[Propozycja] zasady EW

Wszystko o graniu w OW w sieci.

Czy chcesz żeby te zasady stały się oficjalne?(najpierw przetestuj kilka razy)

Poll ended at Tue Feb 01, 2011 12:42 am

Tak
8
40%
Nie
12
60%
 
Total votes: 20

User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

[Propozycja] zasady EW

Post by Woozi »

Przenoszę temat z aow gdzie praktycznie nikt sie nie udzielał.
EW - Early War

Ustawienia:
- Poziom bazy: Skład
- Liczba postaci: 12
- Poziom umiejętności: Mało doświadczeni
- Zasoby początkowe: Mało
- Częstotliwość zrzutów: Niskie
- Dodatkowe złoża ropy: Dużo
- Dodatkowe złoża syberytu: Mało
- Wpływ flag na morale: Szybko się zmniejszający
- Wykrywanie syberytu: Przebadane
- Pojawianie się postaci: Rzadko
- Liczba Małpoludów: Średnio
- Bomba syberytowa: Niedozwolona
- Czas na rozbudowę: brak

Zasady:
- 12:30 min. No rush(terytoria jak w NW)
- 1 Koszary 2 Wieże

Dodatkowe:
*Zakaz budowania ciężkich pojazdów(zaawansowane podwozie też się wlicza), spowalniaczy, ciężkich dział i długich rakiet.
*Zakaz trzymania jednostek specjalnych w koszarach/zbrojowni/bunkrach
*Zakaz używania niewidzialności
*Zakaz używania pocisków spowalniających
*Zakaz rozwijania technologii komputerowej, optycznej i biotechnologii.///chodzi o TECHNOLOGIE I II i III
*Max 1 behemot
Zasady testowane kilkanaście razy z Antoniem, gra się naprawdę fajnie, ale jeszcze trzeba dopracować.

Osobników którzy nie grali/grali raz i przegrali proszę o nie wypowiadanie się.


///EDIT
Zmiany:
- Pojawianie się postaci: Rzadko
*Zakaz używania pocisków spowalniających
*Max 1 behemot
Last edited by Woozi on Tue Jan 18, 2011 12:42 am, edited 3 times in total.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: zasady EW

Post by Ghost »

dla mnie- lipa ;p
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: zasady EW

Post by Anarchy »

Po configu widać, że kretynizm... Sniperom odjęto niewidzialność, która i tak niezbyt często używana, a bazookom największe ich zalety...
Czyli kompowe pojazdy można robić (jakieś gówniane działa)?

A to mnie rozjebało:
- Wpływ flag na morale: Szybko się zmniejszający - - 12:30 min. No rush(terytoria jak w NW)
To po ch*j te flagi, skoro się skończą przed końcem bt?

Dalej - można całkowicie usunąć syba, bo kto normalny będzie marnował 10 min badań, żeby mieć tylko szybsze (i to niewiele, bo nawet zaaw podw. nie ma) działa...

I na koniec - częsty resp. w grze, w której stawia się duży nacisk mimo wszystko na ludzi (niskie zrzuty) spowoduje wydłużenie gry o połowę;P

Ale musiałbym przetestować to, żeby stwierdzić, czy fajnie się gra.
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: zasady EW

Post by Woozi »

Osobników którzy nie grali/grali raz i przegrali proszę o nie wypowiadanie się.
Anarchy wrote:Po configu widać, że kretynizm... Sniperom odjęto niewidzialność, która i tak niezbyt często używana, a bazookom największe ich zalety... ///bazooki z pociskami były by za silne
Czyli kompowe pojazdy można robić (jakieś gówniane działa)? /// tak

A to mnie rozjebało:
- Wpływ flag na morale: Szybko się zmniejszający - - 12:30 min. No rush(terytoria jak w NW)
To po ch*j te flagi, skoro się skończą przed końcem bt?/// Tu chodzi o to żeby jak jakiś de**l wyjedzie moża było go łatwo ubic pozatym szybko zmniejszające się kończą sie w 15 min?

Dalej - można całkowicie usunąć syba, bo kto normalny będzie marnował 10 min badań, żeby mieć tylko szybsze (i to niewiele, bo nawet zaaw podw. nie ma) działa... ///jest też coś takiego jak czasoprzestrzeń i bomby samobieżne...

I na koniec - częsty resp. w grze, w której stawia się duży nacisk mimo wszystko na ludzi (niskie zrzuty) spowoduje wydłużenie gry o połowę;P /// tu się traci bardzo dużo ludzi więc i resp powinien byc duży, gra nie poglega na wybiciu wszystkich ludzi tak jak to jest na sw

Ale musiałbym przetestować to, żeby stwierdzić, czy fajnie się gra.
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: zasady EW

Post by Incantatoris »

Mh. A nie chodzi o to w grze multiplayer (na wszystkich zasadach), aby wybić ludzi? xD Ludzi nie zbudujesz, a bez ludzi niczego nie zbudujesz. Proste. Ja grałem na tych zasadach i mogę napisać, że nie ma balance.. 12 minut wystarczy do zbudowania mocnej obrony (+ dużo małp, które możesz zebrać z całej mapy) Rosjaninem na platformie. AM nie ma niczego - jest to RUS o szybszych pojazdach i z snajperkami. Bez technologi dodatkowej. Araby, z swoją mała obroną nic nie zrobią na koszary + dwie wieże, które są na platformie. Działo, 6 małp i do tego wyrzutnia rakiet... w grze 2 vs 2 gra toczy się dość długo
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
User avatar
Woozi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 155
Joined: Sun Sep 06, 2009 3:53 pm
Location: Białystok/Czarna Białostocka
Contact:

Re: zasady EW

Post by Woozi »

UP'am temat ponieważ ostatnio stało się popularne mieszanie w balansie. Co do rozgrywki EW, gra jest całkowicie zbalansowana, można grac każdą nacją i wygrać, rus nie jest już w du**e jak to jest na HC(odkąd wszyscy zaczęli grac na rakiety wygrana ruskimi graniczy z cudem...), a Arabowie w końcu są na równi z pozostałymi.


Zmiany:
- Pojawianie się postaci: Rzadko ///Ludzie respili się za szybko
*Zakaz używania pocisków spowalniających
*Max 1 behemot ///Te dwie zmiany dają możliwość gry ru na 1v1, przedtem był zdany na sojuszników (brak radaru - beh, nie jest zbyt silny bo komp na poziomie 0; można już ratować teleportem swoich ludzi ale "łowienie" pojazdów wroga będzie trudne ze względu na brak pocisków spowalniających)

Tak naprawdę to jedyne zasady w których wszystkie 3 nacje są na zbalansowane.

Proszę o wstawienie ich do ME, wtedy będzie możliwe testowanie. Jak się gra normalnie to co 2 grę ktoś łamie zasady...
"Nie wierzcie ludziom, którzy nie piją! Abstynenci nie piją, bo się boją, że po pijaku powiedzą o sobie coś, czego inni mają nie wiedzieć."

Józef Stalin

Nitek wrote:Z Woozim lepiej uważaj - jest jak bazyliszek: spojrzysz mu prosto w oczy i dostaniesz z glana w twarz :(
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: zasady EW

Post by DrShadowrun »

Kiedyś to grałem. Co prawda raz, ale... jedyne co mnie denerwowało, to zakaz trzymania jednostek specjalnych w koszarach. Niby kwestia przyzwyczajenia a denerwuje, jak szybko potrzebujesz snajpera to musisz żołnierza przekształcić i szybko z koszar wyskoczyć. Po za tym, grało się świetnie.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: zasady EW

Post by Antonio »

Shadowrun - zaglosuj wiec.

Mnie tez gralo sie zawsze fajnie, ale juz przy trzeciej grze, jak pytalem - gracie ew bylo, e, nie, bo bla bla... i ogolnie nie gralem wiecej niz 10-15 razy. Rus to potega, marnowalem 20 minut na badanie sybu i czaso zamiast uzbro, expilem mechow, ktorzy teleportowali sie do baz. Miazga totalna, wystarczylo sie dlugo bronic.

Kontrowersyjny jest no rush, ale do przezycia.
...
User avatar
Ozi
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 111
Joined: Tue Nov 02, 2010 11:17 am

Re: zasady EW

Post by Ozi »

uwazam ze fajne, lecz za duzo przekombinowane ;p
Proszę o szacunek w stosunku do mojej osoby :)
Pozdrawiam wszystkich
*Matrix*
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 220
Joined: Fri Sep 04, 2009 3:03 pm

Re: zasady EW

Post by *Matrix* »

wg mnie to zakazane powinny byc rozwiniecia czasoprzestrzene...

Dlaczego badania czaso moga byc a nie moze byc optyki...?
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien... :)

Image
Image
Image

Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1 :)
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: zasady EW

Post by Antonio »

Bo opto ulepsza zdalne u arabow i amerykanow.
...
*Matrix*
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 220
Joined: Fri Sep 04, 2009 3:03 pm

Re: zasady EW

Post by *Matrix* »

no to idac waszym sposobem myslenia ze to jest gra zbalansowana to sie z tym nie zgodze gdyz czemu ruscy moga miec az w 3 rozbudowach labach, badane 1,2,3 rozwiniecia a u am i ar tylko 2 rozbudowy w ktorych mozna badac 1,2,3 rozwiniecia...
Jak am i ar nie moze miec rozwiniec optyki to rusek nie powinien miec rozwiniec czaso...
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien... :)

Image
Image
Image

Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1 :)
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: zasady EW

Post by Witcher »

Albo mieć czasowe tylko do 1 poziomu rozwoju.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: zasady EW

Post by Antonio »

Mozna dac rozwiniecie 3podst, 3uzb, 1 opto, 1 komp, 1 bio, 1 syb, 1 czaso.

AM: 3podst, 3uzb, 3syb, 1komp, 1opto
AR: 3podst, 3uzb, 3syb, 1bio, 1opto
RU: 3podst, 3uzb, 3syb, 1komp, 1czaso

Jednak kompy beda silniejsze, zdalne i malpowe tez. Kicz troszke.

Rus dlatego mial wiecej tech, bo nie ma 3 mozliwosci sterowania pojazdami, ma tylko reczne i kompy, przez co moze miec az 6 pojazdow mniej. W dodatku behemot na 1komp juz koksi. Cos za cos.

Dlatego uwazam, ze lepiej jest jak jest. Poza tym bez HG 3uzb daje najwiecej plusow dla Arabow.
...
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: zasady EW

Post by Witcher »

albo tak:
AM: 3podst, 1uzb, 3syb, 2komp, 1opto
AR: 3podst, 1uzb, 3syb, 1bio, 2opto
RU: 3podst, 2uzb, 3syb, 1komp, 1czaso
Ruchacze będą mogli grać na 4 bazooki + pojazdy, a reszta bedzie miała możliwość stworzenia więcej pojazdów.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
Post Reply