Zmiana zasad w CB

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Zmiana zasad w CB

Post by YuriStriatov »

Zamierzam zmienic zasady gry na CB tak zeby nie bylo dwoch zdan co do tego ze HG rush nie bedzie juz mial latwo. Nie ma byc zadnego spamu 20 hg itd.

Moje propozycje:
  • Sam sklad
  • 15 ludzi
  • malo doswiadczeni
  • srednio poczatkowych surowcow
  • sredni respawn skrzyn
  • rzadki respawn ludzi
  • flagi wlaczone
  • kilka malp (i co do tego to nie ma dwoch zdan, nawet sie nie kloccie bo nie wylacze)
  • buildup time 10 minut
Image
User avatar
Lesio
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 425
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:47 pm
Location: Zielona Góra
Contact:

Post by Lesio »

W sumie wszystko ujdzie ale doswiadcznie ludzi zbyt male jak dla mnie i zakladma ze nei tylko wg mnei ludiz doswiadcznie byli by najlepsi
Image
Image
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
User avatar
Philly
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 90
Joined: Wed Apr 12, 2006 6:28 pm
Location: Earth

Post by Philly »

wg mnie to dobre rozwiazanie, wydluzy to czas gry i nie bedzie ataku 10 hg po 10 minutach >_>
Image
User avatar
Lesio
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 425
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:47 pm
Location: Zielona Góra
Contact:

Post by Lesio »

a ty to wez sie wogole schowaj fajfer ;p nie znasz sie
Image
Image
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
User avatar
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 209
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

Post by hydro »

Juz sw sobie wyobrazam, po 30 min. mozdzierze :lol:
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

W sumie to zobaczymy jeszcze jak tam z sw bedzie, wezme ladder potem dodam a narazie wstepna faza jest taka ze zakladam tylko zwykle competitive.
Image
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

No ja jestem przychylny z tym ze mozan by jakos wprowadzic dodatkowo i nazwac zasady z 4 wierzami czy 5 i 15 min but 2 bechy max 2 manual hg max, bo nazywajac je old rules mija sie to z prawda z deka...a przy tych zasadach co tu zaproponowales to bedzie laser rush xD chyba ze bedzie sie buwac pierw 2 wierze i ksozary to wtedy to bedzie meic sens;]


Nie ma to jak jasny i klarowny post z ktorego mozna wyniesc latwo wszystkie tresci no nie? WIEC PISZ PO LUDZKU SYNU
Image
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

No to mozna zawsze dac zamiast sam sklad to fortyfikacje (czyli 2 bunkry)
Image
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Post by ph3nom »

Yuri, proponuje w ten sposób.

* Fortyfikacje
* 15 ludzi
* średnio doswiadczeni
* malo poczatkowych surowcow
* sredni respawn skrzyn
* rzadki respawn ludzi
* flagi wlaczone
* kilka malp (i co do tego to nie ma dwoch zdan, nawet sie nie kloccie bo nie wylacze)
* buildup time 15 minut
Image
User avatar
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 178
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo

Post by Mules »

Ja proponuje:
a)
* 15 ludzi ( w zaleznosci od doswiadczenia )
* srednio doswiadczeni ( moze w zaleznosci od ilosci ludzi )
* mało poczatkowych surowcow ( w sumie to na poczatek warto dac duzo )
* sredni respawn skrzyn ( mozna pomyslec nad malym nawet )
* rzadki respawn ludzi ( git! )
* flagi wlaczone ( i tak maly wplyw to ma jak dla mnie )
* kilka malp ( oczywiscie )
* buildup time 10 minut (15 to bedziesz zebrac do swojego chomika o zasoby)
A o co chodzi z ta zaleznoscia?
15 ludzi - male doswiadczenie
srednio ludzi ( nie pamietam liczb juz ) - srednie doswiadczeni
malo ludzi - duze doswiadczenie.
Jak dla mnie to najlepsza bedzie opcja po srodku...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image
User avatar
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 209
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

Post by hydro »

Dobra wiec oto moja propozycja zasad sw:
*15 ludzi
*Bardzo doswiadczeni
*kilka malp
*rzadki respawn
*5 min. build up
*flagi wlaczone
*tylko sklad
*sredni zrzut dostaw
*duze zapasy poczatkowe
- i w ab pojedyncze zloze syberytu
User avatar
Folkner
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 118
Joined: Fri Nov 17, 2006 1:48 pm

Post by Folkner »

Wszędzie normalne złoża syberytu, to przecież jest potrzebne do gry ruskimi^^
Last edited by Folkner on Tue Apr 17, 2007 5:35 pm, edited 1 time in total.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

Dobra to poki co jestem przekonany do:
  • Fortyfikacje
  • 15 ludzi
  • srednio doswiadczeni
  • srednio poczatkowych surowcow
  • sredni respawn skrzyn
  • rzadki respawn ludzi
  • flagi wlaczone
  • kilka malp
  • buildup time 10 minut
  • detekcja sybu - trzeba wynalezc
Buildup bym dal 15 minut, tyle ze umrzec z nudy mozna przez ten czas. Co jak co ale 10 minut starczy wg. mnie. Duzo poczatkowych surowcow = hg spam. A jak dam do tego jeszcze bardzo doswiadczonych ludzi to wogole tragedia bo hg manual spam moze ci np. poleciec, ze juz pomijajac predkosc z jaka te hg wywala z fabryki. Maly respawn skrzyn to tez przeginanie paly bo wtedy kazdy siedzi na du**e i modli sie o surowce. Sredni powinien wystarczyc calkiem w miare.
Image
ph3nom
Veteran
Posts: 286
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

Post by ph3nom »

No więc dzisiaj w szkole miałem okienko nudziło mi się i wymyśliłem :!:

A więc oto moje propozycje:

Clan War

* Poziom bazy: Fortyfikacje
* Ilość ludzi: 15
* Poziom doświadczenia ludzi: Średni
* Ilość początkowych surowców: Mało
* Pojawianie się skrzyń: Średnio
* Pojawianie się postaci: Rzadko
* Wykrycie syberytu: Przebadane (proponuje żeby było przebadane gdyż czasami tak się zdarza że ktoś nieumyślnie zbuduje np laboratorium na owym złorzu i potem jak opracuje wykrycie syberytu i zobaczy co ciekawego narobił to... aż się odechciewa grać)
* Wpływ flag na morale: Stały
* Ilość małpoludów: Kilka
* Złorza ropy: Extra
* Złorza syberytu: Extra
* Bulid up time: 15 min (kiedy jest 15 min, można spokojnie obbadać technologię)

Soldier War

* Poziom bazy: Tylko Skład
* Ilość ludzi: 15
* Poziom doświadczenia ludzi: Bardzo doświadczeni
* Ilość początkowych surowców: Średnio
* Pojawianie się skrzyń: Rzadko
* Pojawianie się postaci: Średnio
* Wykrycie syberytu: Przebadane
* Wpływ flag na morale: Stały
* Ilość małpoludów: Dużo
* Złorza ropy: Normalnie
* Złorza syberytu: Normalnie
* Bulid up time: 5 min
Image
User avatar
Lesio
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 425
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:47 pm
Location: Zielona Góra
Contact:

Post by Lesio »

A ja proponuje wy**bac zasady sw z Clan Base bo sa one wg mnie bezsensu
Image
Image
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
Post Reply