Page 1 of 1

Modding - Kilka Pytań i Propozycja

Posted: Fri Mar 20, 2009 5:14 pm
by zielu
Witam,

Mam problem iż mam pomysł na nowego mod'a i chciał bym się dowiedzieć coś od was.

Pytania:

1. Jak zrobić nowe menu i nową kampanie tak jak np. ma wykonane " Arabian Campaign 3.0 " by Polish Mod Team

2. Jak zrobić nowe menu podczas misji (( To co się kieruje wszystkim.. (Taki koleś na tym forum zrobił takie menu tylko nie mogę tego wyszukać) ))

3. Mam 13 os. do dubbingu tylko nie wiem jak wgrać dubbing

4. Czy Dało by się połączyć mod Deuflat ( z orginalnej gry ) do mojego? Lub przynajmniej mapy..

5. Czy dało by się zrobić aby amerykański inżynier budował np. rosyjskie budynki?

Propozycja:

Mam jedną propozycje co do multiplayer'a OW. Zaczynam robić program który miał by posłużyć do hostowania kilku serwerów na raz np. na jakimś serwerze dedykowanym czy też VPS'ie. Tylko jest jedna wada aby mógł powstać takowy hoster potrzeba silny serwer dedykowany (( Przynajmniej łącze dobre )) iż będzie on odbierać dane z i wysyłać graczom.

Co dobrego wniesie takowy program? :

Brak lagów, serwery 24/7, możliwość zarządzania serwerem poprzez rcon'a co za tym idzie nie trzeba być na serwerze, gra zaczynała by się po zaznaczeniu " Jestem Gotów ", Nie będzie już oczekiwania na kogoś ze zewnętrznym IP, możliwość hostingowania serwerów w firmach hostingowych np. hitme czy też isport .. i wiele wiele innych wspaniałości.. :wink:

Co złego wniesie? :

Wyłożenie sporej sumy na serwer dedykowany na którym były by serwy..

Ps~; jeśli coś niezgodnego z regulaminem proszę szybko usunąć lub przenieść temat.. 8)

Bardzo proszę o pomoc! Z góry dzięki :!: :!:

Posted: Fri Mar 20, 2009 7:14 pm
by Blashix
Tworzysz program który spowoduje stawianie serwa z "konsoli"?
Jak Stukaczowi się to za bardzo nie udaje to wątpię żeby tobie się udało.

Posted: Fri Mar 20, 2009 10:40 pm
by Antitheus
dokładnie. pomysł chybiony. Gdyby takie coś było możliwe już by było wykonane.

Np spójrz na w3. Tam dalej nie ma stałęgo serveru tylko gracze musza założyć grę. Dlaczego? bo takowe rozwiazanie nie jest mozliwe. chyba że jestes super propgramistą, znasz kod gry i maszz w ch*j dużo wolnego cxasu. Też mogę rzucić pomysłem 'host dla wszystkich'ale ku**a wiadomo że to sie nie uda. Ach... te wasze gimnazjalne nawyki i fantazja...

Posted: Sat Mar 21, 2009 1:12 pm
by zielu
Po 1: Już zrobiłem testy i all działa..

Po 2: Nie jestem gimnazjalistą

Po 4: Jak macie pisać jakieś bzdety to w ogóle nie pisz.. Tylko czas marnujecie

Po 5: Koleś nad tym postem powinien wziąć naukę pisania..

Tu nie trzeba mieć aż tyle czasu.. Wystarczy że już się kiedyś takie coś robiło dla innych gier i wie na jakiej zasadzie to działa..

Re: Modding - Kilka Pytań i Propozycja

Posted: Sat Mar 21, 2009 3:14 pm
by RiderWolf
zielu wrote:Witam,

Mam problem iż mam pomysł na nowego mod'a i chciał bym się dowiedzieć coś od was.

Pytania:

1. Jak zrobić nowe menu i nową kampanie tak jak np. ma wykonane " Arabian Campaign 3.0 " by Polish Mod Team

2. Jak zrobić nowe menu podczas misji (( To co się kieruje wszystkim.. (Taki koleś na tym forum zrobił takie menu tylko nie mogę tego wyszukać) ))

3. Mam 13 os. do dubbingu tylko nie wiem jak wgrać dubbing

4. Czy Dało by się połączyć mod Deuflat ( z orginalnej gry ) do mojego? Lub przynajmniej mapy..

5. Czy dało by się zrobić aby amerykański inżynier budował np. rosyjskie budynki?

1. Wypakuj sobie plik data1.owp tam są pliki 'odpowiedzialne' za grafikę w folderze interface.

2.yyy możesz sprecyzować?

3. Jak to zrobić masz w tutku o dialogach na owsupport.

4. Jeśli chcesz mapę z oryginalnej kampanii to wypakuj misję w której jest ta mapa usuń saila budynki i cele. Misję są w folderze Disk2.

5. Nie. Chyba że zamieniłbyś pliki żeby w Twoim modzie Rosyjski inżynier wyglądał jak amerykański chyba da się to zrobić chociaż nie próbowałem

Posted: Sat Mar 21, 2009 5:10 pm
by Jeronimo
Jemu o interfejs chodzi ;>

Posted: Sat Mar 21, 2009 7:04 pm
by Dropsik
"serwerze dedykowanym " L O L

Od 8 lat ludzie zeby grac w OW musza miec publiczne IP, tak było jest i będzie. Pozatym, to nie jest RPG typu Lineage 2 albo nawet gówniana Tibia,
nie da sie ku**a mieć servera 24/7, bo to je**ny hoster musi postawic, i jak on wyjdzie to ch*j strzelil cala gre, proste. Wiec sp******ajta z tymi swoimi pomyslami typu oh ah.

Posted: Sat Mar 21, 2009 8:42 pm
by Antitheus
mowiłęm. ale nasz kochany zielu chce nauczyć admina MS pisać, kiedy nie może zrozumieć prostej sprawy. Gimnazjalne nawyki. Btw co do 'pisania bzdetów' to od egzekwowania tego są tutaj moderatorzy oraz adminowie, nie przypominam sobie aby któryś napisał uwage o offtopie. I ciągnąc dalej wątek to jest wolne forum, każdy ma prawo wyrażać swoją opinię i sugestie. Ja uważam ze twój termat i propozycje są beznadziejne i przyrównuję je do fantazy ew gimnazjalnych nawyków. I mam do tego święte prawo. Jeśli jestes tak gernialny aby takie coś stworzyć zarzuć planem, schematami skryptów i abra kadabra - gotowe.

Posted: Sat Mar 21, 2009 9:00 pm
by YuriStriatov
Ej dobra, nie gadajcie glupot. Jak mowi ze moze zrobic, no to czekamy na rezultaty lub jakies screenshoty :P

Posted: Sat Mar 21, 2009 10:17 pm
by Antitheus
btw, Yurek, sprawdziłeś pocztę?

Posted: Sat Mar 21, 2009 10:51 pm
by Blashix
YuriStriatov wrote:Ej dobra, nie gadajcie glupot. Jak mowi ze moze zrobic, no to czekamy na rezultaty lub jakies screenshoty :P
...wątpię - Pan Zielu się już raczej ulotnił.
Przecież on musiałby mieć dostęp do tego co ma Stu...

Posted: Sun Mar 22, 2009 1:42 am
by YuriStriatov
No ta ale jak uwaza ze umie inaczej, to niech pokaze, no nie? :P A co do poczty anti to nie wiem ocb wogole...

Posted: Sun Mar 22, 2009 5:00 am
by stucuk
Google's Translation of the first post is very crap. If his idea is to make Hamachi then its already been made. If his idea is to somehow control original war clients that are run on a Virtual server then its proberly imposible/impractical. If on the other hand i have gotten what he said compleatly wrong, plz post a translation.

Posted: Sun Mar 22, 2009 10:26 am
by Antitheus
He has got a problem and an idea for new mod.

The questions:

1. How to make a new campaign and a new menu? (eg. like the AC 3.0 by PMT)
(Solution: read turtorials)
2. How to make a new ingame menu.
Solution: read turtorials... AND USE SEARCH option
3. Ive got 13 ppl for dubbling but I dont know how to add it
Fu*king turtorials awaits...
4. Can I link the Original Campaign (default mod) with my mod? Or only maps...
Solution: Yes, of corse
5. Can the Am eng build the rus buildings?
I hope: no

Proposal:
Ive got one matter with multiplayer. I started making a progran with can host few servers at one go eg: on dedicated server or VPS. But there's one problem: it is needed a strong dedicated Server to host that game, because it'll pick up and send the data.
Antitheus said: LooooooooL unrealible (loook others posts)

advantages:

Dedicaded server 24\h. Ppl will not wait for hosters any longer. and other utopian ideas.

disadvantages:
Dedicated server will be expensive.

PS. if something's noncompliant with the terms of service, pls delete it or move it into another topic.

Pls help, thx

It's not literal translation but is handing down the idea and the problem

Posted: Mon Mar 23, 2009 3:00 pm
by stucuk
5. All of the command menus (I.E Build menus, technology research menu's etc) are hardcoded, meaning that you can't get an american eng to build anything other than whats hard coded. Basicaly it would be possible if the command menus (Well the buttons) weren't hard coded.

@Proposal:
Original War wouldn't need a powerful server to host dedicated games(Tho even a crap one would still cost a fair bit of money). I still don't get what application he would be making.

P.S thx for a decent translation. Google still need to work on theres.