[Propozycja] Zasady Fast CB

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar

Topic author
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

[Propozycja] Zasady Fast CB

#1

Post by YuriStriatov » Mon Jan 17, 2011 4:18 pm

Zasady Fast CB
  • Fortyfikacje
  • 15 ludzi
  • Malo doswiadczeni
  • Srednio poczatkowych surowcow
  • Srednie dostawy
  • Normalna ilosc zloz ropy
  • Normalna ilosc syberytu
  • Flagi wlaczone, wolno sie obnizaja
  • Detekcja syberytu wynaleziona
  • Rzadki respawn ludzi
  • Bomba syberytowa wylaczona
  • Kilka malpoludow
  • Build up time 5 minut
Dodatkowo:
  • 2 behemoty max
  • 4 wieze max
  • 2 koszary max
Zastrzezenia?
Image

User avatar

Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 457
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: Zasady Fast CB

#2

Post by Marcinszabla » Mon Jan 17, 2011 5:52 pm

Nie będę dawał fejspalma , choć pięciominutowego Built Time'u nie popieram. Niech ci głupi co to popierają się tym zapchają!
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#3

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 5:58 pm

To temat informacyjny czy można się udzielać?
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Topic author
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#4

Post by YuriStriatov » Mon Jan 17, 2011 6:50 pm

Udzielajcie sie. Temat jakby byl informacyjny to bylby zamkniety. Ale poniewaz to sa zasady eksperymentalne wiec nie zamykam.
Image


Antonio
Site Moderator
Posts: 540
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Zasady Fast CB

#5

Post by Antonio » Mon Jan 17, 2011 6:53 pm

Czy nie moznaby wylaczyc flag? Do czego one sa, oprocz przeszkadzania?
...

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#6

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 6:53 pm

Może żeby dać szanse rusom w dalszej rozgrywce i zrekompensować im 5-minutowe bt można znieść tutaj ograniczenie bechów. Co wy na to?

Fakt. Flagi tylko przeszkadzają, a szybkość expienia w zależności od flag nie jest odczuwalne w dużym stopniu więc można to znieść.
Last edited by Witcher on Mon Jan 17, 2011 6:55 pm, edited 1 time in total.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#7

Post by Nitek » Mon Jan 17, 2011 6:54 pm

spokomajonez wrote:Co wy na to?
2 behy są w zasadzie nie do rozjebania. 4 behy to już w ogóle koszmar będzie dla AM/AR

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#8

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 6:56 pm

Nitek wrote:
spokomajonez wrote:Co wy na to?
2 behy są w zasadzie nie do rozjebania. 4 behy to już w ogóle koszmar będzie dla AM/AR
Ale zrekompensuje to rusom te bt. Poza tym myśląc racjonalnie to zanim rus się porządnie wybroni i wreszcie zbuduje te 2 - x bechów to minie troszkę czasu.. i trudu.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.


Anarchy
Site Moderator
Posts: 1283
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#9

Post by Anarchy » Mon Jan 17, 2011 6:57 pm

No tak, ale jak już będzie miał 2 behy to będzie zajebisty, więc poco więcej?

Edit: Zonicz zapomniał dodać "zajebisty" do cenzurowanych, za*****cie!
edit2: ale 'z-ajebiście' już nie

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#10

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 7:00 pm

No dobra, jak uważacie. Ale sądze, że dobry atak rakietkami i po bechu. Chyba, że do tego dojdą spowy a to już będzie męka więc zwracam honor.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Ozi
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 119
Joined: Tue Nov 02, 2010 11:17 am

Re: Zasady Fast CB

#11

Post by Ozi » Mon Jan 17, 2011 8:29 pm

ja nie mam zadnych zastrzeżen

ciekawie jak to sie sprawdzi w praktyce
Proszę o szacunek w stosunku do mojej osoby :)
Pozdrawiam wszystkich

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#12

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 8:32 pm

Trzeba wypróbować :twisted:
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 294
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Zasady Fast CB

#13

Post by Ghost » Mon Jan 17, 2011 9:04 pm

Więc zacznijmy czem prędzej ;]
Oczywiście jestem za, z tym, że teraz nazwa będzie... FCB?
@Marciszabla
Przeszkadza Ci to, że inni będą sobie na innej zasadzie grać ? ... Jak Ci się nie podoba to po prostu się wypowiedz się kulturalnie, zwięźle i to tyle.
Co do bechów, myślę, że można wprowadzić ograniczenie na 4, bo jednak dwa, to trochę mało.

User avatar

Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 553
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#14

Post by Witcher » Mon Jan 17, 2011 9:13 pm

Dobra. Jak ktoś chce potestować to piszcie na gg.

Edit: a jeszcze jedna sprawa. Co z no rush time? odrazu po 5 min mozna atakowac? czy jak w ocw.
Last edited by Witcher on Mon Jan 17, 2011 9:16 pm, edited 1 time in total.
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.

User avatar

Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1041
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Zasady Fast CB

#15

Post by Nitek » Mon Jan 17, 2011 9:15 pm

Ghost wrote:Co do bechów, myślę, że można wprowadzić ograniczenie na 4, bo jednak dwa, to trochę mało.
Nie obchodzi mnie ile będzie bechów. Nalegam, aby były TYLKO 2 behy, bo są naprawdę mocne, i chociaż by się AM/AR zesrał, NIE MA ŻADNYCH SZANS, ŻEBY COKOLWIEK ZROBIĆ NAWET k***ynowi, który ma 4 behy.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest