Zniesienie Bulding Up Time

Wszystko o graniu w OW w sieci.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Antonio »

Matrix... Mowilem wyraznie - nie bylo gracza o nicku Matrix za starych czasow. Nie bylo, nikt nie widzial, nikt nie pamieta, wiec tak bylo. A ze ty masz jakies inne fakty, inne nicki - nie wnikam. Mowie to jako osoba Antonio - ktora ma taki sam nick w stosunku do osoby Matrix - ktory wszedl dopiero na ow, gdy istnial master server.

Skoro mowisz, ze 2 osoby nie sa rowne jednej czy nie wiem jak to zmierzyc "pol osobie", dlaczego mowisz wiec, ze amerykanskie technologie da sie dobrze wykorzystac? Przeciez nawet 1v5 da sie wygrac, jezeli sie dobierze odpowiednie osoby i ich poziom gry. Nie porownujemy skilli graczy. Arabami tez wygralem vs am i ru 1v2, ale nie ma tutaj czym sie chwalic. Rusek nie ogarnial bazuk, a amerykanin lubil "skanowac" moje miny za pomoca hg.

I kolejne pytanie. Kto cie bedzie rushowal, skoro nie bedzie mozliwosci wjazdu do bazy przed 10 min? Chodzi ci o co, ze obstawia cie murkiem? Sam wiesz, ze murek z jednej strony na cb nie jest szkodliwy. Z dwoch stron murek bardzo latwo rozbic dwoma manualami, a jezeli nie, to zawsze jakies expo. Na cb nie ma wiecej niz 6 hg do 10 minuty na gracza.

Zaraz cos narysuje, pokaze o co mi chodzi, bo nie wszyscy rozumieja.

EDIT:

http://antonio.original-war.net/Screens ... abt1v1.jpg
http://antonio.original-war.net/Screens ... abt2v2.jpg
http://antonio.original-war.net/Screens ... abt3v3.jpg

Analogicznie byloby dla 1v5 etc. Dla 3v3 nie robilem drugiego teamu, bo idea jest taka sama. Bazy sojusznika + sloty neutralne + srodek naleza do zasiegu ruchu przed 10 min na cb. To jest moja koncepcja. Kwestia tego, czy da sie tak ustawic buildup, zeby dzialal w ten sposob.
...
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

No troche zes to przekombinowal jesli chodzi o sprawe techniczna, bo do tego to trzeba by bylo rozrysowac inaczej aree zaleznie od ilu graczy gra, w ktorych pozycjach, jakie teamy, itd. itp. i nawet trzeba wziac pod uwage 2v2v2 bo tez sie moze zdarzyc.

Twoj pomysl jest do zrealizowania, ale z obecnymi areami i zamiast nieprzepuszczania wszystkich graczy to tylko nieprzepuszcza graczy ktorzy nie naleza do tej pozycji. Napisac troche wiecej kodu zeby tez przepuszczalo sojusznikow i po sprawie.
Image
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Incantatoris »

Mi sama idea przesunięcia granicy BT, dla poszczególnych pozycji nie za bardzo się podoba. Nadal uważam, że lepsze byłoby usunięcie bądź zmniejszenie do 5 minut. Jak będę miał chęci i natchnienie to założę ankietę z trzema opcjami: Zniesienie BT, zmniejszenie do 5 minut oraz pomysł Antonia (modyfikacja granic Bulding Up Time)
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Nitek »

Ogólnie pomysł Antka jest dobry, ale zmieniłbym jedną rzecz. Mianowicie platformy są zaznaczone jako teren gracza, a imo powinien być neutralny. Walka na terenie neutralnym jeszcze przed 10. minutą (tak jak na OCW) to świetny aspekt gry na tych zasadach. Będzie to też ukłon w stronę starszych graczy, którzy zaczynali grając stare CW.
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by DrShadowrun »

Nitek wrote: Walka na terenie neutralnym jeszcze przed 10. minutą (tak jak na OCW) to świetny aspekt gry na tych zasadach.
Właśnie, na zasadach OCW nie ma BT, jest jedynie 10 min no-rush, ale tylko na terenie bazy przeciwnika (nie mam pewności czy się tutaj nie pomyliłem). I może mi ktoś, z tych co są za zdjęciem BT, wyjaśnić dlaczego tych zasad nie gra?
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Incantatoris »

DrShadowrun wrote: I może mi ktoś, z tych co są za zdjęciem BT, wyjaśnić dlaczego tych zasad [OCW] nie gra?
A dlaczego nie gra się DSW? A dlaczego nie gra się na Rzece Zagubionych Dusz? A dlaczego nie gra się na Pustkowiu? itd. itp. etc. Potraktuj to jako odpowiedź.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by DrShadowrun »

Incantatoris wrote: A dlaczego nie gra się DSW? A dlaczego nie gra się na Rzece Zagubionych Dusz? A dlaczego nie gra się na Pustkowiu? itd. itp. etc. Potraktuj to jako odpowiedź.
Brak argumentów?
Skoro są zasady, na których nie ma BT, to niech zwolennicy zniesienia BT mi wytłumaczą, tylko tak konkretnie, dlaczego te zasady nie są grane.

Na Rzece się nie gra? Ciekawe ;-)
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Incantatoris »

To był argument. Nie ma powodu, dlaczego ludzie nie grają na innych mapach. Tłumaczą się, że są bardziej zbugowane (co jest bezsensem). Każdy kto zaczynał grę przez MS, prawdopodobnie zaczynał na AB. I to właśnie na AB grał przez cały czas. Właśnie dlatego ludzie grają na tej mapie przez cały czas, chociaż powoli to się zmienia.
To samo z zasadami: CB jest grane przez wszystkich i jest ono wyznacznikiem umiejętności grania. Kto nie umie grać na CB - nie umie w ogóle grać. Taka jest zasada. Ludzie pierdolą, że jest inaczej, ale sami siebie oszukują w ten sposób. Jeżeli nawet 4-6 osobom podobają się dane zasady, to i tak długo sobie nie zagrają, ponieważ trudno zsynchronizować czas przebywania przed komputerem. A przeciwników "z zewnątrz" też sobie nie znajdą, albowiem nikt kto nie lubi tych zasad, nie będzie chciał w nie grać..

edit: no.. na Rzece czasem kto zagra. Fakt.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by DrShadowrun »

Granie innych zasad a innych map to, jak dla mnie, dwie różne rzeczy. Być może rzeczywiście, spora grupa graczy ma problemy z errorami/synchronizacją na innych mapach, ja na szczęście do niej nie należę.

A więc dlaczego to CB jest najpopularniejsze? Nie jest tak łatwe, jak CW (pod względem surowców) ale jest też najłatwiejsze do przyswojenie obecnie. I uważam, że właśnie przez ten BT. Więc dlaczego zamiast znosić BT, nie zrobić nowych zasad bez BT? Przykładowo nazwać je OCB, a tym czym by się różniły od CB byłby brak BT, brak respu ludzi i fortyfikacji. Reszta bez zmian.

edit: I nadal czekam na odpowiedź, dlaczego przeciwnicy BT nie grają OCW ;-)
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

No jest to jedna z mozliwosci zeby dorobic kolejna drabinke z nowymi zasadami CB (nie mozna nazwac OCB bo 'o' oznacza 'old' wiec trzeba inna nazwe wymyslic :P) i wtedy mozna probowac nowe zasady. Jak bedzie ktos robil ankiete to dobrze by bylo tez to dodac jako opcje.
Image
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Incantatoris »

btw. może zapytać co Czesi na ten temat sądzą? Tylko ktoś musiałby się zaangażować i wyjaśnić wszystkie propozycje (póki co są cztery) po angielsku.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
*Matrix*
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 220
Joined: Fri Sep 04, 2009 3:03 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by *Matrix* »

tak popieram shadowo w 100% lepiej zostawic te zasady takie jakie sa bo sa dobre, a stworzyc ewentualnie nowe jak sa potrzebne...
Tez dobre pytanie zadal shadow dlaczego nikt nie gra oldcw...
Na to pytanie tez nikt nie radzil mu odpowiedziec...
Moze dlatego nikt nie gra tego, gdyz brak bulitime przeszkadza wiekszosci osob...
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien... :)

Image
Image
Image

Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1 :)
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

Boze swiety no przeciez nikt nie gra OCW bo ile mozna hg rushowac bez przeszkod. Nawet z bazy nie trzeba wychodzic, tyle skrzyn laduje w bazie wiec gra sie konczy w 12 minucie i wygrywa ten kto naspamowal wiecej HG. Czy naprawde trzeba to opisywac w detalach?

A zanim sie czechow bedziemy pytac to wpierw skonstruujcie porzadna ankiete z wszystkimi opcjami jakie chcielibyscie widziec.
Image
DrCzurak
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 274
Joined: Sat Jun 05, 2010 9:58 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by DrCzurak »

No swietnie, usuncie ten BT. A najlepiej to i baze obcych.

*Jak sie wam w rankingu nie podoba, ze build time tam jest to zrobcie sami ku**a lepszy.

*Prosze was nie pie***lcie durnot, bo to i tak nie przejdzie.

Temat jest wyjęty z dupy, jak większośc tematów typu " Usuńmy zasady cw, a zrobmy OCW!" czy inne pier**lenie.
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by DrShadowrun »

YuriStriatov wrote:Boze swiety no przeciez nikt nie gra OCW bo ile mozna hg rushowac bez przeszkod. Nawet z bazy nie trzeba wychodzic, tyle skrzyn laduje w bazie wiec gra sie konczy w 12 minucie i wygrywa ten kto naspamowal wiecej HG. Czy naprawde trzeba to opisywac w detalach?
Chwila, chwila, grałem kilka razy OCW i zrzuty były ustawiane takie jak na CB, a jedyną różnicą dotyczącą surowców była duża liczba surowca na start oraz ropa+syberyt ustawione na extra. Więc Boże święty, w bazie nie ląduje tyle skrzyń aby gra się kończyła w 12 minucie.

Więc nadal czekam na odpowiedź ;-)
Post Reply