Mod szkoleniowy - AOW

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.

Czy sądzicicie, że taki "Mod Szkoleniowy" byłby dobrym pomysłem?

Tak, to dobry pomysł
13
68%
Nie, to głupi pomysł
6
32%
 
Total votes: 19

User avatar

Topic author
Qaz
Veteran
Posts: 116
Joined: Sat Oct 13, 2007 11:51 am
Location: Kraków NH
Contact:

Mod szkoleniowy - AOW

#1

Post by Qaz » Mon May 11, 2009 7:41 am

Zaczynając oklepanym tekstem powiem: "Mam pomysł na moda" ale niestety nie znam się na SAIL'u . Mogąc tylko podać fabułę mam prośbę do osób chętnych, zaangażowanych oraz umiejących tworzyć mody.

Chodzi o moda szkoleniowego pokazującego grę i jej zasady oraz możliwości jednostek i budynków. Nie wszyscy grają w kampanie dla "jednego gracza" i nie wszyscy znają możliwości pojazdów czy innych jednostek lub budynków.

Mod widziałbym tak:

1 misja wprowadzenie:
Pokazanie po kolei postaci i profesji oraz nacji. (inżynierowie, naukowcy, mechanicy 3 nacji, następnie żołnierze i ich "rozwinięcia" [snajper, operator moździerza i żołnierz z bazuką])
Oczywiście dostępne wszystkie technologie

2 misja pojazdy
Pokazanie możliwości budowy pojazdów wszystkich nacji
od komory transportowej po behemota

3 misja budowa bazy
1 cel budowa efektywnej amerykanskiej bazy
2 cel budowa efektywnej rosyjskiej bazy
3 cel budowa efektywnej arabskiej bazy

4 5 6 ... misja
zapoznanie po kolei z zasadami rozgrywek multiplayer CB, CW, SW, NW, DSW, AW po "buildzie" ustawić małe ataki na bazę zależnie od rodzaju rogrywki

kolejne misje
pokazanie najbardziej podstawowych i wszystkim znanych technik gry do rodzajów rozgrywek sieciowych.

Proszę o komentowanie oraz informację kto by się tego podjął. Zawsze służę pomocą w kwestii fabuły lub testów poprzez kontakt osobisty (PW, GG, e-mail)
Qaz
<<QAZ>>

User avatar

Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 377
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

#2

Post by Blashix » Mon May 11, 2009 7:54 am

Jeśli ktoś nie grał w kampanie... to czas najwyższy zagrać i się czegoś dowiedzieć. Kampanie oryginalne są świetne. A zasady gry i taktyki w multi? nie chciałbym wszystkiego wiedzieć od razu z jakiegoś moda czy poradnika, tutka na stronie... wolałbym sam się czegoś dowiedzieć|doświadczyć w grze z innymi graczami.
Jestem na Nie.
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2591
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

#3

Post by Antitheus » Mon May 11, 2009 10:51 am

Kampania świetnie przygotowuje i pokazuje ogół mozliwośći pojaszdów, budynków etc.

Co do taktyl to każdy powinien wypracowac i udoskonalać swoją technikę a nie rozpowszechniac tą najbardziej oklepaną. Do tego sformułowanie AI w sailu jest nie lada wyczynem.

Po prostu wg mnie mija się z celem. Zejdzie na to wiele miesięcy i godzin pracy moddera a i tak przeciętny szarak po przejściu kampanii i rozegraniu paru potyczek w sieci łapie taktyki gry. (nie mówię tu o noobach i ich fs).


Anarchy
Site Moderator
Posts: 1283
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am
Contact:

#4

Post by Anarchy » Mon May 11, 2009 1:02 pm

Ja to miałem robić, no ale ktoś zapomniał o zorganizowaniu map...


Kuba 1000
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 13
Joined: Mon Mar 09, 2009 4:43 pm

#5

Post by Kuba 1000 » Tue May 12, 2009 2:24 pm

Raczej nie ciekawy pomysł... W kampaniach jest dużo informacji i pomocy. Taki mod by nie zaszkodził. Tylko czy jest sens go robić? Przecież nowych graczy jest coraz mniej... I ile osób by z tego skorzystało?

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2591
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

#6

Post by Antitheus » Tue May 12, 2009 7:33 pm

Kuba 1000 wrote:Przecież nowych graczy jest coraz mniej...
Co ty dziecko mozesz wiedzieć o scenie ow? Graczy przybywa a gra przeżywa swój renesans. Na przyszłość radzę mieć jakieś argumenty dla formułowania takich opinii.


Anarchy
Site Moderator
Posts: 1283
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am
Contact:

#7

Post by Anarchy » Tue May 12, 2009 7:40 pm

Na pewno? W sumie graczy może przybywa, ale trzeba zmodernizować MSa, samo dawanie banów i kicków nie zda się na nic, dlatego taki mod by się zdał;)

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2591
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

#8

Post by Antitheus » Tue May 12, 2009 9:13 pm

LOL?
Modernizowac kanał IRC? Może chcesz dawać ikonki misia lub króliczka dobrym graczom? Toż to nonsens.

Bany i kicki lecą dla trolli i użytkowników łamiących netykietę i reguły dobrego zachowania. Zaś co do samego channelu to ma on służyć komunikacji.
A moze chcesz zrobić coś na zasadzie gareny? Graczom przyznawane sa pkt za wykupienjie premium albo ilośc rozgrywek xD. Od 35 lvlu można zakładac klan poprzez stronę. O to ci chodzi? Marzenia.


Anarchy
Site Moderator
Posts: 1283
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am
Contact:

#9

Post by Anarchy » Tue May 12, 2009 9:44 pm

Raczej chodzi o podniesieniu poziomu graczy, ale każdy może zrozumieć to inaczej, na tym polega piękno słowa pisanego;P

User avatar

Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 994
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

#10

Post by Gothuk » Tue May 12, 2009 10:01 pm

Lucyfer wrote:Od 35 lvlu można zakładac klan poprzez stronę.
Tylko niech ten 35 lvl wbija sie tak wolno, aż do wyjścia CB xD. To tak w ramach OT.
A co do moda, no przydał by się, ale jak zwykle to bywa z modami - "chwilowe zauroczenie modowaniem", potem zaś tłumaczy się to brakiem czasu itp. ^^.
Zobaczymy kto będzię chętny do stworzenia takiego czegoś ;P.

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2591
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

#11

Post by Antitheus » Wed May 13, 2009 9:59 am

Gothuk wrote: potem zaś tłumaczy się to brakiem czasu itp. ^^.
Bez aluzji mi tu proszę. Niektórzy na prawdę tego czasu nie maja :D
A modów nigdy nie za wiele, tylko mówię takie cos jest bez celu ^^


Anarchy
Site Moderator
Posts: 1283
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am
Contact:

#12

Post by Anarchy » Wed May 13, 2009 2:21 pm

Gothuk wrote: A co do moda, no przydał by się, ale jak zwykle to bywa z modami - "chwilowe zauroczenie modowaniem", potem zaś tłumaczy się to brakiem czasu itp. ^^.
Zobaczymy kto będzię chętny do stworzenia takiego czegoś ;P.
,
Ehemm, przypominam kto nie stara się nawet reaktywować ArCampa;P

User avatar

Moonstrider
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 110
Joined: Fri Nov 09, 2007 11:10 pm
Contact:

#13

Post by Moonstrider » Wed May 13, 2009 4:18 pm

Anarchy wrote:
Gothuk wrote: A co do moda, no przydał by się, ale jak zwykle to bywa z modami - "chwilowe zauroczenie modowaniem", potem zaś tłumaczy się to brakiem czasu itp. ^^.
Zobaczymy kto będzię chętny do stworzenia takiego czegoś ;P.
,
Ehemm, przypominam kto nie stara się nawet reaktywować ArCampa;P
A ja przypominam kto nie stara się reaktywować Anmoda... xD
Seek your own truth. Always.


Anarchy
Site Moderator
Posts: 1283
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am
Contact:

#14

Post by Anarchy » Wed May 13, 2009 5:06 pm

Jeśli miałbym jeszcze raz przepisywać kod 3 misji, to bym się pociąć chyba musiał pójść... Tak to tam namieszane, że nawet sailowy Einstein nie połapie się w tym;P


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#15

Post by Radzio » Wed May 13, 2009 6:58 pm

Założymy się?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest