Page 5 of 20
temat
Posted: Tue Feb 13, 2007 9:00 am
by NaDoL
lol tego to jeszcze nie widzialem^^ w 1 problemie to nie działa w sailu funkcja ataku albo ruchu w tamto miejsce, lub coś blokuje i mają cel nieosiągalny, a z tym 2 to nie wiem w ogole z kąd ten laser podwójny;o
Posted: Tue Feb 13, 2007 1:14 pm
by YuriStriatov
Dzieje ci sie tak za kazdym razem w tej misji? Jesli nie, to nie mozna nic zrobic bo nie da sie buga odtworzyc. Poprostu raz sie zdarzylo i tyle.
Posted: Tue Feb 13, 2007 2:44 pm
by Macburlak
Ten błąd dzieje się za każdym razem gdy włączam te misję.
Posted: Tue Feb 13, 2007 5:53 pm
by Folkner
Wniosek: niejedź w misji 14 macmillanem w pole przeniesienia do następnej misji podwójnym laserem ...
Posted: Tue Feb 13, 2007 6:11 pm
by Macburlak
Jak jade innym to zamiast pojazdu z laserem jest ten którym jechałem
Posted: Tue Feb 13, 2007 7:46 pm
by Folkner
Ja też miałem ten problem... Wystarczyło niebadać lasera(o 1 medal mniej, ale co tam nie dla medalów się gre przechodzi) xD
Posted: Tue Feb 13, 2007 9:02 pm
by puma1993
ja zawsze probowalem wsiasc do tego podwojnego lasera a babka sama wejdzie jak juz bedziesz blisko
Posted: Sun Mar 04, 2007 6:41 pm
by Bolo
Witam,
Mam problem z misją 9 kampani rosyjskiej(Misja Epsilon) a mianowice po wybraniu miejsca lokalizacji bazy i zespołu gdy chce zacząć misje (po nacisnięciu fajki)pokazuje mi się ten oto błąd
Code: Select all
SAIL function "PlaceUnitArea" : Access violation at address 005B80F5 in module 'OwarFull.dll'. Read of address 00000000
wybierałem różne lokalizacje bazy ale nic nie działało nawed przeinstalowałem gre
Pleas Help
Posted: Thu Mar 15, 2007 10:19 am
by Gokan
to proste co trzeba zrobić
ja mam tak ciągle
aby wbić się do pojazdu nie klikamy odrazu żeby wszedł bo próbują wchodzić tak z troche boku i tyłu lub przodu wystarczy podejść idealnie z jednego boku i wejść co do tych ludków też wiem co trzeba zrobić
muszą mieć odpowiednią ilość pojazdów ja korzystałem z tego łaga jak koleś wyjeżdżał z fabryki i jechałem do swojej bazy i go demontowałęm
i tak ciągle. W końcu nie było ataku Powell żył i jego ludzie też
a ja szybko zrobiłem pojazd sterowany komputerowo i wyjechałem z bazy
powell sie nei czepia jak komputer jest pozabazą taki trik i łatwa gra lol ale macie problemy
temat
Posted: Thu Mar 15, 2007 12:25 pm
by NaDoL
Super mistrzu, użekła nas twoja historia, ale błąd polega na sail'u, patch 1 albo 2 altaru powinien to naprawic
Posted: Wed Mar 21, 2007 12:18 pm
by Mazeo
Mam patcha v 1.07. i jak chce zagrac sobie w multi playerze to gdy wlonczam juz rozgrywke nagle blad(Unknow error: Invaild poitner operation Error Log Created "D:\PROGRA~1\ORGIN~1\ErrorLog0002.OWEL) w czesie wczytywania mapki ze niemoze wczytac czegos czym to jest spowodowane ?? wogule na tym patchu da sie grac MP ?
Czy jest jakis patch ktory sprowadza v z 1.07 na 1.06 ?
Posted: Wed Mar 21, 2007 4:00 pm
by ph3nom
Mazeo wrote:Mam patcha v 1.07. i jak chce zagrac sobie w multi playerze to gdy wlonczam juz rozgrywke nagle blad(Unknow error: Invaild poitner operation Error Log Created "D:\PROGRA~1\ORGIN~1\ErrorLog0002.OWEL) w czesie wczytywania mapki ze niemoze wczytac czegos czym to jest spowodowane ?? wogule na tym patchu da sie grac MP ?
Czy jest jakis patch ktory sprowadza v z 1.07 na 1.06 ?
Upewnij się czy masz patch 1.07.2 i co najważniejsze w wersji Full (zajmuje około 40MB). Jeżeli nie, to musisz przeinstalować OW i spróbować na nowo z powyższą wersją patcha.
Posted: Thu Mar 22, 2007 4:31 pm
by Mazeo
Dzieki za pomoc juz wszystko dziala
Posted: Sat Apr 14, 2007 3:12 pm
by lukey_kolasa
Ja mam wersje patcha 1.07.2 i w misja dla ruskich w 11 Nowe Zakończenie jak wybuduje te dwa buldożery i potym jak wykarczują las jednostki ruskich idą atakować a po ataku część z nich się wycofa a gdy już dojdą do miejsca z którego wyruszyli gra się wiesza. Co mam zrobić. Mam tak za każdym razem.
:D
Posted: Sun Apr 29, 2007 6:37 pm
by Blashix
Witam znalazłem małego buga, który nic nie robi ale "drażni" !!
Wersja Patcha 1.07.2 FULL
Na mapie "Krwawa Dolina" Jest w prawym górnym rogu Teskt że jak dam np. wojaka to mu skil podrośnie o 4, + wlączony build na 10 min, i tu się zaczyna irytujące miganie z czasu na drzewo i tak ciągle. (Nie sprawdzałem na rzece, i futbolu)
Proponował bym aby czas w tej mapie dać niżej albo cuś.