive then
 Begin
  <kod>
 end
else
 Begin
  <inny kod(w wypadku zabicia gościa)>
 end;
end;
Oczywiście to najprostsza wersja tego kodu ale można go dostosować wedle potrzeb. :D
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Post by Anarchy »

I na ch**a to napisałeś? Jak ja piszę, to przynajmniej trzeba się trochę wysilić, a nie ctrl + c;P
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Jak to pisałem to nie widziałem Twojego postu :P a pozatym nie wszyscy są urodzonymi programistami i niełatwo im przychodzi pisanie SAILa :)
Andrzej-mod
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Fri Mar 20, 2009 11:48 am
Location: Marcinkowice k. Nowego Sącza

Post by Andrzej-mod »

Kiedy Wyjdżie mod
Andrzej
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

Post by Blashix »

Nie wyjdzie, pewnie prace nieoficjalnie zostały już dawno temu wstrzymane. :twisted:
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
User avatar
RiderWolf
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 81
Joined: Fri Aug 03, 2007 4:26 pm
Location: Warszawa

Post by RiderWolf »

Nie zostały :D Powoli ale posuwają się naprzód. mod wyjdzie raczej nie prędko ale może niedługo upnę gdzieś demo Kampanii Przymierza nad którą też pracuję

[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 8:17 pm ]
Czy mógłby ktoś zrobić mi mapy, tekstury albo nawet użyczyć map ze swoich modów?
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

Post by Blashix »

No to się ślimaczysz jak jeszcze szukasz gotowych map... xD
Pewnie nikt nie zrobi bo nie maja czasu, sam wyduś coś z siebie ^^
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
User avatar
RiderWolf
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 81
Joined: Fri Aug 03, 2007 4:26 pm
Location: Warszawa

Post by RiderWolf »

Dobra trudno najwyżej moje mapy będą bez tekstur:/

[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 10:10 pm ]
Co napisać żeby na koniec jednej misji zapisać np 5 pojazdów ciężkich ruskich gąsienicowych z silnikami na syberyt i żeby je wczytać w następnej misji? Bez tego nie mogę robić następnej misji:/
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

Post by Blashix »

Łoooooo to ty tekstury chciałeś?? jeszcze lepiej :lol:
Nie martw się 95% modów nie ma tekstur.

Ps. Jak bym miał czas to bym ci kilka zrobił samych map.
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Imo najlepiej zrobić to za pomocą funkcji. I tak w jednej misji:

Code: Select all

export function carsaving(idi,nazwa)
var i;
Begin
i=[GetChassis(idi), GetEngine(idi), GetControl(idi), GetWeapon(idi)];
SaveVariable(i,nazwa);
end;

// przy zapisywaniu:

carsaving(pojazd1,'zapispojazdu1');
a w następnej misji:

Code: Select all

export pojazd1, pojazd2, pojazd3, pojazd4, pojazd5;

export function carloading(idi,nazwa)
var i;
Begin
i=LoadVariable(nazwa,[]);
// tu dajesz uc_nation=
// oraz uc_side=
vc_chassis=i[1];
vc_engine=i[2];
vc_control=i[3];
vc_weapon=i[4];
idi=CreateVehicle;
// tutaj jeszcze jakiś PlaceUnit
end;

// przy loadowaniu

carloading(pojazd1,'zapispojazdu1');
User avatar
RiderWolf
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 81
Joined: Fri Aug 03, 2007 4:26 pm
Location: Warszawa

Post by RiderWolf »

no nie moge z tym próbowałęm na różne sposoby i nie działa mam tak: w 1 misji

Code: Select all

export function carsaving(idi,nazwa);
var i;
Begin
i=[GetChassis(idi), GetEngine(idi), GetControl(idi), GetWeapon(idi)];
SaveVariable(i,nazwa);
end;
w 1 misji w innym modeule

Code: Select all

export pojazd1;
every 0$1 trigger FilterAllUnits([[[f_side,1],[f_chassis,us_morphling],[f_engine,engine_siberite]]])=1 do
begin;
  DWait(0$1);
  RewardPeople(FilterAllUnits([[f_ok],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
  SaveCharacters(rw,'rw');
  pojazd1:=[FilterAllUnits([[[f_side,1],[f_chassis,us_morphling],[f_engine,engine_siberite]]])];
  carsaving(pojazd1,'zapispojazdu1');
  YouWin;
end;
w 2 misji

Code: Select all

export pojazd1, pojazd2, pojazd3, pojazd4, pojazd5;

export function carloading(idi,nazwa);
var i;
Begin
i=LoadVariable(nazwa,[]);
uc_nation=nation_american;
uc_side=1;
vc_chassis=i[1];
vc_engine=i[2];
vc_control=i[3];
vc_weapon=i[4];
idi=CreateVehicle;
end;



Starting
Begin
carloading(pojazd1,'zapispojazdu1');
PlaceUnitArea(pojazd1,area01,false);
end;
co mam źle?
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Heh miałem wcześniej ten sam problem :P za dużo nawiasów. Pozatym chodziło mi o wsadzenie PlaceUnit gdzieś w funkcji, bo przy większej ilości pojazdów łatwiej jest :) A poprawnie ma być tak:

Code: Select all

pojazd1=FilterAllUnits([[f_side,1],[f_chassis,us_morphling],[f_engine,engine_siberite]]);
Nie trzeba dawać dwukropka przy '=' :D
User avatar
RiderWolf
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 81
Joined: Fri Aug 03, 2007 4:26 pm
Location: Warszawa

Post by RiderWolf »

Poprawiłem ale jak daje PlaceUnitArea(idi,area,false); pod idi=CreateVehicle; to sie kompiluje ale jak wczytuje sie misja to wyskakuje error
User avatar
Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

Post by Moonstrider »

Ja myślałem o zrobieniu tego tak:

Code: Select all

export function carloading(idi,nazwa,areai); 
var i; 
Begin 
i=LoadVariable(nazwa,[]); 
uc_nation=nation_american; 
uc_side=1; 
vc_chassis=i[1]; 
vc_engine=i[2]; 
vc_control=i[3]; 
vc_weapon=i[4]; 
idi=CreateVehicle; 
PlaceUnitArea(idi,areai,false);
end;

// i wczytując:

carloading(pojazd1,'zapispojazdu1',area1);
Post Reply