Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by pomek »

Nie, nie mozna. W zadnej nie mozna, przeciez napisal..

[ Added: 12:42, 27-04-2011 ]

W tym momencie prosi sie o zmiane zasad CB:

Poziom bazy: brak

dlaczego? kazdy z nas wie dokladnie, w ktorym miejscu lezy sklad na poszczegolnym respie. Arabem mozna podjechac i zdetonowac poduszkowce. Rowniez rakietami (kazda nacja) moze to zrobic. Zniszczenie skladu to potezna przewaga w strone wroga.

Co daje brak skladu? Ze przeciwnik strzela na slepo i nie ma 100% pewnosci, ze trafia.. Oczywiscie zostaje gra na sluch, ale rakietami mozna kazdy budynek rozwalic 'na sluch'.

[ Added: 12:47, 27-04-2011 ]

Po prywatnych rozmowach z Antkiem zmieniam opcje na 2.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by Antonio »

Jest mozliwosc zmiany glosu. Rozwazylismy z Pomkiem kwestie detonacji arabskich "rowerkow" na biodetekcji. W 5 min mozna skasowac polowe personelu wroga.

Trzeba to jeszcze raz przeanalizowac. Arab nie moze miec mozliwosci kasowania naszej bazy, wiec zmieniam glos na opcje numer 2.
...
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by pomek »

Antek, ta sama opcja jest z rakietami. Poprostu na slepo bede walic, a arab ma poglad na budynek, ktory naprawiasz, wiec on i tak ten sklad Ci rozwali... W dodatku widzi, czy nei ida soldy na niego, moze podjechac i wybuchnac.

Jestem za opcja nr 2, ale ona tez ma bledy.. Uszkodzonym hg wjade w TP, bo po co mam je stracic...
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by Radzio »

I tak sfałszuję wam ankietę, że wyjdzie opcja 3.! :P
---
Wydajność rozkłada się następująco:
1 > 3 > 2
Bezpieczeństwo bazy:
3 = 2 > 1
Anty cheat:
3 > 2 > 1

Przypominam również, że WSZYSTKIE OPCJE WIĄŻĄ SIĘ Z UKRYCIEM BAZY.
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by Antonio »

Nie mozna usuwac jednostki, ktora przypadkowo "missclickiem" zostanie wyslana. Jak wyobrazasz sobie fakt, ze hg pojedzie za komora wroga, nagle znika. Po ludziu i po hg i pograne. To juz lepiej odrazu sobie zabic ludzi, szybciej sie skonczy i nie bedzie nerwow.
...
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 203
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by tomek795 »

Mam takie pytanie a ten bulding up będzie na wszystkich mapach???(chodzi mi głównie o góry,flagi i góry stołowe)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by Radzio »

Jeju, Antek, przecież żartowałem :P

@tomek795: Wszędzie tam, gdzie jest obecnie.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by pomek »

Usunac bt. grac na zasadzie dzentelemckiej. Wtedy poznamy ku***stwo obecnej sceny:)
*Matrix*
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 220
Joined: Fri Sep 04, 2009 3:03 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by *Matrix* »

Opcja pierwsza - jest bezsensu gdyz moge zniszczyc wroga do 10 minuty...
Opcja druga- opcja druga tez jest glupia gdyz moge zostawic hg przed baza wroga a jak bedzie zolte to moge wjechac i sie nic nie stanie...
Opcja trzecia- utrata to za duzy cios :D

a nie mozna zrobic tak ze nie moze wrog po prostu wiechac?
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien... :)

Image
Image
Image

Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1 :)
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by pomek »

a nie mozna zrobic tak ze nie moze wrog po prostu wiechac? ...
a o czym my wlasnie piszemy? xD
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by YuriStriatov »

A czemu nie mozna zrobic zeby wrog byl widoczny poza swoim buildem? Mniej wydajne? Moze ale wtedy sie konczy cheese z wjezdzaniem ci poza baze i potem atakiem od tylu.
Image
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by pomek »

A czemu nie mozna zrobic zeby wrog byl widoczny poza swoim buildem?
- ze tak spytam, co Ty bredzisz?
*Matrix*
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 220
Joined: Fri Sep 04, 2009 3:03 pm

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by *Matrix* »

zrobcie lepiej zeby wrog byl widoczny nawet w swojej bazie :D
a nie mozna kodu wziazc ktory jest w zwyklym cb i zmienic go tak zeby reagował tylko na wroga :DD
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien... :)

Image
Image
Image

Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1 :)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by Radzio »

To daje nam powrót ciężkiego kodu na teleportację.

Mam nieco lepszy pomysł.
Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 398
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11

Post by Bren »

Według mnie z tych do wyboru najlepsza byłaby opcja druga, ale naprawdę najlepszą byłoby inne wyjście - po prostu nie można wjechać do bazy wroga. Coś w rodzaju przeszkody nie do przejechania, ale bez przeszkody :D
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Locked