Page 3 of 20

Posted: Sat Aug 26, 2006 9:09 am
by Radzio
no teraz to juz jest zgloszony potwierdzony i wyjasniony, teraz wszystko zalezy od Stucuk'a

Posted: Sat Aug 26, 2006 10:48 am
by Mules
Ja zauważyłem coś nie pokojącego , gdy probowalem patchować Original War na win 98. Po spatchowaniu patchem 1.06 full gra nie chciała się odpalić, odrazu wyskakiwał bląd. Spatchowałem tyn samym patchem te same OW, tyle że na Win XP i bez problemowo.... Coś z tym trzeba zrobić...

Posted: Sat Aug 26, 2006 3:54 pm
by Radzio
moze bys powiedzial jaki to byl blad

co do bledu z bekarcia przelecza to zostanie on naprawiony w wersji 1.07, narazie mozecie korzystac z modu ktory zawiera poprawiona wersje mapy, link do modu w tym temacie na ows:
http://www.owsupport.com/forum/viewtopi ... =1893#1893

Nastepnym razem edytuj post plzkthx - Yuri

Posted: Mon Oct 16, 2006 4:12 pm
by hydro
Otoz jest mozliwe wejsc do bazy wroga przed build upem,ale trzeba sie przeteloportowac .

Posted: Tue Oct 17, 2006 7:53 am
by Mules
Niby jak? I poza tym nie ma cbya to takiej siły jak zwykły atak no nie?

Posted: Tue Oct 17, 2006 1:16 pm
by Nazim
pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P

Posted: Tue Oct 17, 2006 3:53 pm
by Sebek
Nazim wrote:pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
No to ja Ci powiem, że nie musisz sprawdzać - zaręczam, że działa :)

Posted: Tue Oct 17, 2006 8:05 pm
by hydro
Z sebkiem sprawdzalem, lecz screena nie zrobilem :/

Posted: Tue Oct 17, 2006 8:22 pm
by Nazim
nie wazne, juz i tak zglosilem ten blad stucukowi na MSN. mowil, ze sie tym zajmie i bedzie juz poprawione w 1.07

Posted: Fri Oct 20, 2006 8:31 pm
by hydro
Jest blad, ze zolnierze mi melduja o wrogu,ktory byl niewidzialny(us czesciowa niedzidzialnosc), wiem bo sprawdzalem na bioskanerze.

Posted: Sat Oct 21, 2006 9:41 am
by Mules
A ja ( i nie tylko ja zreszto ) mam taki błąd, ze gra mi wychodzi do windy po starcie. Wychodzi na zasadzie minimalizacji. Niby mala usterka, ale warto by bylo cos z tym zrobic...

Posted: Sat Oct 21, 2006 11:56 am
by Phantom
Ale czy to na pewno wina gry :D Mi się raczej wydaje, że gsa, bo na singlu tego nie ma... Po za tym jest sposob na to , żeby i na multi nie wychodziła ;)

Posted: Sat Oct 21, 2006 12:59 pm
by Nazim
blad z minimalizacja zostal poprawiony w 1.07 (na razie jeszcze beta)

Posted: Sun Oct 22, 2006 9:01 am
by Mules
Ja mam blad, zwiazany bardziej z GSA niz z OW, ale wplywajacy na przystepnosc i komfort gry. Chodzi o niewidocznosc room'ow dla graczy ktorzy wchodza, gdy dany room juz istnieje. Wiem , ze nie jestem odosobnionym przypadkiem... Da sie cos z tym zrobic?

Posted: Sun Oct 22, 2006 9:23 am
by Nazim
tu juz jest problem z GSA, nie ma nic do rzeczy jesli chodzi bezposrednio o OW. najlepiej czekac na 2.0.5, albo.. laczyc sie przez IP :lol: