[Propozycja] zasady EW

Wszystko o graniu w OW w sieci.

Czy chcesz żeby te zasady stały się oficjalne?(najpierw przetestuj kilka razy)

Poll ended at Tue Feb 01, 2011 12:42 am

Tak
8
40%
Nie
12
60%
 
Total votes: 20

Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: zasady EW

Post by Antonio »

Opto, komp, bio nie wchodzi w gre!
...
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: zasady EW

Post by Woozi »

Dobrze jest jak jest. Jak zabić ruskiego mecha? AM - Uśpić go sniperkami AR - Wysadzić pojazd minami
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
*Matrix*
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 220
Joined: Fri Sep 04, 2009 3:03 pm

Re: zasady EW

Post by *Matrix* »

Najpierw te zasady trzeba jakos porzadnie zlozyc... Nie chodzi mi o to jak zabic mecha bo to nie interesuje mnie w tym temacie. Tylko mowicie ze to najbardziej z balansowane zasady a tak nie jest... Jak rusek ma miec 3 czaso to niech am i ar bedzie mial 3 opto...
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien... :)

Image
Image
Image

Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1 :)
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: zasady EW

Post by Antonio »

1 opto daje zwiekszone pole widzenia, 3 opto daje auta tak samo skuteczne jak manualne, oraz ich 15, a nie 6. Dlaczego inne nacje moga miec 12 manuali + 15 zdalnych + 6 kompow, a rus tylko 12 manuali + 6 kompow?
...
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: zasady EW

Post by Serpent »

Antonio wrote: 6 kompow?
Zapomniałeś antek o Hacku, wskaże to nie to samo lecz pozwala zdobyć dużo złomu na przeciwniku. Poza tym ruscy maja najlepszy pancerz :amhello:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: zasady EW

Post by Nitek »

Serpent wrote:Zapomniałeś antek o Hacku, wskaże to nie to samo lecz pozwala zdobyć dużo złomu na przeciwniku. Poza tym ruscy maja najlepszy pancerz :amhello:
Ta, ale hackowanie ponad limit to jest po prostu bug.
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: zasady EW

Post by Witcher »

A co z hackowaniem złomu sojusznika? Bo póki co rozważacie kwestie na 1 v 1 ( lub 1 v 1 v 1) więc warto też spojrzeć na to.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: zasady EW

Post by torba12345 »

nie przejdzie ,bo ? bo zabardzo na***ane i nie wiadomo o co b , jakies durne zakazy poszczegulnych tech - jak to wytlumaczysz noobowi ktory pali sie aby poprostu wlaczyc multiplayer ?, i tak nikt w to grac nie bedze -,-
Zawsze Nielegalnie
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: zasady EW

Post by Radzio »

torba12345 wrote:nie przejdzie ,bo ? bo zabardzo na***ane i nie wiadomo o co b , jakies durne zakazy poszczegulnych tech - jak to wytlumaczysz noobowi ktory pali sie aby poprostu wlaczyc multiplayer ?, i tak nikt w to grac nie bedze -,-
Tu nie ma tłumaczenia. ListBox z zasadą i jedziesz xD
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: zasady EW

Post by Woozi »

Radziu to jak wrzucił byś to do ME? Zakaz trzymania jednostek specjalnych w budynkach idzie chyba zrobić zrobić w sailu przez tigger scripta nakazującego wyjście z budynku.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Re: zasady EW

Post by Gothuk »

Woozi tylko pamiętaj, że każdy tego typu skrypt musi wykonywać się co kilka sekund, i sprawdzić w każdej ze stron, czy nie ma tam jednostek specjalnych wewnątrz budynków.
Takie triggery znacznie zwiększają ilość danych przesyłanych od hosta, co po 1. może powodować straty synchronizacji, po 2. Liczne lagi.
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: zasady EW

Post by Woozi »

Skoro tak może obejść się bez tego.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: zasady EW

Post by torba12345 »

ekhem - te zasady są bezsensu nic nowego nie wnoszą. Podaj chodz jeden dobry i w miare uzasadniony argument czym tak bardzo sie roznia od istniejacych oficjali ze az chcesz je wprowadzic oraz uzasadnij dlaczego jest taki a nie inny konfig czemu to wszystko sluzy itp. A nie i tu cytuje "Tak naprawdę to jedyne zasady w których wszystkie 3 nacje są na zbalansowane." - bo h**a prawda ,a jezeli nawet to powiedz dlaczego ,bo grajac w to nie doswiadczylem togo balansu .


a i to sie wyklucza :
*Max 1 behemot
*Zakaz budowania ciężkich pojazdów(zaawansowane podwozie też się wlicza), spowalniaczy, ciężkich dział i długich rakiet.

no naprawde bech jest ultra lekki
Zawsze Nielegalnie
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: zasady EW

Post by Woozi »

torba12345 wrote:ekhem - te zasady są bezsensu nic nowego nie wnoszą. Podaj chodz jeden dobry i w miare uzasadniony argument czym tak bardzo sie roznia od istniejacych oficjali ze az chcesz je wprowadzic oraz uzasadnij dlaczego jest taki a nie inny konfig czemu to wszystko sluzy itp. A nie i tu cytuje "Tak naprawdę to jedyne zasady w których wszystkie 3 nacje są na zbalansowane." - bo h**a prawda ,a jezeli nawet to powiedz dlaczego ,bo grajac w to nie doswiadczylem togo balansu .


a i to sie wyklucza :
*Max 1 behemot
*Zakaz budowania ciężkich pojazdów(zaawansowane podwozie też się wlicza), spowalniaczy, ciężkich dział i długich rakiet.

no naprawde bech jest ultra lekki
Torba te dwie twoje wypowiedzi nawzajem się wykluczają. Jak ty w "to" grałeś to ja namalowałem to.

Beh jest wprowadzony tylko dla balansu jako jednostka wsparcia, sam gówno zrobi - zejdzie go jeden laser z dobrym mechem.
"Tak naprawdę to jedyne zasady w których wszystkie 3 nacje są na zbalansowane." - bo h**a prawda
No to proszę powiedz która nacja nie jest zbalansowana, która jest za silna czy za słaba, nie grałeś tego wiec nie pi**dol.


Wiesz dlaczego nikt nie gra hc? Bo jest po prostu nudne, dąży się do 9 rakiet i tyle, gra nie trwa dłużej niż 30 min. Na początku zasady wydawały się ciekawe bo ludzie grali na działa, ale teraz gdy wszyscy grają na rakiety rus nie ma najmniejszych szans.
EW to zupełnie co innego każda nacja ma równe szanse.
AM - ma lasery(najsilniejszą broń przeciw pojazdom), zdalne, słabe kompy, snajperów.
AR - tanie działa, bomby samobieżne, miny, zdalne, pojazdy sterowane małpami(Mają 2 umiejętności nie tak jak kompy 0 )
RU - najsilniejsze pojazdy, ropy na masową produkcje im starcza(CB - max 2 pojazdy do 10 min, HC - nie ma syba więc sami sobie nie poradzą.), ograniczona teleportacja, bazooki z przenoszeniem, słaby beh.
Gra jest bardzo dynamiczna, nikt nie siedzi w bazie i wali konia, tylko stara się zająć platformę przy bazie wroga i atakować go.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: zasady EW

Post by zoNE »

Temat wyczyściłem ze zbędnych śmieci. Jak będziecie dalej pisać posty typu "zasady są głupie, bo ty jesteś ****" i spamować o tym, jak grać na innych zasadach/kto jest noobem i co sądzicie o innych graczach - po prostu temat zostanie zamknięty a powód zostanie nagrodzony!
Post Reply