[Propozycja] Zasady WoI

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2592
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Zasady WoI

#16

Post by Antitheus » Sat Jan 15, 2011 9:53 pm

Nie będę krytykował.
Dla mnie to zmienione HC - i ta koncepcja też była brana pod uwagę przy tworzeniu HC - tylko odpadła. HC ma zmusić do innowacji ale też i zapobiegać campieniu. Jak dla mnie nie do przejścia.

User avatar

Topic author
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 457
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zasady WoI

#17

Post by Marcinszabla » Sun Jan 16, 2011 11:29 am

pomek wrote:Heh, a ja jestem ZA.

I mam tylko jeden argument:
- pomyslowosc, poniewaz grajac na tych zasad przykladowo 2/2 jest o wiele wiecej mozliwosci na wygranie niz na naszych popularnych cb, mniej popularnych sw i zapomnianym nw i cw.
Mam tez jeden argument przeciw:
- testowales to na mapie typu babilon, gory i czterech chetnych? eliminujesz kilka map tymi zasadami, ale jak dla mnie, sa dosyc ciekawe.
Jeszcze nie testowałem.

Jeżeli chodzi o brak syba to może odrobinę trzeba zmienić , kto wie...
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !

User avatar

Maniek
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posts: 264
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:03 pm
Location: Koluszki, Poland
Contact:

Re: Zasady WoI

#18

Post by Maniek » Sun Jan 16, 2011 1:15 pm

DrCzurak wrote:swietne zasady, nie wiem co pie****icie za durnoty. Gosc sie stara cos wymyslic, a wy wszystko na NIE. Zasady maja calkiem sporo mozliwosci. Jezeli chodzi o HC to jest jeden wielki nie wypal, 2 mozliwosci gry.. rakiety lub dziala. A tutaj mozesz wszystko ; )
Chetnie zagram z Toba na tych zasadach.

Nie placzcie ze rusek jest pokrzywdzony, bo zadne zasady nie sa sprzyjające wszystkim nacjom np. NW dla arabów.. świetne.
Nie wiem jak teraz, ale wcześniej na HC dało się grać na wszystko. W swoim arsenale zwykle miałem gatlingi i laserki. A na NW Arabowie są pokrzywdzeni nie przez nas, tylko przez samych twórców. Jak powstały zasady NW to ktoś miał powiedzieć "nie nie gramy, bo Arabowie nie mają bomby i to bardzo nie fair"?

User avatar

Topic author
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 457
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zasady WoI

#19

Post by Marcinszabla » Sun Jan 16, 2011 2:16 pm

jakby co ja nie piszę , że HC ma nie być! Jeżeli chodzi o NW to Arabowie nie są do tej zasady stworzeni.Jak był pomysł na BSW to niektórzy też pisali , że trzeba dać Ruskom możliwość grania , ale sama nazwa mówi Batery SOLAR War!
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !

User avatar

pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 682
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm
Contact:

Re: Zasady WoI

#20

Post by pomek » Mon Jan 17, 2011 3:22 pm

Panowie, chcialbym zauwazyc, ze chlopak nie manifestuje wprowadzenia tych zasad jako oficjalnych, tylko podzielil sie z wami tym, co wymyslil. Nie wiem dlaczego go obrazacie, skoro nie zrobil nic zlego


Antonio
Site Moderator
Posts: 540
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zasady WoI

#21

Post by Antonio » Mon Jan 17, 2011 10:47 pm

Szczerze to to jest mix CB i HC. Juz wolalem grac EW Wooziego, zupelnie przyjemniej mi sie gralo niz na HC. Woozi potwierdzi. Tam rus nie mial spowalniaczy, komputerowe auta byly kiepskie, ale wracaly do bazy, za to amerykanie i arabowie mogli miec zdalne i expic mechow. Wg mnie najlepiej zbalansowane zasady, jezeli chodzi o wojne "na gowienka" typu srednie kolowe, lub wolne gasienicowe. Nie wiem do dzisiaj, dlaczego te zasady nawet nie trafily do uzytkowych, co dopiero do oficjalnych. Zamiast akceptowac ten mix HC i CB wnioskuje o ponowne rozpatrzenie zasad Wooziego, o ktorych 3/4 tutaj pewnie nic nie wie.

Odnosnie balansu na tamtych zasadach:

Rus ma malpy cywilne + soldy, dzwig, czaso (tylko dla pojazdow, nie dla bazuk), kiepskie kompy
Arab ma miny, detonacje, malpy w soldow, bio, zdalne + malpowe
Am ma lasery (tutaj sa mocne), dzwig, zdalne + kiepskie kompy, snajperow (sa lepsi niz bazuka bez spec. amunicji, czy mozdzierz)

Moze jednak jeszcze raz sie nad tym zastanowic, skoro szukacie zasad "na sile" ?
...

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady WoI

#22

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 10:52 pm

Maniek wrote:
DrCzurak wrote:swietne zasady, nie wiem co pie****icie za durnoty. Gosc sie stara cos wymyslic, a wy wszystko na NIE. Zasady maja calkiem sporo mozliwosci. Jezeli chodzi o HC to jest jeden wielki nie wypal, 2 mozliwosci gry.. rakiety lub dziala. A tutaj mozesz wszystko ; )
Chetnie zagram z Toba na tych zasadach.

Nie placzcie ze rusek jest pokrzywdzony, bo zadne zasady nie sa sprzyjające wszystkim nacjom np. NW dla arabów.. świetne.
Nie wiem jak teraz, ale wcześniej na HC dało się grać na wszystko. W swoim arsenale zwykle miałem gatlingi i laserki. A na NW Arabowie są pokrzywdzeni nie przez nas, tylko przez samych twórców. Jak powstały zasady NW to ktoś miał powiedzieć "nie nie gramy, bo Arabowie nie mają bomby i to bardzo nie fair"?
Było fajnie do czasu gdy zakazano lajzerów. :<
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2592
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Zasady WoI

#23

Post by Antitheus » Tue Jan 18, 2011 9:57 am

Bo noobiliscie rushujac tym gównem. Nie dało się grać niczym innym tylko am am am, laser, laser, laser. Broń ta jest imba w porównaniu do reszty dostępnego arsenału więc została wykluczona.

Edit: zróbcie sobie LW gdzie gracie tylko na lasery i będzie równie fajnie.

User avatar

Topic author
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 457
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zasady WoI

#24

Post by Marcinszabla » Tue Jan 18, 2011 5:49 pm

Muszę wam napisać , że jest jednak 9 ludzi i rush ani rakietami , ani piechotą , ani działami się nie opłaca , bo można zrobić defe dwóch koszar wsadzić po cztery do każdej (1 inżynier).Jeżeli wróg będzie atakował z dystansu rakietami to wyexpieni w koszarach żołnierze dadzą sobie radę z pojazdami (inżyniera wtedy przemienić w lekarza).A moździerzowców i chłopców z bazookami można zabić , bo jak wielu z was wie oni nie mogą atakować z bardzo bliskiej odległości (podejść do nich).Morał z tego taki , że trzeba używać laserów i jak zgromadzimy surowce - HG.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zasady WoI

#25

Post by Serpent » Tue Jan 18, 2011 5:54 pm

Ciekawe jak se dadzą rade z tymi rakietami , będą pierdzieć...
Marcinszabla choć 1v1 i zobaczysz że się mylisz ;]
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady WoI

#26

Post by Witcher » Tue Jan 18, 2011 6:01 pm

Marcinszabla wrote:Muszę wam napisać , że jest jednak 9 ludzi i rush ani rakietami , ani piechotą , ani działami się nie opłaca , bo można zrobić defe dwóch koszar wsadzić po cztery do każdej (1 inżynier).Jeżeli wróg będzie atakował z dystansu rakietami to wyexpieni w koszarach żołnierze dadzą sobie radę z pojazdami (inżyniera wtedy przemienić w lekarza).A moździerzowców i chłopców z bazookami można zabić , bo jak wielu z was wie oni nie mogą atakować z bardzo bliskiej odległości (podejść do nich).Morał z tego taki , że trzeba używać laserów i jak zgromadzimy surowce - HG.

Trzeba umieć rushować :P
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady WoI

#27

Post by Nitek » Tue Jan 18, 2011 6:15 pm

Marcinszabla wrote:A moździerzowców i chłopców z bazookami można zabić , bo jak wielu z was wie oni nie mogą atakować z bardzo bliskiej odległości (podejść do nich).Morał z tego taki , że trzeba używać laserów i jak zgromadzimy surowce - HG.
A amunicja do przenoszenia to co niby jest? ;s

User avatar

Incantatoris
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 456
Joined: Sun Sep 13, 2009 6:13 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Zasady WoI

#28

Post by Incantatoris » Tue Jan 18, 2011 6:27 pm

Antitheus wrote:Bo noobiliscie rushujac tym gównem. Nie dało się grać niczym innym tylko am am am, laser, laser, laser. Broń ta jest imba w porównaniu do reszty dostępnego arsenału więc została wykluczona.

Edit: zróbcie sobie LW gdzie gracie tylko na lasery i będzie równie fajnie.
Nie, ty po prostu nie umiałeś grać na HC. Nadal uważam, że wycofanie laserów to zje**ny pomysł. Nie używa się tylko jednego rodzaju broni. Na lasery wystarczyło wyjąć jednego człowieka do bloku.. ewentualnie dwóch. Robiłem testy z Alastairem, którego ro******em działami (on budował lasery) + żołnierzami.
You're mom is hot. Ok. frack it. I lied. What you gonna do?!
Image
Czerpię wiedzę z Internetu. Krzywdzę sam siebie.

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2592
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Zasady WoI

#29

Post by Antitheus » Tue Jan 18, 2011 7:45 pm

Incan, jeden Twój post jeszcze i kończymy offtop.

HC to moje ulubione zasady - ukłony dla Torby i chłopaków którzy nad nimi pracowali.
Zrobiłem testy w edytorze - masz jeden z nich filmik dostępny na YT gdzie jasno widać że w starciu inna broń NIE MA JAKICHKOLWIEK szans. Nooby tylko graly am i tylko braly laser. To co piszesz, że testowałeś to nie ma jakiegokolwiek sensu - bo oprócz tego na co się gra to na wynik rozgrywki wpływa masa innych czynników - czas rozmieszczenia budynków, skill, ilość zebranych skrzyń z mapy - więc nie piernicz.
Do tego, gdyby koncepcja wycofania laserów była tak zła to nie przeszłaby przez głosowanie. Ludziom się nie podobało, że gra się tylko na lasery - do tego dajmy na to rozgrywka jest najciekawsza na 3v3 - wyobraź sobie że 3 graczy buduje lasery lub 2 lasery i jeden wyrzutnie rakiet - i co wtedy? Jaki to ma sens, skoro działa w polu szans nie mają, HG nic nie zdziała bo są w początkowych fazach nierozwinięte, wolne i jest ich mało? Wracasz do dyskusji która była poruszana w trakcie dokonywania zmian w zasadach i jest zamknięta. Tak samo możesz się kłócić o sens niebudowania na platformach przed 10 min i nie wychodzenia z bazy jednostkami militarnymi przed 10. HC, takie jakie jest obecnie ma swój balans i jest najbardziej przystępne i uczciwe dla gracza. CB z BU 5 min równie mocno ten balans przywróci.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4112
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Zasady WoI

#30

Post by Serpent » Tue Jan 18, 2011 8:59 pm

Idąc tropem sensu to wszystko na dobrą sprawę nie ma sensu, nikt nikomu nie może narzucać zasad. Można samemu sobie z kolegami grac z laserami, to że w trochę egoistyczny sposób je zablokowano to już inna sprawa, nie widzę dalszego powodu do OT.

Dziś grałem z Marcinem, kilka minut gdyż musiałem wyjść. Sytuacja była taka:
- Ja ar(prawy górny)
- On am(dol środek)

W 5 minucie miałem już radar i komorę, a Marcin siedział 4 ludźmi w zbrojkach(przy 9 ludziach), a u mnie 1 ludzik( w radarze) monitorował bazę przeciwnika, reszta zajmowała się baza. To wszystko sprawiło że był już na przegranej pozycji i to kwestia czasu kiedy by padł.

Ogólnie zasady są dobre ale przydało by się kilka poprawek.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest