Nie, nie mozna. W zadnej nie mozna, przeciez napisal..
[ Added: 12:42, 27-04-2011 ]
W tym momencie prosi sie o zmiane zasad CB:
Poziom bazy: brak
dlaczego? kazdy z nas wie dokladnie, w ktorym miejscu lezy sklad na poszczegolnym respie. Arabem mozna podjechac i zdetonowac poduszkowce. Rowniez rakietami (kazda nacja) moze to zrobic. Zniszczenie skladu to potezna przewaga w strone wroga.
Co daje brak skladu? Ze przeciwnik strzela na slepo i nie ma 100% pewnosci, ze trafia.. Oczywiscie zostaje gra na sluch, ale rakietami mozna kazdy budynek rozwalic 'na sluch'.
[ Added: 12:47, 27-04-2011 ]
Po prywatnych rozmowach z Antkiem zmieniam opcje na 2.
Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Jest mozliwosc zmiany glosu. Rozwazylismy z Pomkiem kwestie detonacji arabskich "rowerkow" na biodetekcji. W 5 min mozna skasowac polowe personelu wroga.
Trzeba to jeszcze raz przeanalizowac. Arab nie moze miec mozliwosci kasowania naszej bazy, wiec zmieniam glos na opcje numer 2.
Trzeba to jeszcze raz przeanalizowac. Arab nie moze miec mozliwosci kasowania naszej bazy, wiec zmieniam glos na opcje numer 2.
...
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Antek, ta sama opcja jest z rakietami. Poprostu na slepo bede walic, a arab ma poglad na budynek, ktory naprawiasz, wiec on i tak ten sklad Ci rozwali... W dodatku widzi, czy nei ida soldy na niego, moze podjechac i wybuchnac.
Jestem za opcja nr 2, ale ona tez ma bledy.. Uszkodzonym hg wjade w TP, bo po co mam je stracic...
Jestem za opcja nr 2, ale ona tez ma bledy.. Uszkodzonym hg wjade w TP, bo po co mam je stracic...
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
I tak sfałszuję wam ankietę, że wyjdzie opcja 3.!
---
Wydajność rozkłada się następująco:
1 > 3 > 2
Bezpieczeństwo bazy:
3 = 2 > 1
Anty cheat:
3 > 2 > 1
Przypominam również, że WSZYSTKIE OPCJE WIĄŻĄ SIĘ Z UKRYCIEM BAZY.
---
Wydajność rozkłada się następująco:
1 > 3 > 2
Bezpieczeństwo bazy:
3 = 2 > 1
Anty cheat:
3 > 2 > 1
Przypominam również, że WSZYSTKIE OPCJE WIĄŻĄ SIĘ Z UKRYCIEM BAZY.
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Nie mozna usuwac jednostki, ktora przypadkowo "missclickiem" zostanie wyslana. Jak wyobrazasz sobie fakt, ze hg pojedzie za komora wroga, nagle znika. Po ludziu i po hg i pograne. To juz lepiej odrazu sobie zabic ludzi, szybciej sie skonczy i nie bedzie nerwow.
...
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Mam takie pytanie a ten bulding up będzie na wszystkich mapach???(chodzi mi głównie o góry,flagi i góry stołowe)
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Jeju, Antek, przecież żartowałem
@tomek795: Wszędzie tam, gdzie jest obecnie.
@tomek795: Wszędzie tam, gdzie jest obecnie.
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Usunac bt. grac na zasadzie dzentelemckiej. Wtedy poznamy ku***stwo obecnej sceny:)
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Opcja pierwsza - jest bezsensu gdyz moge zniszczyc wroga do 10 minuty...
Opcja druga- opcja druga tez jest glupia gdyz moge zostawic hg przed baza wroga a jak bedzie zolte to moge wjechac i sie nic nie stanie...
Opcja trzecia- utrata to za duzy cios
a nie mozna zrobic tak ze nie moze wrog po prostu wiechac?
Opcja druga- opcja druga tez jest glupia gdyz moge zostawic hg przed baza wroga a jak bedzie zolte to moge wjechac i sie nic nie stanie...
Opcja trzecia- utrata to za duzy cios
a nie mozna zrobic tak ze nie moze wrog po prostu wiechac?
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien...
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
a o czym my wlasnie piszemy? xDa nie mozna zrobic tak ze nie moze wrog po prostu wiechac? ...
- YuriStriatov
- Site Administrator
- Posts: 1395
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
- Contact:
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
A czemu nie mozna zrobic zeby wrog byl widoczny poza swoim buildem? Mniej wydajne? Moze ale wtedy sie konczy cheese z wjezdzaniem ci poza baze i potem atakiem od tylu.
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
A czemu nie mozna zrobic zeby wrog byl widoczny poza swoim buildem?
- ze tak spytam, co Ty bredzisz?
- ze tak spytam, co Ty bredzisz?
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
zrobcie lepiej zeby wrog byl widoczny nawet w swojej bazie
a nie mozna kodu wziazc ktory jest w zwyklym cb i zmienic go tak zeby reagował tylko na wroga :DD
a nie mozna kodu wziazc ktory jest w zwyklym cb i zmienic go tak zeby reagował tylko na wroga :DD
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien...
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
To daje nam powrót ciężkiego kodu na teleportację.
Mam nieco lepszy pomysł.
Mam nieco lepszy pomysł.
Re: Ostateczna ankieta dot. Buildup-u na 1.11
Według mnie z tych do wyboru najlepsza byłaby opcja druga, ale naprawdę najlepszą byłoby inne wyjście - po prostu nie można wjechać do bazy wroga. Coś w rodzaju przeszkody nie do przejechania, ale bez przeszkody
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.