Page 1 of 7

[Propozycja] Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 6:56 pm
by Marcinszabla
Zasady War of Idea (Wojna Pomysłów) to pomysł na balans , a przede wszystkim na to , żeby dać pole do popisu nowym taktykom.

Ustawienia:
-bez bazy,
-9 ludzi,
-ludzie niedoświadczeni,
-brak zasobów początkowych,
-mało skrzyń,
-jedno złoże ropy,
-bez syba,
-bez flag,
-nieprzebadany syb,
-rzadki resp ludzi,
-kilka małpek,
-bez bomby,
-BT pięciominutowe (wreszcie inaczej jak na HC)

Ograniczenia:
-2 koszary max
- 3-4 wieże max
-behemotów ile chcesz (może uda ci się wydobyć dość alaskitu ze środka mapy na jednego beha...)


Dla jasności:
1.Ustawienia jak na HC mają zmusić do wykorzystywania innych możliwości( na HC ich jest mało) i zabezpiecza przed szybkim raszem HG.
2.Pięciominutowe BT uniemożliwia zrobienie szybkiego raszu piechotą do czasu możliwego do zrobienia jakiejkolwiek defy. Z taką ilością ludzi i surowców Arab nie opracuje przed upływem BT technologii potrzebnych do lepszego raszu.
3.Ograniczenia takie jakie są , zostały wprowadzone , po to żeby nie robić bezmyślnej defy ze czterech zbrojek po dwóch ludzi w każdą...


KOMENTUJCIE!

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:27 pm
by Maniek
Masz HC, nie wiem czego szukasz jeszcze.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:28 pm
by Marcinszabla
MOŻLIWOŚCI! Ileż to razy ktoś narzekał , że nic nie można na HC?

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:28 pm
by Radzio
Jeśli będziemy tworzyć nowe zasady, zmieniając jeden-dwa punkty starych, to...

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:42 pm
by Nitek
Marcinszabla wrote:KOMENTUJCIE!
Syf.

Jak ktoś narzeka, że nic nie można na HC, to po prostu nie gra tych zasad. Ze znajomymi możesz grać jakiekolwiek wymyślone przez Ciebie zasady. W spisie są zasady, które różnią się od siebie. To są ustawienia pseudo-HC bez ograniczeń tychże zasad.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:46 pm
by Ghost
Mam problem to skomentować...
Totalny kretynizm. Albo nowy sposób na nabijanie postów...
Proponuje to czem prędzej zamknąć.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:48 pm
by Marcinszabla
Temat miał być odpowiedzią na ankietę o BT... To nie ma być pseudo HC , ale coś co daje balans. Mało wszystkiego ma tylko zmusić do myślenia , jak to wygrać.HardCore też zmusza , ale możesz myśleć w kierunku zaawansowanych badań.Jak ktoś chce to niech napisze mi na priv. , chętnie zagram.

edit: Dobra zamknijcie to , dajcie mi warna , ale niech jeszcze się wszyscy wypowiedzą.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:52 pm
by Ghost
Marcinszabla wrote:Temat miał być odpowiedzią na ankietę o BT... To nie ma być pseudo HC , ale coś co daje balans. Mało wszystkiego ma tylko zmusić do myślenia , jak to wygrać.HardCore też zmusza , ale możesz myśleć w kierunku zaawansowanych badań.Jak ktoś chce to niech napisze mi na priv. , chętnie zagram.

edit: Dobra zamknijcie to , dajcie mi warna , ale niech jeszcze się wszyscy wypowiedzą.

9 Ludzi niedoświadczonych. Ok, jak bedzie bulit 30 min, to możesz myśleć o jakiś... "zaawansowanych badaniach" ...

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 7:57 pm
by Marcinszabla
Na HC (również na moim pseudo będą) Arabowie są dobrzy , więc balans jest.Co do twojej koncepcji Ghost to jest prawdopodobieństwo , że z 30 minutowym BT masz rację ,ale z drugiej strony to nie ma być jak na FS , gdzie wszystko badasz , tylko po kilku grach dowiesz się jakie badania się opłacają...To samo dotyczy nacji.Do tego przed jednymi obronisz się przed raszem , inni tak samo jak ty będą badać i jednocześnie się bronić.Najważniejsze , że do taktyki wszystko trzeba uwzględnić!

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 8:04 pm
by Nitek
Marcinszabla wrote: -bez syba
Marcinszabla wrote: Na HC (również na moim pseudo będą) Arabowie są dobrzy , więc balans jest.
Pierwsze zaprzecza drugiemu.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 8:08 pm
by Gwrhkhsh
-bez syba,
idi***zm. Już w HC mi się to nie podobało, ale widzę, że jak rżnąć to rżnąć. I niby jakie to pomysły ma wykorzystać Ruski, którego pozbawiłeś połowy technologii, 3/4 użytecznej broni i całej unikalności? Zabierasz im syberyt, to zostawiasz wolną, koszmarnie toporną karykaturę wojska. Powodzenia.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 8:59 pm
by pomek
Heh, a ja jestem ZA.

I mam tylko jeden argument:
- pomyslowosc, poniewaz grajac na tych zasad przykladowo 2/2 jest o wiele wiecej mozliwosci na wygranie niz na naszych popularnych cb, mniej popularnych sw i zapomnianym nw i cw.
Mam tez jeden argument przeciw:
- testowales to na mapie typu babilon, gory i czterech chetnych? eliminujesz kilka map tymi zasadami, ale jak dla mnie, sa dosyc ciekawe.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 9:22 pm
by DrCzurak
swietne zasady, nie wiem co pie****icie za durnoty. Gosc sie stara cos wymyslic, a wy wszystko na NIE. Zasady maja calkiem sporo mozliwosci. Jezeli chodzi o HC to jest jeden wielki nie wypal, 2 mozliwosci gry.. rakiety lub dziala. A tutaj mozesz wszystko ; )
Chetnie zagram z Toba na tych zasadach.

Nie placzcie ze rusek jest pokrzywdzony, bo zadne zasady nie sa sprzyjające wszystkim nacjom np. NW dla arabów.. świetne.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 9:35 pm
by Radzio
LOL? Toż to lekko zmienione HC. Zagrajcie sobie i zobaczcie.
Argument na NW jest chybiony, bo to są zasady skonstruowane z myślą o braku balansu, a te natomiast według autora go zapewniają.

Re: Zasady WoI

Posted: Sat Jan 15, 2011 9:52 pm
by mattin111
Radzio wrote:LOL? Toż to lekko zmienione HC.
No, fakt.
Radzio wrote: Zagrajcie sobie i zobaczcie.
No Probuwalem, to to samo jak hc tylko ze o 5 minut mniej.
Jestem tez za, bo ktos musi Zasady wymyslec, Codzienie CB, moze cos nowego mozna zrobic, jak nikt innych nie chce grac :/ :)