Zniesienie Bulding Up Time

Wszystko o graniu w OW w sieci.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Antonio »

Shadow. Gram OCW jak tylko jest okazja. Dlaczego nie gram czesto?

Bo:
1. Wchodza ludzie. Jakie zasady? OCW - e, to nie gram, bo nie umiem, 3 se poszlo.
2. Wchodzi kolejny. Jakie zasady? OCW. Ok, ale 1v1 nie gram, bo nie mam taktyki. Czekamy wiec na nastepnych 2.
3. Wchodza nastepni, jest room full, wszystko pasuje, tylko ze to sa nooby, ktore nie znaja zadnej cholernej zasady i ciesza sie, ze nie dostali kicka.

Dziekuje ci Shadowrun za taka gre. Sam sobie graj z "botami".

Yuri, na 1.11 zrzuty sa jak stare CW, wiec CW i OCW uleglo drastycznej zmianie. Bardzo duzo skrzyn jest stosowane tylko na FS, reszta ma tylko Duzo.

Nowym zasadom jestem przeciwny. 1/100 gier bedzie rozgrywana na tych nowych, bo, tak, bo tak, bo nie umiem, bo wole stare, bo tak, bo tak.

Wedlug mnie bzdura jest odcinac srodek przez pirewsze 10 minut. Dawniej na cw komora w 3 min juz jezdzila. Tutaj komore czasem dopiero w 8 min sie robi. Dlatego teraz graja wszyscy niemalze identycznie, 3 3 3 w 16 minut lub 3komp 2uzb +optyka. Oddanie srodka do uzytku od startu byloby juz powodem, do wymyslenia nowej taktyki. Albo na badania, albo na ilosc. Obecnie nie da sie grac na ilosc, bo itak wyjdzie tyle samo. Przy 2lab/4-5 ele, fabryka etc nie da sie zrobic wiecej niz 4 hg (dla 1.10). Na 1.11 jest ciut inaczej, czasem da sie 5.

BTW
Platformy zaznaczoen sa jako teren gracza, ale ze srodka lub bocznych pozycji mozna je atakowac. Wiec poza baza mozna sie bic, czyli ten ktory kladzie def lub hg na platformy - liczy sie z ryzykiem rozwalenia tego przed 10 minuta. Nie wiem czy rozumiecie.

Edit: Shadow, na OCW ustawialo sie srednie, bo stucuk zwalil zrzuty, przez buildup. Skrzynie, ktore lecialy od 0 minuty na srodek, lecialy do baz, losowo. Dlatego na 1.11 nie ma skrzyn na pozycjach bez graczy, gdy wyjezdza sie w 10 minucie. Sa tylko na srodku.

Stare CW gralo sie tak, duzo, duzo, extra, extra. Stukacz zrobil zrzuty tak, ze OCW mozna bylo kampic w bazie i srodek bezuzyteczny, a tam chodzilo o walke o srodek, dlatego wprowadzono zmiane - srednie zrzuty. W 1.11.0 zrzuty Duze wrocily jak za patcha 1.02, a dzieki mojej namowie Radzio dodal obecne zrzuty Duze na Bardzo duze w 1.11.0. Dla objasnienia, dawniej bylo tak:
1.10b
Male - male zrzuty, nic szczegolnego.
Srednie - srednie zrzuty, lecz czesc srodkowych zrzutow lecialo do baz graczy.
Duze - bardzo duze zrzuty z uwagi na to ze srodkowe zrzuty lecialy na pozycje graczy przed 10 min.

1.11.0
Male - bez zmian
Srednie - troszke wieksze zrzuty dla graczy, brak zrzutow na puste pozycje przed 10 min, zwiekszona czestotliwosc, lecz zrzuty nie od 30-50 tylko od 10-50.
Duze - takie jak duze sprzed patchy stucuka z buildupem, czyli z bazowej wersji, gdzie na starym cw 10 hg to byl koks.
Bardzo duze - dodatkowa opcja za moja namowa, ktora Radzio zrobil w modzie ME i przyniosla sukces - opcja glownie dla gier FS, sa to zrzuty Duze z patcha 1.10, gdzie srodek jest niepotrzebny, bo na baze gracza spada do 10 min ponad 2 tysiace skrzyn.

Radykalnie wiec od patcha 1.10.0 zmienia sie styl gry na CW i OCW - na OCW jest jak dawniej, CW jest jak OCW + bt. Zrzuty bardzo duze sa dla freestylerowcow, gdzie nie ma konkretnych zasad, chca sie pobawic. Nie sa narazie uwzglednione w ZADNYCH zasadach, oprocz wlasnych ustawien.
Last edited by Antonio on Sat Jan 15, 2011 3:14 pm, edited 1 time in total.
...
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by DrShadowrun »

Antonio wrote:Shadow. Gram OCW jak tylko jest okazja. Dlaczego nie gram czesto?

Bo:
1. Wchodza ludzie. Jakie zasady? OCW - e, to nie gram, bo nie umiem, 3 se poszlo.
2. Wchodzi kolejny. Jakie zasady? OCW. Ok, ale 1v1 nie gram, bo nie mam taktyki. Czekamy wiec na nastepnych 2.
3. Wchodza nastepni, jest room full, wszystko pasuje, tylko ze to sa nooby, ktore nie znaja zadnej cholernej zasady i ciesza sie, ze nie dostali kicka.

Dziekuje ci Shadowrun za taka gre. Sam sobie graj z "botami".
No ja tutaj widzę kilku chętnych, jak i w poprzednim temacie dot. rushu, którzy TEORETYCZNIE graliby OCW, czyli zasady bez BT.

I teraz popatrz, zdjęcie BT z zasad CB zmieni taktyki grania, bo dość szybko trzeba będzie robić komorę aby zbierać skrzynie nie tylko ze swojej pozycji ale i z reszty mapy. Co za tym idzie schemat gry się zmieni, bo będzie trzeba się dostosować do nowej sytuacji. I może to spowodować to samo co wymieniłeś w punkcie 1. oraz 2. Więc jeśli chcecie to samo zrobić z zasadami CB, to proszę bardzo. Tylko żeby potem nikt nie płakał, jak większość zacznie grać znów CW, gdzie BT jest.

Dlatego właśnie jestem za zrobieniem nowych zasad. Ci co będą chcieli, to będą grali CB z BT, a pozostali CB bez BT.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Antonio »

Edytowalem post, uwzgledniajac wypowiedz Shadowa. Patrz wyzej.
...
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Nitek »

Antonio wrote:Shadow. Gram OCW jak tylko jest okazja. Dlaczego nie gram czesto?

Bo:
1. Wchodza ludzie. Jakie zasady? OCW - e, to nie gram, bo nie umiem, 3 se poszlo.
2. Wchodzi kolejny. Jakie zasady? OCW. Ok, ale 1v1 nie gram, bo nie mam taktyki. Czekamy wiec na nastepnych 2.
3. Wchodza nastepni, jest room full, wszystko pasuje, tylko ze to sa nooby, ktore nie znaja zadnej cholernej zasady i ciesza sie, ze nie dostali kicka.

Dziekuje ci Shadowrun za taka gre. Sam sobie graj z "botami".
Z tego samego powodu rzadko gram SW, mimo że lubię te zasady.
W aktualnej becie 1.11.0 nie ma jeszcze bardzo dużych zrzutów w ustawieniach.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Radzio »

W ramach sprostowania: zrzuty w 1.11.0 są dokładnie takie same jak w 1.2 + Bardzo duże jako Duże z 1.10b; jedyną różnicą w porównaniu z 1.2 jest to, że w danym rzucie losujemy tę samą ilość dla wszystkich graczy, a nie dla każdego oddzielnie.
Nitek wrote:W aktualnej becie 1.11.0 nie ma jeszcze bardzo dużych zrzutów w ustawieniach.
Are you fracking kidding me? :P
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Antonio »

Shadow, ale nowe zasady nie zostana uwzglednione w clanbase, wiec itak wszyscy beda grac to, co jest rankingu. Nawet, jezeli to nie bedzie ranked, to zawsze warto sie podszkolic.

Ja bym jednak do clanbase dal takie zasady, zeby kazdy mogl zaczac z ciut nowa taktyka. Aktualnie mam taktyki na cb, ktore maja bardzo wysoki procent skutecznosci. Przegralem 1v1 ta taktyka z kilkoma osobami, ale nigdy 2 razy pod rzad.

Jezeli tworzyc nowe zasady, to rowniez, zeby byly rankingowe, bo nitk tego nie zagra.

W sumie, dlaczego tylko SW i CB ma byc rankingowe?

HC, CW gdzie zrzuty beda jak stare z 1.02, oraz takie zmienione CB tez przeciez moze byc rankingowe. Szczegolnie HC.
...
User avatar
Ozi
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 111
Joined: Tue Nov 02, 2010 11:17 am

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Ozi »

panowie jest wogle sens tego tematu?

moze lepiej dac panom dokonczyc te beta testy,(bo jak widze troche to potrwa, zwlaszcza ze coraz mniej ludzi gra i testuje)
i jak narazie " za duzo pier****nia" :p
wszystko naraz byście chcieli :)
Proszę o szacunek w stosunku do mojej osoby :)
Pozdrawiam wszystkich
User avatar
Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 409
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Incantatoris »

Ozi wrote:panowie jest wogle sens tego tematu?

moze lepiej dac panom dokonczyc te beta testy,(bo jak widze troche to potrwa, zwlaszcza ze coraz mniej ludzi gra i testuje)
i jak narazie " za duzo pier****nia" :p
wszystko naraz byście chcieli :)
Panom? Tylko Stu zajmuje się supportem, a dodanie nowych zasad - jak wspomniał Yuri - nie jest żadnym problemem. Tak samo z wprowadzenie pomysłu Antonia. Takie coś mógłby zrobić pierwszy lepszy modder, który ma na koncie przynajmniej jedną ukończoną modyfikację. Nie będę przypominał Ozi, kto chciał avatary w multi..

edit: Shadow:
A dlaczego nie gra się DSW? A dlaczego nie gra się na Rzece Zagubionych Dusz? A dlaczego nie gra się na Pustkowiu? itd. itp. etc. Potraktuj to jako odpowiedź.
To skrócona wersja tego co napisał Antonio.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by YuriStriatov »

Sory ale jak wy gracie OCW na zrzutach mniejszych niz najwyzsze to to juz nie jest OCW, tak sie nie gralo kiedys OCW, to co wy gracie to jest jakis wariant CW. OCW zawsze bylo na wymaksowanych ustawieniach wiec nie gadajcie mi juz.

A co do tematu to anton zgadzam sie z toba jesli chodzi o zmiane sposobu dzialania BT ale nie da sie tego rozszerzyc na platformy zeby to mialo sens. Przede wszystkim chodzi o to ze w tym momencie nie da sie zaznaczyc pola jako nieprzejezdne wiec nie moze byc bariery skladajacej sie z 1 szerokosci pola. Do tego wszystkiego jak juz napisalem wczesniej potrzeba by inna wariacje barier na wszystkie mozliwosci teamow i liczby graczy, po prostu nie da sie tak. Mozemy zrobic tak jak jest teraz, z tym ze zamiast nie przepuszczac wszystkich to build nie bedzie przepuszczal tylko przeciwnikow, i po sprawie.

Do rankingu zawsze mozna dodac nowe zasady, ale tylko i wylacznie wtedy jak beda one obslugiwane przez SAIL w mapach. Narazie bedzie obsluga CB i SW. Obsluge tego nowego CB z obnizonym buildem tez mozna dodac bo to nie jest problem skopiowac multi desci, troche saila i zmienic jedno ustawienie.

Ale prawde mowiac moja opinia na ten temat jest taka: wolalbym jakby zmienic obecne zasady cb pod to (jezeli sie zdecydujemy) bo tworzenie kopii cb z jedna tylko zmieniona opcja jako wariant to troche :/
Image
User avatar
Ozi
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 111
Joined: Tue Nov 02, 2010 11:17 am

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Ozi »

wiesz inca mialem na mysli te wszelkie beta testy itp, bo chyba sam Stu tego nie robi co nie?

goth,radek,anti,yuri itp przeciez rowniez nad tym pracuja czyz nie?
Proszę o szacunek w stosunku do mojej osoby :)
Pozdrawiam wszystkich
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Radzio »

Ozi wrote:wiesz inca mialem na mysli te wszelkie beta testy itp, bo chyba sam Stu tego nie robi co nie?

goth,radek,anti,yuri itp przeciez rowniez nad tym pracuja czyz nie?
Ja pracuję nad ME, które przechodzi do patch'a.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Nitek »

Incantatoris wrote:Takie coś mógłby zrobić pierwszy lepszy modder, który ma na koncie przynajmniej jedną ukończoną modyfikację.
Ale Nadol już nie gra :<

@Yuri: ostatnio właśnie grało się na średnich, bo duże są większe niż na 1.02.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Radzio »

Nitek wrote:@Yuri: ostatnio właśnie grało się na średnich, bo duże są większe niż na 1.02.
I znowu: are you fracking kidding me?
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 999
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Nitek »

Radzio wrote:
Nitek wrote:@Yuri: ostatnio właśnie grało się na średnich, bo duże są większe niż na 1.02.
I znowu: are you fu**ing kidding me?
Nie. Jakiś czas temu jak Rambo wrócił, on też grał na średnich zrzutach (a to on głównie szerzył OCW wśród ludzi na MSie). Wszyscy grali OCW na duże początkowe i średnie zrzuty.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Zniesienie Bulding Up Time

Post by Radzio »

Nitek wrote:bo duże są większe niż na 1.02.
^ Dokładnie o to mi chodzi, bo to nieprawda...
Post Reply