ARM

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

ARM

Post by torba12345 »

Proponuje spreparować Anty-Rush Mode (ARM) - podzielić sprzet na 5 kategorie :lekkie,średnie,ciężkie,funkcyjne,specjalne .Chodiz o to by np maksymalnie mozna było wyprodukować te n sztuk z danej kategorii np.: lekkie max 5 gdzie lekkie to mogą być km'y,balisty,lekkie działo, i tym podobne. Sęk w tym czy to jest wogóle mozliwe ? czy znowó "za duze lagi będą" .Odnośnie wierzyczek to by było zbędne bo narzucją zasady. tylko do pojazdów to zastosować , dodatkowy + to ze nie trzeba kombinować zbytnio zeby nie zdarzyło się np te 6 lekkich gdy mozna 5 -tylko jendej pojazd wyjezdza z fab ,tak jak jest ograniczenie kompowe ze dotyczy to wszyskich jednostek SI - jezeli jest to realne proponuje sie tym zająć i np dostosować jakiś poziomy np tylko 3. Pierwszy 5 kolejny 6 czy 7 ostatni te 8 czy 9 .Naturalnie kalsy np sprzet ciezki hg czy duble laser długie rakiety czy inny klocowaty wynalazek bedze mniej dostepnego np max 2 ,3 lub 4 zalezne od poziomu . Co do pojazdów funkcyjnych to niebojowe np 2 radary 2 spowy , po jednym dzwigu , komorze , buldogu itp .tez zalezne od poziomów by było to. Tak na koniec - to moze byc przełom i inspiracje czerpałem z tematu tego przemana costam ,dobra nieistotne .

PS: klasyfikować mozna np na podstawie siły ognia ale jest to zmienna zaleznapoziomu techn. Oczywiscie pusty pojazd ,wykluczamy czynnik mecha .

PS2: kwestia techniczna to czy jest mozliwe wprowadzeni czegos takeigo ? realne ?
Zawsze Nielegalnie
User avatar
DrShadowrun
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 145
Joined: Thu Mar 25, 2010 9:52 pm

Re: ARM

Post by DrShadowrun »

Torba, ja rozumiem, że pisanie to dla Ciebie nie lada wysiłek ale... weź głęboki oddech, wyśpij się porządnie, przemyśl sobie wszystko co chcesz napisać i napisz to tak aby szło Cie zrozumieć... Bo to coś wyżej, to już nie tyle trudno zrozumieć co przeczytać, o odpowiedzi nie wspomnę. Także jeszcze raz, spokojnie i pomału. W przeciwnym razie odpuść sobie pisanie swoich pomysłów.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: ARM

Post by Antitheus »

Ogólnie urozmaiciłoby to znacznie rozgrywkę jednak tak czy siak wykonanie tego jest zbyt czasochłonne.
Wg mnie lepiej by było gdyby kolejne technologie były dostępne po odpowiednim ich rozwinięciu.
Np działo kiedy się ma uzb na 1, hg kiedy się ma uzb 3 etc. No ale pomarzyć można - gra pewnie zostanie taka jaka jest. I tylko jak dla mnie to HC zostało grać, bo tam mogę się popisać ^^
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: ARM

Post by YuriStriatov »

W sumie mozna to wprowadzic do balance moda (udostepnienie tech HG po przebadaniu poziomu 3 uzbro) i byloby to calkiem niezle.
Image
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: ARM

Post by Gwrhkhsh »

No właśnie. Do tego można by wydłużyć czas badań rozwinięć i mogłoby to rzeczywiście dodać rozgrywce trochę jakiegoś polotu.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: ARM

Post by torba12345 »

no skoro takich obrotów to nabrało to proponuje wstawić takie kombinacje jako dodatkową opcje gdzies obok listboxa z zasadami , bo trwała zmiana była by szokiem dla jakichs shadowrunów czy jakichs innych doktorów rushu L-0-L
Zawsze Nielegalnie
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: ARM

Post by Anarchy »

Przetłumaczy mi to ktoś na jakikolwiek ludzki język?;]
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: ARM

Post by Ghost »

Antitheus wrote:Ogólnie urozmaiciłoby to znacznie rozgrywkę jednak tak czy siak wykonanie tego jest zbyt czasochłonne.
Wg mnie lepiej by było gdyby kolejne technologie były dostępne po odpowiednim ich rozwinięciu.
Np działo kiedy się ma uzb na 1, hg kiedy się ma uzb 3 etc. No ale pomarzyć można - gra pewnie zostanie taka jaka jest. I tylko jak dla mnie to HC zostało grać, bo tam mogę się popisać ^^
Yuri wrote:W sumie mozna to wprowadzic do balance moda (udostepnienie tech HG po przebadaniu poziomu 3 uzbro) i byloby to calkiem niezle.
Gwrhkhsh wrote:No właśnie. Do tego można by wydłużyć czas badań rozwinięć i mogłoby to rzeczywiście dodać rozgrywce trochę jakiegoś polotu.
->

Napisane: 18 stycznia 2011, o 21:37
Ghost wrote:// W sumie, przypomniało mi się jak grałem kiedyś w C&C Tiberium Wars multiplayer (na boty, bo nie miałem neta ;P) i właśnie tam taktyka na "osiągnięcie najlepszej broni" była po prostu nieskuteczna. Bo już słabymi jednostkami mogli cię szybko rozwalić. Tam trzeba było stopniowo budować jednostki. Od najsłabszych do najlepszych. Do czego zmierzam, gdyby stworzyć tryb/zasadę/mod w której badanie technologi broni (laser, gatinga, działa, rakiety, balisty, bazooki, snipy, moździerze, długie rakiety itd...) trwało by znacznie dłużej. Chodzi o to by nie było od początku gry dążenie do mass HG, tylko taka ewolucja technologii. Myślę, że to pomysł na później. Na razie nie komentujcie tego tutaj, jak ktoś chce, niech założy temat, o ile w ogóle ktoś na coś takiego reflektuje.

/// A! No i w Kozakach II jest to samo. Nie idzie tam dojść do produkcji najlepszych jednostek, nie produkując wcześniej żadnych innych.

Ostatnio edytowano 19 stycznia 2011, o 01:59 przez Ghost, łącznie edytowano 1 raz
:f
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: ARM

Post by Radzio »

Ghost wrote:W sumie, przypomniało mi się jak grałem kiedyś w C&C Tiberium Wars multiplayer (na boty, bo nie miałem neta ;P) i właśnie tam taktyka na "osiągnięcie najlepszej broni" była po prostu nieskuteczna. Bo już słabymi jednostkami mogli cię szybko rozwalić. Tam trzeba było stopniowo budować jednostki. Od najsłabszych do najlepszych.
Tak samo w RA2, jak zainstalujesz nieoficjalny patch, to CPU możesz pokonać tylko w ten sposób. To samo w C&C Tiberian Sun.

Generalnie idea dobra na Balance Moda.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: ARM

Post by Antitheus »

Dlatego rzuciłem pomysł aby niektóre technologie były dostępne tylko i wyłącznie po długim przebadaniu. Rozwinięcie uzbro na 3 poziom robi się bardzo długo tak więc byłoby bardzo wesoło, gracze stopniowo ulepszaliby broń a nie w 3 minucie mieli już opracowane i gotowe HG. Tak samo można zrobić np że lab uzbrojeniowe dostępne jest po rozwinięciu podstawowych na 1, a rozbudowa fabryki dostępna jest od ulepszenia podstawowego 2. Myślę, że świetnie by się tak grało. Może w wolnej chwili dodam parę warunków do kodu AB [choć modowanie kulawo mi wychodzi] i obczaję jak to się je :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: ARM

Post by Serpent »

Rozmawiałem z Torbaczem na ten temat i postanowiłem rozwinąć jego pomysł i użyć go w moim modzie, owoce pracy ujrzycie zatem nie długo.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Wed Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: ARM

Post by Ghost »

Widzę, że więcej osób nie zrozumiało mojego posta.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: ARM

Post by torba12345 »

tak antek ale wracajac do tego tematu , widze ze podzal sprzetu na kalsy padł bo mozna zoribc to sprawniej. Proponuje zrobić jakby taki balance tylko nei we wlasciwosciach broni tylko w wyduzeniu czasu na opracowania np uzbo 1 - 5 min uzbo 2 - 10 min uzbo 3 - 20 min , dublet na przykad z 4 min . Najwieksze zmiany jednak tyczyly by sie moim zdaniem w zakresie SI wszak na tym opiera sie cały ,i niekiedy decydujacy, etap rozgrywki . Ale i tak jestem za wprawadzeniem tego jako trybu dodatkowego jakis button przy zasadach nazwa mogla by juz zostac bo to odzwierciedla zamairy tego projektu (anty rush mode) <- kiedy to jakies sensowne hg mialo by sie po 45 minutach - i to nie byl by szczyt mozliwosci.
Zawsze Nielegalnie
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: ARM

Post by Antonio »

Moja ogolnie koncepcja to zgorszenie zaawansowanego podwozia - defa taka jaka ma kolowe ciezkie, czyli typowe ruskie hg, oraz w zamian za ich szybkosc, czas produkcji + koszt. Dlaczego ciezkie gasienice sa drozsze od zaawansowanego, skoro zaawansowane jest w uj lepsze a bada sie je 10 sekund?
...
User avatar
Marcinszabla
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 443
Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
Location: Zamojszczyzna

Re: ARM

Post by Marcinszabla »

Pomysł Torby z wydłużeniem czasu badania jest wręcz świetny , a do tego proponowałbym pomysł Antonia z podwyższeniem ceny podwozia zaawansowanego o conajmniej 30 skrzyń.Proponuję też ilość ropy potrzebnej do produkcji pojazdów dostosować do podwozia , w które jest pojazd wyposażony , np: lekkie kołowe 10 jednostek ropy , zaawansowane 40 jednostek itp.

I jeszcze jedno: ten wątek powinien zostać przeniesiony do działu z modem balance.
no skoro takich obrotów to nabrało to proponuje wstawić takie kombinacje jako dodatkową opcje gdzies obok listboxa z zasadami , bo trwała zmiana była by szokiem dla jakichs shadowrunów czy jakichs innych doktorów rushu L-0-L
Jak Serpent zrobi moda z tymi zmianami i się nam to spodoba , to powinno się wprowadzić tą dodatkową opcję.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
Post Reply