MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by pomek »

Yuri, czemu nie... Tylko nikt ze mna nie pogra na innych mapach, bo "ich nie znamy" ...
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Serpent »

LINK:
http://www.speedyshare.com/files/29626225/Mapa_0.1v.rar

W edytorze można obejrzeć, czekam na pomysły co można tu dodać/zmienić.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
+KOZIAR+
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Thu Jul 28, 2011 9:11 am
Location: 51.430° N 21.980° E
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by +KOZIAR+ »

OOO! Bardzo fajna! Ale zrób to pod kątem budowy baz jeszcze i dodaj więcej szkieletów i jakąś 1 większe wzniesienie. To będzie przełom!
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Serpent »

+KOZIAR+ wrote:OOO! Bardzo fajna! Ale zrób to pod kątem budowy baz jeszcze i dodaj więcej szkieletów i jakąś 1 większe wzniesienie. To będzie przełom!
Kątem budowy baz? Chciałeś płaską mapę :amlol:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
+KOZIAR+
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Thu Jul 28, 2011 9:11 am
Location: 51.430° N 21.980° E
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by +KOZIAR+ »

No płaska mapa do budowy baz. Dorób syba, ropy i będzie git 8)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Serpent »

+KOZIAR+ wrote:No płaska mapa do budowy baz. Dorób syba, ropy i będzie git 8)
Tym zajmie się Radosław mam nadzieję.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Serpent »

Jednak ja się tym zająłem. Gotowa mapa, można już testować.
Kod pochodzi z AB, mapa zawiera nowy bt (ten sam co na AB).
Tryby gry:
- zabij wszystkich
- 2v2 płn. vs pd.
- 2v2 wsch. vs zach.
- 2v2 X
- survival
- blood god

Jedyne czego tu brakuje to opisu mapy, występują również literówki w nazwach trybu gry np. "gra dla 6 zespołów" , a zespołów jest 4.
LINK:
http://www.speedyshare.com/files/29673358/mapa_serp.rar
http://www.speedyshare.com/files/296756 ... _serp2.rar

EDIT:
Naprawiłem kierunku ustawiania bunkrów.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Matias
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 2
Joined: Tue Aug 02, 2011 6:55 pm

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Matias »

Tylko teraz pozostała kwestia testowania mapy. Jak na razie nikt nie chce się tym zająć.
Image
Polska Kampania-już wkrótce
[progress]90%[/progress]
http://www.youtube.com/watch?v=1euJxt5F ... ideo_title
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Woozi »

Można by na AB wywalić "środkowe góry" tzn te które otaczają pozycje dół i góra, i dodać nową pozycje startową. Wtedy mapa nadawała by się do gry 4v4.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Serpent »

Woozi wrote:Można by na AB wywalić "środkowe góry" tzn te które otaczają pozycje dół i góra, i dodać nową pozycje startową. Wtedy mapa nadawała by się do gry 4v4.
Owszem, ale tylko do 4v4.

Daj jakiś pomysł na mape 4v4 to taką zrobię.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Antonio »

Serpent, odnosnie map, prosbe bede mial do Ciebie. Mam koncepcje, ale nie mam predyspozycji do ich wykonania. Chodzi o mape 1v1, 2v2 w stylu alien base, oraz cos specjalnego.

Generalnie nikt nie gra na innych mapach z przyzwyczajenia, bo:

a) sa do kitu
b) w wiekszosci sa niedopracowane, jezeli nie o to chodzi, to byly kiedys i sie nie przyjely
c) sa bardzo malo zbalansowane
d) ciezkie w zagospodarowaniu
e) ograniczone mozliwosci dobrania zespolow

etc.
...
User avatar
Lazarus
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 140
Joined: Tue Oct 18, 2011 8:58 pm
Location: Podlaskie
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Lazarus »

Nie rozumiem co macie do grafiki, imo jest bardzo ładna, tekstury map i animacje wybuchów są świetnie wykonane, do interface'u nie mam nic do zarzucenia. Jedyne co moim zdaniem w grafice można by zmienić to tekstury pojazdów, które ow ma "własne", na bardziej realistyczne.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: MoD. Aby OW bylo jeszcze doskonalsze.

Post by Serpent »

Antonio wrote:Serpent, odnosnie map, prosbe bede mial do Ciebie. Mam koncepcje, ale nie mam predyspozycji do ich wykonania. Chodzi o mape 1v1, 2v2 w stylu alien base, oraz cos specjalnego.
Odnośnie balansu, to edytor jest skopany pod tym względem. Ciężko jest zrobić symetryczną mapę, nawet AB nie jest w 100% symetryczne.

Co do mapy to nie widzę sensu robić nowej mapy bo po prostu nikt w nią grać nie będzie chyba że będzie ona jakimś cudem atrakcyjna dla graczy. Pozostaje jeszcze kwestia moda, mapa będzie zawarta w modzie a jak wiadomo większość ludzi nie będzie ściągała moda bo nie potrafi go uruchomić.

Lazarus wrote:Jedyne co moim zdaniem w grafice można by zmienić to tekstury pojazdów, które ow ma "własne", na bardziej realistyczne.
Jest to iście nie możliwe do wykonania, po pierwsze program do tego jest zepsuty. Po drugie to rok roboty. Możliwa jest jedynie edycja kolorów istniejących pojazdów w colors.txt dla każdej mapy.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply