Zgłaszanie błędów w grze!

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.

Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#31

Post by Radzio » Sat Aug 26, 2006 9:09 am

no teraz to juz jest zgloszony potwierdzony i wyjasniony, teraz wszystko zalezy od Stucuk'a

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#32

Post by Mules » Sat Aug 26, 2006 10:48 am

Ja zauważyłem coś nie pokojącego , gdy probowalem patchować Original War na win 98. Po spatchowaniu patchem 1.06 full gra nie chciała się odpalić, odrazu wyskakiwał bląd. Spatchowałem tyn samym patchem te same OW, tyle że na Win XP i bez problemowo.... Coś z tym trzeba zrobić...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#33

Post by Radzio » Sat Aug 26, 2006 3:54 pm

moze bys powiedzial jaki to byl blad

co do bledu z bekarcia przelecza to zostanie on naprawiony w wersji 1.07, narazie mozecie korzystac z modu ktory zawiera poprawiona wersje mapy, link do modu w tym temacie na ows:
http://www.owsupport.com/forum/viewtopi ... =1893#1893

Nastepnym razem edytuj post plzkthx - Yuri

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#34

Post by hydro » Mon Oct 16, 2006 4:12 pm

Otoz jest mozliwe wejsc do bazy wroga przed build upem,ale trzeba sie przeteloportowac .

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#35

Post by Mules » Tue Oct 17, 2006 7:53 am

Niby jak? I poza tym nie ma cbya to takiej siły jak zwykły atak no nie?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 164
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

#36

Post by Nazim » Tue Oct 17, 2006 1:16 pm

pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image

User avatar

Sebek
Veteran
Posts: 128
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:19 pm
Location: Szczecin
Contact:

#37

Post by Sebek » Tue Oct 17, 2006 3:53 pm

Nazim wrote:pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
No to ja Ci powiem, że nie musisz sprawdzać - zaręczam, że działa :)
Image

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#38

Post by hydro » Tue Oct 17, 2006 8:05 pm

Z sebkiem sprawdzalem, lecz screena nie zrobilem :/

User avatar

Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 164
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

#39

Post by Nazim » Tue Oct 17, 2006 8:22 pm

nie wazne, juz i tak zglosilem ten blad stucukowi na MSN. mowil, ze sie tym zajmie i bedzie juz poprawione w 1.07
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#40

Post by hydro » Fri Oct 20, 2006 8:31 pm

Jest blad, ze zolnierze mi melduja o wrogu,ktory byl niewidzialny(us czesciowa niedzidzialnosc), wiem bo sprawdzalem na bioskanerze.

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#41

Post by Mules » Sat Oct 21, 2006 9:41 am

A ja ( i nie tylko ja zreszto ) mam taki błąd, ze gra mi wychodzi do windy po starcie. Wychodzi na zasadzie minimalizacji. Niby mala usterka, ale warto by bylo cos z tym zrobic...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

Phantom
Veteran
Posts: 310
Joined: Thu Apr 13, 2006 3:50 pm

#42

Post by Phantom » Sat Oct 21, 2006 11:56 am

Ale czy to na pewno wina gry :D Mi się raczej wydaje, że gsa, bo na singlu tego nie ma... Po za tym jest sposob na to , żeby i na multi nie wychodziła ;)

User avatar

Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 164
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

#43

Post by Nazim » Sat Oct 21, 2006 12:59 pm

blad z minimalizacja zostal poprawiony w 1.07 (na razie jeszcze beta)
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#44

Post by Mules » Sun Oct 22, 2006 9:01 am

Ja mam blad, zwiazany bardziej z GSA niz z OW, ale wplywajacy na przystepnosc i komfort gry. Chodzi o niewidocznosc room'ow dla graczy ktorzy wchodza, gdy dany room juz istnieje. Wiem , ze nie jestem odosobnionym przypadkiem... Da sie cos z tym zrobic?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 164
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

#45

Post by Nazim » Sun Oct 22, 2006 9:23 am

tu juz jest problem z GSA, nie ma nic do rzeczy jesli chodzi bezposrednio o OW. najlepiej czekac na 2.0.5, albo.. laczyc sie przez IP :lol:
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest