Ogólnie: Zapisane clany zostają przydzielone na drodze losowania do jednej pozycji (w przeciwieństwie do oryginału - gdzie walki rozpoczynają się od zdobycia pozycji). Generałem zostaje osoba w ustalona przez clan (nie ingeruję w sposób wybierania), ważne tylko, żeby była to osoba z clanu, która bierze czynny udział w turnieju.
Walki: Mapa wojny dzieli się na 5 lokacji. Do każdej lokacji przypisana jest jedna mapa. Każda zajęta lokacja daje specjalny bonus dla drużyny, która ją zajęła. Teamy dysponują na starcie 300 pkt zasobów, które kończą się wraz z atakowaniem lub obroną, aby je zasilać potrzeba kontrolować lokacje. Drużyna ma nieograniczoną liczbę ataków na pozycję wroga - jednak za każdy atak płaci się 10pkt zasobów - obrońca zaś zużywa 5pkt zasobów. Jeśli team nie posiada aktualnie żadnych zasobów - przegrywa. Świeżo zajęta pozycja zyskuje 2 dni nietykalności - tak więc planujcie kiedy zaatakujecie!! Nowe zasoby przyznawane są pod koniec tygodnia a o ich ilości decyduje liczba aktualnie zajętych pozycji.
Jak wygląda walka: To team atakujący decyduje o terminie bitwy (podaje mi go na gg: np 'Team Czerwony ruszy do bitwy o bagna dnia XX.XX a do walki wytypowani zostali X i Y - wtedy ja kontaktuję się z Generałem Niebieskich i ogłaszam co następuje --- moje gg:). Generał wyznacza osoby lub osobę, która ruszy do walki - jeśli wytypuje siebie na atak, jeśli zostanie pokonany zabiera dodatkowo 20 jednostek zasobów. Obrońcy postępują podobnie, jednak dowódca, który broni bazy i przegra nie dostaje kary w zasobach. Toczone są dwie walki 1v1. Jeśli jest remis nastepuje walka trzecia. Każdy pojedynek może być rozgrywany przez inną osobę. Po zajęciu pozycji następują 2 dni nietykalności danej lokacji, jeśli pozycji się nie zajmie atak może byc ponowiony.
Co dają poszczególne pozycje: Zasoby i bonusy przyznawane z pozycji wyglądają następująco:
* Pustynia (Desert): Mapa: do ustalenia. Lokacja obfitująca w ropę naftową +10 zasobów , brak szczególnych bonusów.
* Bagno (Swamp): Mapa: do ustalenia. Lokacja bagienna uniemożliwiająca posługiwanie się pojazdami +15 zasobów, brak szczególnych bonusów.
* Góry (Mountains): Mapa: do ustalenia. W tej lokacji ciężko walczyć piechocie jak i pojazdom, konieczne jest użycie rakiet. Obfituje w syberyt +5 zasobów, trudny teren +10 dodatkowych kosztów ataku.
* Równiny (Plains): Mapa: do ustalenia. Kraina obfitująca w zasoby i umożliwiająca ich łatwe zbieranie +20 zasobów, brak szczególnych bonusów.
* Kanion (Ravine): Mapa: do ustalenia. Miejsce tudne w zbieraniu zasobów +5 zasobów, częste zrzuty ludzi obniżają koszta wszystkich ataków o 20%
Nazwy (np. 'pustynia', 'bagno'), opisy i bonusy do ustalenia
Początki: W fazie początkowej każdy clan dostaje jedną lokację, której przyznanie odbywa się na drodze losowania.
Trochę o generale:-Generał jest osobą zasadniczą dla swojej drużyny. Ma bezpośredni kontakt ze mną - ogłasza chęć ataku - a także otrzymuje wiadomość o byciu atakowanym i terminie ataku.
-Koordynuje działania swej drużyny, uzgadnia kto i gdzie atakuje\broni
- Zwołuje radę dowódców - kiedy trzeba odwołać nieaktywnego gracza. Następuje wtedy głosowanie na GSA pod patronatem kogoś z grona OWT/AOW. Jeśli gracz taki zostanie usunięty - team ma prawo wybrac dowolnego z listy rezerwowych.
- Generał zostaje odwoływany i wybierany przez pozostalych dowódców. Jeśli nie spelnia oczekiwań teamu lub jego decyzje są krzwydzące można powołać radę, w której podejmie się decyzję o wybraniu nowego. Obrady oczywiście pod patronatem kogoś z AOW.
- Jesli generał przegra podczas ofensywy team ponosi koszta dodatkowych 20 pkt zasobów
Atak na bazę głowną Jeśli decydujesz się zaatakować bazę głowną przeciwnika musisz być do tego solidnie przygotowany! Sam atak kosztuje 350 jednostek zasobów. Jeśli zwyciężysz - przeciwnikowi zostanie tylko i wyłącznie 20% posiadanych dóbr.
No i tematy do dyskusji:
Jakie mają być to mapy?
- osobiście proponuję Otchłań, Babilon, Rzekę, AB i Flagi
Zasady - jasne jest przecież, że na otchłani nie można grać np. NW, bo po prostu jest to bez sensu. Dlatego do każdej mapy trzeba ułożyć własne zasady
Termin
- Osobiście chciałbym, żeby odbyło się to jak najszybciej, start proponowałbym koło 10 lipca, a sam turniej trwałby do końca wakacji lub, aż zostanie 1 clan.
Sędziowie
- Grać z, czy bez?
Ilość osób na walkę
- 1v1 odpada z założenia, chcę, żeby turniej wymagał współpracy. Im więcej graczy tym lepiej, ale są problemy - lagi i rozmiar map. Do każdej mapy powinna być przypisana ilość osób grających, które trzeba ustalić.
Reprezentacje
- Clany mają wybrać swoją reprezentację, czy każdy clanowicz może mieć okazję uczestniczenia?
I najważniejsze - clanowy, czy indywidualny. Na to pytanie odpowiedzą clan liderowie, których proszę o odpowiedź, czy wasz clan wystąpi w turnieju, czy nie. Trzeba zebrać 5 clanów, a z tego co się orientuję właśnie tyle jest aktualnie na scenie.