Page 2 of 6

Re: Zasady Fast CB

Posted: Mon Jan 17, 2011 9:17 pm
by Witcher
Behy są aż tak mocne? oO Nie wydaje mi się, chyba, że mówisz o AGB :P

Re: Zasady Fast CB

Posted: Mon Jan 17, 2011 9:22 pm
by Nitek
spokomajonez wrote:Behy są aż tak mocne? oO Nie wydaje mi się, chyba, że mówisz o AGB :P
W AGB jescze rusów nie tykałem. I tak, jeżeli potrafi się je wykorzystać, to behy robią rozpierdol. Nawet Woozi, który nie ma zielonego pojęcia jak uzywać beha, zjedzie przeciętnego AM mając 2 behy i 6 spowów ;s

Re: Zasady Fast CB

Posted: Mon Jan 17, 2011 9:30 pm
by Witcher
No tak, beh + spowy to rozpierducha, do tego mechy naprawiające beha i bazookarze.

Re: Zasady Fast CB

Posted: Mon Jan 17, 2011 9:38 pm
by Marcinszabla
Ghost wrote:Więc zacznijmy czem prędzej ;]
@Marciszabla
Przeszkadza Ci to, że inni będą sobie na innej zasadzie grać ? ... Jak Ci się nie podoba to po prostu się wypowiedz się kulturalnie, zwięźle i to tyle.

Jak ta zasada się sprawdzi to ją przyjmę...Spoko.

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 9:50 am
by Antitheus
Grałem ostatnio na nub nicku w ów zasady - spisują się przyzwoicie - grałem 3x i ani razu nie było HG rusha - kto chciał budować HG dostawał w dupsko od laserów, wyrzutni rakiet lub działek. Do tego ładnie gra się arabami. Polecam i pozdrawiam - Antitheus :)

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 3:10 pm
by Maniek
Antitheus wrote:Grałem ostatnio na nub nicku w ów zasady - spisują się przyzwoicie - grałem 3x i ani razu nie było HG rusha - kto chciał budować HG dostawał w dupsko od laserów, wyrzutni rakiet lub działek. Do tego ładnie gra się arabami. Polecam i pozdrawiam - Antitheus :)
Czyli za rok będziemy płakać, że nikt nie gra hgiekami? :lol: Nie no, sam wytestuje co jest grane.

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 4:12 pm
by Incantatoris
Ja nadal uważam, że bez BT grałoby się jeszcze lepiej :D

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 4:34 pm
by Ghost
Poczekaj Inc, za tydzień zrobisz nowe zasady ;)

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 5:38 pm
by Witcher
Incantatoris wrote:Ja nadal uważam, że bez BT grałoby się jeszcze lepiej :D
Za jakieś 5 minut będziemy testować z Nitkiem. Chcesz to wpadnij, potestujemy pewnie i bez bt.

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 5:53 pm
by Nitek
Dałbym 10 minut no rush do tego.

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 5:59 pm
by Serpent
Nitek wrote:Dałbym 10 minut no rush do tego.
Lmao, to po co zmniejszać bt jak i tak chcesz ten no rush ;x

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 6:22 pm
by Gwrhkhsh
Serp ma rację. Jeśli mimo braku bt chcecie no-rush, to całe zmiany można o kant dupy rozbić. Do niczego konkretnego to nie doprowadzi.

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 6:30 pm
by Nitek
Ta, teraz zamiast rasza w 10. minucie, będziemy mieli w 5. ;s Ogólnie graliśmy sobie własnie 5 bt i 10 no-rush i uważam, że teraz w ogóle to nie ma żadnej szansy, żeby rusa rozwalić. Ogólnie to proponuje przede wszystkim wywalić fortyfikacje. 5 minut BT i brak no-rusha to imo też głupi pomysł, bo już w 5. minucie można zrobić kilka podwójnych + snipy i rozwalić przeciwnika ;x

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 7:03 pm
by *Matrix*
o lol juz wam sie nie widzi? to wszystko zbiega praktycznie powoli do normalnej zasady cb...

Re: Zasady Fast CB

Posted: Tue Jan 18, 2011 7:26 pm
by Incantatoris
*Matrix* wrote:o lol juz wam sie nie widzi? to wszystko zbiega praktycznie powoli do normalnej zasady cb...
Żadne NAM, tylko Nitkowi. To wszystko zbiega praktycznie do tego, że brak ci umiejętności analizowania tekstu. Grałem Fast CB i mi się podobała gra. Dokładnie dwa razy ; )