Własna muzyka
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Własna muzyka
Witam
Mam taką sprawę, otóż kiedyś opublikowałem swojego moda, jak się później okazało niewypał xD i w najbliższym czasie przypomnę sobie wszystkie tajniki Sail'a i może spróbuje go podreperować. Ale do rzeczy: chciałbym wrzucić do niego własną muzę. Mam już plik w formacie .mp3 ale .wav jak coś też może da rade. Chodzi o włożenie do gry (moda) nowej muzy, gdzie ten plik wrzucić i jak go aktywować w Sail'u??
Proszę o pomoc.
Mam taką sprawę, otóż kiedyś opublikowałem swojego moda, jak się później okazało niewypał xD i w najbliższym czasie przypomnę sobie wszystkie tajniki Sail'a i może spróbuje go podreperować. Ale do rzeczy: chciałbym wrzucić do niego własną muzę. Mam już plik w formacie .mp3 ale .wav jak coś też może da rade. Chodzi o włożenie do gry (moda) nowej muzy, gdzie ten plik wrzucić i jak go aktywować w Sail'u??
Proszę o pomoc.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Re: Własna muzyka
popatrz na GSA Wars...
Muzyka może być tylko w formacie Wav i z tego co pamiętam mieć max 16 bit.
Wrzucasz do odpowiedniego folderu a w pliku ini definiujesz który kawałek ma być grany w menu.
Aby w modzie uruchomiła się własna muzyka nie możesz pakowac go w owp.
Muzyka może być tylko w formacie Wav i z tego co pamiętam mieć max 16 bit.
Wrzucasz do odpowiedniego folderu a w pliku ini definiujesz który kawałek ma być grany w menu.
Aby w modzie uruchomiła się własna muzyka nie możesz pakowac go w owp.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: Własna muzyka
mi działało kiedyś mp3 nawet xD ale to chyba bug był xD
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Własna muzyka
Code: Select all
[Main]
Mod=(Nazwa moda)
Mod_Ver=(wersja moda)
Mod_Music=Menu (w tym przypadku w menu odtwarzany będzie plik o nazwie menu.wav)
Req_Ver=1.10
Do zmiany mp3 na wav polecam ten program: http://www.download.net.pl/5291/WAV-MP3-Converter/

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Własna muzyka
Pablo twój mod był bardzo w porządku
z checią poczekam na jego kontynuacje 


- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Re: Własna muzyka
zoNE czytałem te tematy. Chodzi mi o podmienienie muzyki w grze, na przykład podczas walki mam fajną nutę do rozwałki, da rade podmienić te oryginalne ścieżki muzyki które są odtwarzane podczas walki z przeciwnikiem??
Jak to rozróżnić, muzyczkę do kampanii Amerykańskiej albo Rosyjskiej??
Jak to rozróżnić, muzyczkę do kampanii Amerykańskiej albo Rosyjskiej??
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Re: Własna muzyka
te z am mają am a te a rus mają ru to chyba proste nie?
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2127
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Własna muzyka
W archiwum data2.owp znajdują się pliki dźwiękowe, których nazwy wskazują na ich wykorzystanie w grze. Na samym dole archiwum w katalogu Hudba (cz. muzyka) znajdują się umieszczone pliki z muzyką z gry. Ich nazwy podzielone są kolejno na 3 części plus 4. Odpowiadająca za format. Kolejno:
Jako pierwszy jest rodzaj kampanii (tutaj nazwy wzięte są z języka angielskiego), czyli:
Am - Americans - Amerykanie
Ar - Arabs - Arabowie
Ru - Russians - Rosjanie
Me - Mercenaries - najemnicy
Następnie nazwa akcji (nazwy wzięte z języka czeskiego):
Boj - boj - fight - walka
Int - Intro (kampania RU, Syberia)
Pri - příprava - preparation - przysposobienie
Pru - průzkum - exploration - badania
Vic - vítězství - victory - zwycięstwo
Trzeci i ostatni natomiast jest numer typu, czyli kolejność występowania danej ścieżki: A, B, C.
Kolejno 1, 2, 3.
UWAGA! Numer typu NIE jest równoznaczny numerowi misji!
Na końcu oczywiście format pliku:
*.wav - WAVE - plik dźwiękowy (ten jest najważniejszy)
*.ovw - WAVE Overview File - plik przeglądu zawierający opis, instrukcje oraz nazwę oprogramowania. Służy do przyspieszenia otwierania i przewijania pliku. Tworzony przez takie aplikacje jak: Cubase, Spark. Ale te nas nie interesują do czasu, aż nie chcesz wypakowywać ich z archiwum.
Dla przykładu plik o nazwie AmPriB.wav jest to plik strony amerykańskiej, akcji przysposobienia (czas spokoju, np. podczas budowania bazy), o numerze 2.
Mam nadzieję, że tekst wystarczająco zagłębia się w problem, rozwiewając wszelkie wątpliwości.
Jako pierwszy jest rodzaj kampanii (tutaj nazwy wzięte są z języka angielskiego), czyli:
Am - Americans - Amerykanie
Ar - Arabs - Arabowie
Ru - Russians - Rosjanie
Me - Mercenaries - najemnicy
Następnie nazwa akcji (nazwy wzięte z języka czeskiego):
Boj - boj - fight - walka
Int - Intro (kampania RU, Syberia)
Pri - příprava - preparation - przysposobienie
Pru - průzkum - exploration - badania
Vic - vítězství - victory - zwycięstwo
Trzeci i ostatni natomiast jest numer typu, czyli kolejność występowania danej ścieżki: A, B, C.
Kolejno 1, 2, 3.
UWAGA! Numer typu NIE jest równoznaczny numerowi misji!
Na końcu oczywiście format pliku:
*.wav - WAVE - plik dźwiękowy (ten jest najważniejszy)
*.ovw - WAVE Overview File - plik przeglądu zawierający opis, instrukcje oraz nazwę oprogramowania. Służy do przyspieszenia otwierania i przewijania pliku. Tworzony przez takie aplikacje jak: Cubase, Spark. Ale te nas nie interesują do czasu, aż nie chcesz wypakowywać ich z archiwum.
Dla przykładu plik o nazwie AmPriB.wav jest to plik strony amerykańskiej, akcji przysposobienia (czas spokoju, np. podczas budowania bazy), o numerze 2.
Mam nadzieję, że tekst wystarczająco zagłębia się w problem, rozwiewając wszelkie wątpliwości.
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Re: Własna muzyka
Źle się wyraziłem. Chodziło mi właśnie o te nazwy plików, np: z walki itd.Gorki16 wrote:te z am mają am a te a rus mają ru to chyba proste nie?
Bardzo Ci dziękuje zoNE.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90