Zasady testowane kilkanaście razy z Antoniem, gra się naprawdę fajnie, ale jeszcze trzeba dopracować.EW - Early War
Ustawienia:
- Poziom bazy: Skład
- Liczba postaci: 12
- Poziom umiejętności: Mało doświadczeni
- Zasoby początkowe: Mało
- Częstotliwość zrzutów: Niskie
- Dodatkowe złoża ropy: Dużo
- Dodatkowe złoża syberytu: Mało
- Wpływ flag na morale: Szybko się zmniejszający
- Wykrywanie syberytu: Przebadane
- Pojawianie się postaci: Rzadko
- Liczba Małpoludów: Średnio
- Bomba syberytowa: Niedozwolona
- Czas na rozbudowę: brak
Zasady:
- 12:30 min. No rush(terytoria jak w NW)
- 1 Koszary 2 Wieże
Dodatkowe:
*Zakaz budowania ciężkich pojazdów(zaawansowane podwozie też się wlicza), spowalniaczy, ciężkich dział i długich rakiet.
*Zakaz trzymania jednostek specjalnych w koszarach/zbrojowni/bunkrach
*Zakaz używania niewidzialności
*Zakaz używania pocisków spowalniających
*Zakaz rozwijania technologii komputerowej, optycznej i biotechnologii.///chodzi o TECHNOLOGIE I II i III
*Max 1 behemot
Osobników którzy nie grali/grali raz i przegrali proszę o nie wypowiadanie się.
///EDIT
Zmiany:
- Pojawianie się postaci: Rzadko
*Zakaz używania pocisków spowalniających
*Max 1 behemot