Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
Smok
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 10
Joined: Fri May 13, 2016 8:26 pm

Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by Smok »

Próbuję stworzyć postać za pomocą SAIL. Jednak stworzone postacie nie mają żadnego głosu. Jak zrobić, żeby mój arabski żołnierz mówił np. głosem McMilana, albo małpoluda?

Druga sprawa. Da się zapisać gdzieś portret mojej losowo wygenerowanej postaci, tak abym mógł stworzyć inną postać z tym portretem? Innymi słowy, sklonować postać z losowym portretem.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by Gelwe »

Nie zakładaj multikont Creative
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by 15DarkMaster1987 »

aa może to nie on?

odnośnie głosu tu masz link: https://forum.original-war.net/viewtopi ... =42&t=4389
przeczytaj dokładnie i popróbuj :)

co do portretu to możesz pobawić sie w XichtEd i sobie zapisać...
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by Creative »

Gelwe wrote:Nie zakładaj multikont Creative
Akurat Smok to nie ja.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by Serpent »

Smok wrote:Próbuję stworzyć postać za pomocą SAIL. Jednak stworzone postacie nie mają żadnego głosu. Jak zrobić, żeby mój arabski żołnierz mówił np. głosem McMilana, albo małpoluda?

Druga sprawa. Da się zapisać gdzieś portret mojej losowo wygenerowanej postaci, tak abym mógł stworzyć inną postać z tym portretem? Innymi słowy, sklonować postać z losowym portretem.
1. Jeżeli postacie nie mają żadnych odgłosów to sprawdź czy ustawiłeś rodzaj kampanii/numer gracza w map preferences. Ewentualnie sprawdź ustawienia głośności.

2. Nie da się zapisać losowo wygenerowanej twarzy. Jeżeli chcesz stworzyć ważną postać która ma pojawić się w modzie kilka razy to zrób jej unikalny awatar w XichtED i później wykorzystaj.

Ewentualnie możesz użyć funkcji SaveCharacters ale poza twarzą zapisze ci też nazwisko, płeć... czyli całą postać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by 0dd1 »

Serpent wrote: Ewentualnie możesz użyć funkcji SaveCharacters ale poza twarzą zapisze ci też nazwisko, płeć... czyli całą postać.
Można to w pewien sposób odsiać. Funkcja "PrepareOneCharacterFromSet" (albo "PrepareNewCharacter" jeśli ładujesz ze start txt) wczytuje parametry postaci bez tworzenia jej, tak samo jak wszystkie inne funkcje "Prepare...".

Czyli zapisujesz postać przez "SaveCharacters", wczytujesz przez "PrepareOneCharacterFromSet", i zmieniasz wszystko co zaczyna się na "uc_" albo "hc_" oprócz twarzy, i tworzysz przez "CreateHuman".

Tak mi się przynajmniej wydaje, bo nie próbowałem, ale w taki sposób zmienia się nacja Xaviera w Ruskiej kampanii.
Do it!
Smok
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 10
Joined: Fri May 13, 2016 8:26 pm

Re: Nadawanie głosu w SAIL, zapisywanie losowych portretów

Post by Smok »

Serpent wrote:
1. Jeżeli postacie nie mają żadnych odgłosów to sprawdź czy ustawiłeś rodzaj kampanii/numer gracza w map preferences. Ewentualnie sprawdź ustawienia głośności.
Faktycznie, nie ustawiłem.
15DarkMaster1987 wrote:odnośnie głosu tu masz link: https://forum.original-war.net/viewtopi ... =42&t=4389
przeczytaj dokładnie i popróbuj :)
I niestety potwierdziły się moje najgorsze obawy. Nie mogę dać człowiekowi głosu małpoluda.
Serpent wrote: 2. Nie da się zapisać losowo wygenerowanej twarzy. Jeżeli chcesz stworzyć ważną postać która ma pojawić się w modzie kilka razy to zrób jej unikalny awatar w XichtED i później wykorzystaj.

Ewentualnie możesz użyć funkcji SaveCharacters ale poza twarzą zapisze ci też nazwisko, płeć... czyli całą postać.
Jestem tym trochę rozczarowany, ale jakoś poradzę sobie z samym XichtED.
0dd1 wrote:
Można to w pewien sposób odsiać. Funkcja "PrepareOneCharacterFromSet" (albo "PrepareNewCharacter" jeśli ładujesz ze start txt) wczytuje parametry postaci bez tworzenia jej, tak samo jak wszystkie inne funkcje "Prepare...".

Czyli zapisujesz postać przez "SaveCharacters", wczytujesz przez "PrepareOneCharacterFromSet", i zmieniasz wszystko co zaczyna się na "uc_" albo "hc_" oprócz twarzy, i tworzysz przez "CreateHuman".

Tak mi się przynajmniej wydaje, bo nie próbowałem, ale w taki sposób zmienia się nacja Xaviera w Ruskiej kampanii.
Znam tą funkcję. Jednak nie zapisuje ona losowych portretów, a o to mi chodziło.
Post Reply