Nuclear Clan base

Wszystko o graniu w OW w sieci.

Chcesz te zasady w oficjalnym spisie?

Tak
6
46%
Nie
7
54%
 
Total votes: 13

2pac
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 90
Joined: Fri Apr 09, 2010 8:38 pm
Location: Świdwin
Contact:

Nuclear Clan base

Post by 2pac »

Hmm dużo myślałem nad takimi zasadami i myślę że się spodobają owe zasady ale zacznę od wyjaśnienia gry na nich.

Nuclear Clan base każdy by pomyślał zapewne że jest to nuclear war na ustawieniach Clan base z bombą syberytową/alaskitową ale nie to jest zupełnie nowe zasady w których gra odbywa się 3v3 lub 2v2(1v1 nie da niestety rady) gdzie 1 osoba która jest po środku robi bombę syberytową/alaskitową a dwie ew. jedna bronią jej i atakują osobę która broni drugiego gracza który tworzy bombę zespołu przeciwnego (w grze 2v2 nie można atakować od strony gdzie nie ma gracza!)

dobra teraz ustawienia

Poziom bazy:Tylko Magazyn
Liczba postaci:15
Poziom umiejętności:Doświadczeni
Zasoby początkowe:Dużo
Częstotliwość zrzutów:średnia
Dodatkowe złoża ropy:normalnie
Dodatkowe złoża syberytu:normalnie
Wpływ flag na morale:brak
Wykrywanie syberytu:zbadane
Pojawianie się postaci:rzadko
Liczba małpoludów:kilka
Bomba Syberytowa:dozwolona
Czas na rozbudowę:5minut

zakazy dodatkowe
max 4 wieżyczek
max 2 pary koszar
max 5 behemoty
osoba na środku Musi robić bombę syberytową

Teraz chciałbym omówić ustawienia i zakazy
tylko magazyn ponieważ każdy dobrze wie że bunkry tylko zawadzają nie?
liczba postaci 15 ponieważ każdy się do tej ilości przyzwyczaił więc zapewne nikogo to nie zdziwi.
poziom umiejętności doświadczeni:no i tutaj jest problem ponieważ gdyby był mało doświadczeni to by bombę robiło się dobre 30minut a gdyby byli bardziej doświadczeni za szybko by był hg rush lub takie inne więc myślę że taki poziom wystarczy
Zasoby początkowe dużo aby ten co bombę robi miał się za co wybudować (oczywiście jego koledzy również)
średnia częstotliwość zrzutów ponieważ za łatwo by było gdybyśmy mieli pod nosem wszystkie skrzynie które nam potrzeba:)
ropy extra bo wiadomo że potrzeba na pojazdy
Syberyt normalnie i kolejne utrudnienie ponieważ żeby najszybciej mieć bombę trzeba zająć kilka złóż na środku;)
pojawianie się postaci rzadko? ponieważ jak by dedł naszemu sojusznikowi to trochę kicha bo już to może zniweczyć nasze plany
kilka małp dla ludzi którzy na nie grają
i bulid up time 10minut ponieważ bomby do tego czasu nie zbudujesz a przecież wrodzy gracze mogę się pośpieszyć i zniszczyć ludzi którzy budują bombę;)
osoba na środku musi robić bombę syberytową? no bo to w końcu mieszanka nw i cb ;)
4wieże prosto z zasad cb;)
2 pary koszar zastosowane z cb bo jak są 1 to trochę trudne się przeprowadzać dalej z defensywą np. ruskiem

to tyle ode mnie teraz pozostaje tyko testować i ew. zatwierdzić jako zasady oficjalne;)


Edit:Dodałem ankietę
Edit2:pomysł na zasady był początkowo antoniego ale to były zasady NW+CB a nie NCB
Edit3:trochę sprecyzuje zasady ponieważ dla niektórych bez sensu
Last edited by 2pac on Tue Apr 27, 2010 2:59 pm, edited 4 times in total.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by Nitek »

2pac wrote:Hmm dużo myślałem
Jakiś przełom czy coś? Nigdy wcześniej ci się to nie zdarzyło ;o

Zasady są z***ane, bo to tak samo jak grać na CB 2v2 i nie można atakować od np. wschodu LOL. Weź najpierw to dopracuj, żeby było zbalansowane. Toż to gra jednym schematem. To jakaś moda na nowe noob zasady?

EDIT:
Przed chwilą Antonio napisał do mnie na GG i powiedział, żebym napisał, że to pomysł zerżnięty od niego. Pamiętam jak coś tam ostatnio Antonio grał mixed cb, więc dla 2paca jebnął bym jakiegoś warna czy coś z plagiat.
Last edited by Nitek on Mon Apr 26, 2010 6:49 pm, edited 1 time in total.
2pac
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 90
Joined: Fri Apr 09, 2010 8:38 pm
Location: Świdwin
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by 2pac »

Nitek dobrze że ty myślałeś kiedyś nad jakimi kolwiek zasadami więc jak ty wymyślisz lepsze to spoko:)

Edit:koxie napisałem że to początkowo zasady antoniego były tylko że on stworzył CB+NW a nie NCB-.-
Edit2:zasady można zmienić według serpa jak takie mogą być to zmienie i do testów;)
Last edited by 2pac on Mon Apr 26, 2010 10:34 pm, edited 2 times in total.
Kastai
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 1
Joined: Mon Apr 26, 2010 6:50 pm

Re: Nuclear Clan base

Post by Kastai »

Jak na 2pac'a możliwości to Super, ale szkoda z jednej strony, że to nie twój pomysł.xD :lol:
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by Serpent »

Pomysł dobry tylko że w praktyce durny,nikt nie bedzie zajmował środkowych złoż tylko weźmie od sojusznika bo temu sie syb nie przyda.Lepiej było by wywalić dodatkowy syberyt i dać 5 bt,wtedy będą równe szanse.Co do ataku w razie 2v2 to nie widze sensu ograniczać kierunku ataku skoro jeśli będzie 1 kierunek to 4 wieże +hg spokojnie wystraszą do 15min ,a stąd już blisko do bomby.Ropy 2,jedna w zupełności wystarczy bo tak to każdy będzie elektrownie na ropę robić.
Podsumowując rola środka jako źródła surowców na pewno będzie lepszym sposobem niż mieć wszystko pod d**ą.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Nuclear Clan base

Post by Anarchy »

Jak ktoś się nudzi, to na pewno to ciekawsze od BW, ale do normalnego spisu bez szans. 3v3 tylko można to w miarę sensownie grać, bo na 2, to chujowo, bombowiec nie ma zabezpieczenia od boku.. Chujowo będzie, jak jeden front będzie.
User avatar
pijanymis
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 358
Joined: Wed Apr 07, 2010 10:54 pm
Location: HAJNÓWKA
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by pijanymis »

a mi się tam podoba fajna odmiana.2pac zaczął myśleć więc to już dobrze;]zasady tez dobre chociaż ja wolał bym te zasady na innej mapie
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by Antitheus »

Wg mnie ciekawe zasady.
Doprecyzujcie tylko co jest dozwolone a co nie i będzie gites.
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: Nuclear Clan base

Post by DrShadowrun »

Tak jak tupak w edit2 wspomniał, zasady są pomysłem Antonia. Ustawienia identyczne jak na cb tyle, że z włączoną bombą. Osoba na środku robi bombę, sojusznicy po bokach osłaniają. Na ustawieniach cb, dwie bomby w 20-24 min można mieć. Wczoraj miałem okazję coś takiego zagrać - całkiem fajne ;)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by Serpent »

Bez wprowadzenia zmian które zaproponowałem niżej nie ma co wprowadzać tych zasad.Uzasadnienie również wyżej :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
2pac
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 90
Joined: Fri Apr 09, 2010 8:38 pm
Location: Świdwin
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by 2pac »

Serp zostały wprowadzone jak widzisz;)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by Serpent »

Świetnie,to kiedy testujemy?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
2pac
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 90
Joined: Fri Apr 09, 2010 8:38 pm
Location: Świdwin
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by 2pac »

zawsze kiedy można;)
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Nuclear Clan base

Post by Nitek »

Serpent wrote:Świetnie,to kiedy testujemy?
IMO nigdy. Toż to syf.. Może od razu wprowadzimy do oficjalnego spisu Buldożer War, BSW i TW? Toż to takie samo gówno jak to -,-
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Nuclear Clan base

Post by Anarchy »

Akurat BW jest świetnie, więc nie pi**dol;P
Post Reply