Zniesienie Bulding Up Time

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Nitek »

Z początku pomyślałem TL;DR, ale jednak skusiłem się przeczytać tą ścianę tekstu i... na prawdę nie masz pojęcia o grze w OW :) Brak zasad zniszczy tą grę, bo jedyną opłacalną taktyką będzie rasz. Jeżeli uważasz, że dobry gracz CB nie będzie potrafił zagrać fs? Mylisz się. 7HG na CB? Nadal uważam, że taka szansa zdarzy się raz na pierdyliard gier. Już od 2 lat gram w tą grę i swoje widziałem. Grając AM, jeżeli będzie baaardzo duży zrzut, to mam 5HG i kilka skrzyń (największa ilość to bodajże 55 w zapasie, z tym, że ostatnia dostawa spada 9:50), więc odliczając zbrojownie i jedno labo oraz rozbudowanie komory (co jest bez sensu, ale zwiększa ilość HG w 10. minucie) mamy max 6 (i to przy dobrych lotach). 7HG mogłeś mieć co najwyżej na CW, co (jeżeli nie masz zbrojki + 2 wież z HG) jest wynikiem słabym.
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Fri Apr 30, 2010 2:03 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Przeman_17 »

Co wy dajecie, Dehumanizer ma racje. Pamel, co ty pi**lisz o ocw, dla mnie to nawet nie są zasady tak jak nw, można sobie walczyćo środek, to wciaż walka dla usańskich hg, a wjedź rusowi przed 10, bo później na cw i ocw rus niezniszczalny jest, długo grałem obie zasady i dochodziłem do jak najlepszych rushów usańskich na rusa, bo inaczej się nie da, w prawdzie istnieje malutka szansa na cw że sie wygra, ale na ocw nie ma żadnej. Zasada dyskryminuje arabów (tak jak większość zasad), ale i usa powoli odpada. Nw, to juz szczyt, pierwszy ma bombe nie ten kto lepiej gra, i gra ten sam schemat, lecz ten co ma lepszych ludzi, mówię tu o najlepszych graczach.

Pomijając sw to poza ponad godzinnym cb nie widziałem nikogo kto bez zrushowania (rush to nie wczesny atak, tylko atak wszystkim co sie ma) wykończył przeciwnika umęczając go lepiej zexpionymi meszkami na zdalnych.

Grałem wolne cb 2v2, bez builda, gra się świetnie, rush bardzo łatwo zablokować, ostrzegałem grajacych żę nie ma builda i ich zrushuje jeśli nie będą mieli zbrojki, ale nie zrushuje robiąc w 1 minucie zbrojke i all do ataku, wysłałem sobie jednego wojaka którego otrzymuje sie na starcie, obserwowałem przeciwnika, sam siejuż troszke rozbudowałem, 2 laba szyb i 4 elki, ale postanowiłem zaatakować 15 wojakami, szybko zbrojka no i atak, przeciwnik nawet sie nie bronił... ^^. Myslicie że to brak równowagi? Nie, gdyby jego sojusznik mu pomógł została by ze mnie mokra plama, broniący sie zawsze ma przewage. W tym przypadku jego soj mu nie pomógł, budował sie. Wróciłem do bazy, udało mi sie zrobić komórke, a ten już 3 hg mnie rozwala. Rush niszczy przeciwnika ale poważnie osłabia samego atakującego. Bez builda można nawet araba zrushować gdy zacznie się bawić w zdalne pojazdy ;p

Osobiście będę hostował gry bez builda, wiec Dehumanizer możesz sobie pograć u mnie ;)

Ciągłe granie cb mnie znużyło, tym bardziej że przeciwników nie ma. Wg. mnie grają przede wszystkim po to by grać lepiej, mówiąc inaczej są za słabi. Boją się zmian, wracając do mojej poprzedniej wypowiedzi. Czy ktoś zna historię builda? Kiedy powstał i z czyjej inicjatywy (nie tworzącego, ale gracza). Nie mówię o NR.

Poza tym, dobry gracz umie grać wszystko... niech to świadczy o was ;) ;]
Pamel
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 55
Joined: Tue Jan 18, 2011 7:42 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Pamel »

Jesli dla Ciebie rus jest niezniszczalny do 10 min na ocw to jestem ciekaw tych Twoich zajebistych 'usanskich rusherskich taktyk'. Ocw to jedna z bardziej zbalansowanych zasad, wszystko zalezy od umiejetnosci ;). Jesli juz chcesz wiedziec o historii bt... Gralem wtedy kiedy bt zostalo wprowadzone-tym samym patch zmienil zrzuty(pod cb) i nie mozna bylo grac starego cw. Nowe zasady zostaly wprowadzone dlatego, ze czesc graczy nie potrafila sobie sobie poradzic z tzw. hg rushem. Wiem, ze goracym zwolennikiem wprowadzenia bt byl m.in. Yuri, ktory nawet wtedy nie gral, poza tym na mysl przychodzi mi jeszcze Mules.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

No tak ja chcialem BT wprowadzic m.in. dlatego bo
1. bez BT byl placz jak ci noob zrushowal baze gdy grales na "no rush", oraz
2. CB na zasadach no rush byloby po prostu kretynizmem, bo kazdy kto by sobie chcial punktow narypac szybko to by zasade no rush ignorowal i ci wjechal do bazy soldier rushem i tak, a wtedy to se mozesz plakac jak juz jest gra zapisana w systemie.
Wiec sorry ale CB bedzie albo z BT, albo bez BT i bez no rush. Albo tak albo siak.

A co do samego tematu zasad: ja rozumiem ze w SC, DoW, etc. nie ma czegos takiego jak "zasady". Roznica pomiedzy OW i innymi RTSami jest taka ze OW nie jest zbalansowane pod online. Bez zasad w kazdej grze wygrywa zawsze AM, lub ten kto soldier rushuje. Jak sie gra wydluzy - to z kolei mozna spamowac 43290423 koszar i wtedy twoja baza jest nie do ruszenia, itd. itp. Z checia tez bym sie wyzbyl zasad ale prawda jest taka ze jest to nie mozliwe bez dokladnego rebalansu calego OW.

// doskonale ujęte i się pod tym podpisuję - Antitheus
Image
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Fri Apr 30, 2010 2:03 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Przeman_17 »

Hmmm, w sumie nie ma co tutaj ruszać.
Na NR nie można polegać, a build, chodź całkowicie debalansuje nacje to ma jakis cel. Najpierw pomyślałem, aby grać bez nobków co będą łamać nr, ale to głupie, brakłoby graczy ^^.

Gra bez builda jest o wiele cięższa, rush ludźmi to nic, obronić sie łatwo, a balans jest na wszystkie nacje.


Mylisz sie jak sądzisz, że rus nie jest niepokonany ^^ w większości gier z buildem jest niepokonany.
Obecnie te taktyki to norma na każdej grze multi, ciągle pamiętam jak każdy robił wszędzie wszystko sterowane na pc.. ^^ z dwa lata trwała ta przemiana od kiedy pamiętam, że na cw pomek robił ręcznego i wysyłał go na środek by zbić komore, teraz to jest śmieszne, bo poziom gry o wiele wzrósł, ale nie moge zapomnieć jak sie cieszył :D
Taktyki.. teraz to nie jest taktyką, że każdy bada 3 uzbro ^^, albo 2 technologie przed technologią spalinową, każdy teraz tak gra, chociaż większość nadal nie wie ska sie co bierze ^^, ja wziąłem to z edytorka, gdzie żmudnie przejechałem całą gre.

Z drugiej strony, build jest po to by robić przepaści między nacjami, wiec nie ma co dyskutować :D Zostawiłbym tak jak jest. ps. testujcie nowego patcha ;)
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by torba12345 »

dokladnie build to czysto stucukowski wynalazek który spaprał gre
Zawsze Nielegalnie
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Fri Apr 30, 2010 2:03 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Przeman_17 »

Przeman_17 wrote: Ciągłe granie cb mnie znużyło, tym bardziej że przeciwników nie ma. Wg. mnie grają przede wszystkim po to by grać lepiej, mówiąc inaczej są za słabi. Boją się zmian, wracając do mojej poprzedniej wypowiedzi. Czy ktoś zna historię builda? Kiedy powstał i z czyjej inicjatywy (nie tworzącego, ale gracza). Nie mówię o NR.
torba12345 wrote: dokladnie build to czysto stucukowski wynalazek który spaprał gre
a tak dokładniej to nie jego wina, tylko:
Pamel wrote: Wiem, ze goracym zwolennikiem wprowadzenia bt byl m.in. Yuri, ktory nawet wtedy nie gral, poza tym na mysl przychodzi mi jeszcze Mules. (który też już nie gra)
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Marcinszabla »

Chcecie balansu? Grajcie na wszystkich zasadach! Dobra nikt nie chce , ale musimy zrobić modę na wszystkie zasady.Arab jest dobry na SW i HC , Rusek odpowiednio użyty jest dobry na CW (choć mała ilość wież i koszar nie sprzyja) i nie zawsze AM musi wygrać , sam Amerykanin jest dobry na DSW , na znanym CB i CW. A jak uważacie inaczej to zagrajcie kilka razy w moje WoI (znam już kilku fanów tej zasady) , gdzie każda nacja ma szansę.Arab pokampi w bazie i przy okazji może osłabić wroga autodestrukcją , Amerykanin ma lasery , a potem nawet HG , nawet Rusek przy mnie nie raz budował behemoty i spowy z wydobytego na środku syberytu.Naprawdę nie żalcie się brakiem balansu przez Buld Time...
Nitek wrote:Z początku pomyślałem TL;DR, ale jednak skusiłem się przeczytać tą
ścianę tekstu i... na prawdę nie masz pojęcia o grze w OW :) Brak zasad zniszczy tą grę, bo jedyną opłacalną taktyką będzie rasz. Jeżeli uważasz, że dobry gracz CB nie będzie potrafił zagrać fs? Mylisz się. 7HG na CB? Nadal uważam, że taka szansa zdarzy się raz na pierdyliard gier. Już od 2 lat gram w tą grę i swoje widziałem. Grając AM, jeżeli będzie baaardzo duży zrzut, to mam 5HG i kilka skrzyń (największa ilość to bodajże 55 w zapasie, z tym, że ostatnia dostawa spada 9:50), więc odliczając zbrojownie i jedno labo oraz rozbudowanie komory (co jest bez sensu, ale zwiększa ilość HG w 10. minucie) mamy max 6 (i to przy dobrych lotach). 7HG mogłeś mieć co najwyżej na CW, co (jeżeli nie masz zbrojki + 2 wież z HG) jest wynikiem słabym.
Na AB i często na flagach to się sprawdza , ale mamy inne mapy , na których można wykorzystać warunki terenowe , a po za tym FS nie musi być z możliwie największymi ustawieniami! A inne tryby?

Yuri jak chcesz wyzbyć się zasad poprzez rebalans gry , to poproś IDEA GAMES , o wydanie OW tylko na multi z wprowadzenie balansu...
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

Marcinszabla wrote:Yuri jak chcesz wyzbyć się zasad poprzez rebalans gry , to poproś IDEA GAMES , o wydanie OW tylko na multi z wprowadzenie balansu...
Ja nie wiem czy to jest ironia czy ty naprawde to sugerujesz, ale my kontaktu z IDEA games nie mamy nawet w sprawie udostepnienia zrodla wiekszej ilosci osob jak tylko Stucukowi, wiec raczej na sto procent nie dostaniemy odpowiedzi w sprawie ktora mozemy tak na dobra sprawe kontrolowac sami (bo rownie dobrze moze to samo zrobic Stucuk tylko po co?).

Poraz n-ty: balans w grze bedzie zmieniany tylko i wylacznie za pomoca modow, nie za pomoca patchy. Nikomu na sile sie tego wciskac nie bedzie jak ktos nie chce.
Image
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Marcinszabla »

Jeżeli IDEA jakimś cudem to zrobiła , to było by to lepsze od naszego , ale masz rację.Kolejny balans mod powinien być oficjalny i nasze lobby powinno tylko na nim działać.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

Nie no tak to raczej nie bedzie biorac pod uwage ze niektorzy moga nie chciec na nim grac. Co nie zmienia faktu ze CB moze byc ustawione zeby dzialalo pod balance modem, tylko najpierw to on musi wyjsc :?
Image
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Marcinszabla »

Chyba , że zrobić dwa lobby...
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
Post Reply