no siema.
wymyslilem nowy tryb do gry 1v1 ^^
mianowicie - kto dluzej zyje ten wygra.
mapa rozgrywek:
gramy na mapie podobnej do Stonehenge, czyli dwa rozne respy oddzielone "czarna" kreska. mamy (0/5/10) minut do wybudowania placowki. pozniej co jakis czas (1/3/5) nachodza nas jednostki roznego rodzaju z roznym uzbrojeniem i arsenalem. wiadome, trzeba je zniszczyc.
wraz z rozgrywka czas atakow sie zmniejsza, a ich sila sie zwieksza. do tego stopnia, ze w koncowym etapie nie zniszczymy jednego ataku, a juz w drodze bedzie nastepny...
gracz ma z gory narzucone surowce, aby nie martwic sie o ich brak. proponowalbym oczywiscie ich stala ilosc 1k (do petli wrzucic, zeby sie nigdy nie konczyly).
wygra ten, ktory przetrwa jak najwiecej atakow.
wiadome, ze mozna polec w tej samej sekundzie, wiec mozna by rowniez zrobic system punktacji, ale to juz nie stanowi wielkiego problemu.
czekam na opinie.
Nowy tryb gry w ow!
Re: Nowy tryb gry w ow!
Nie wiem, czy jest sens takiego zombie-moda pod multi robić. Wyobrażacie sobie te lagi?... To nawet na singlu nie pójdzie płynnie, jak wpadnie duża ilość jednostek.
- YuriStriatov
- Site Administrator
- Posts: 1395
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
- Contact:
Re: Nowy tryb gry w ow!
Zawsze mozna zamiast ilosci stawic na jakosc. Pamietasz blood god moda no nie?
Re: Nowy tryb gry w ow!
Pomek gra za duzo MW3, pomysl mial z 'Survive' xD
Re: Nowy tryb gry w ow!
Mi się nawet ten pomysł podoba. Myślę, że można to rozegrać na np. AB, ale najpierw trzeba by zrobić coś na kształt "wiecznego BT", które całkowicie blokuje wyjście z bazy.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Nowy tryb gry w ow!
Samo w sobie napisanie czegoś takiego nie będzie trudne, ale niech się najlepiej Radziu wypowie, jakie to szanse ma działać bez synchr...
Re: Nowy tryb gry w ow!
Myślę, że będzie się dało ugrać. Na Throwbacku na niektórych mapach jest przeciwnik komputerowy, a sync losty raczej utrzymują się w normie.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Nowy tryb gry w ow!
O mapke do trybu zwrocilem sie do Serpenta. Jak bedzie mial cos, co bedzie mozna pokazac, to mozna pomyslec nad szczegolami projektu, a pozniej wspolnie kazdy moze dodac formy ataku, ktore pozniej moga zostac wprowadzone.
Oczywiscie sam atak bylby randomem, bo coz to by byla za gra, ze po kilku grach wiemy, ze 1 ataku idzie piechota, w drugim karabiny a dopiero w n-tym hg
Oczywiscie sam atak bylby randomem, bo coz to by byla za gra, ze po kilku grach wiemy, ze 1 ataku idzie piechota, w drugim karabiny a dopiero w n-tym hg
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nowy tryb gry w ow!
Zrobienie takiego czegoś to nie problem, problem leży w tym czy jest sens marnować czas na coś co może być niegrywalne. Dopóki coś się w tej materii nie ruszy to za wiele nie zdziałam.pomek wrote:O mapke do trybu zwrocilem sie do Serpenta. Jak bedzie mial cos, co bedzie mozna pokazac, to mozna pomyslec nad szczegolami projektu, a pozniej wspolnie kazdy moze dodac formy ataku, ktore pozniej moga zostac wprowadzone.
Oczywiscie sam atak bylby randomem, bo coz to by byla za gra, ze po kilku grach wiemy, ze 1 ataku idzie piechota, w drugim karabiny a dopiero w n-tym hg
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Nowy tryb gry w ow!
Ja bym w taki tryb pogral sam ze soba.. Zabootowal sobie gre i sprawdzil jak dlugo sie utrzymam.. Ale problemem jest to, ze drugi resp zostanie szybko zniszczony, wiec mogla by byc opcja, czy ktos gra sam, czy przeciwko komus Wtedy tylko z 1 respa by szly ataki xD
- YuriStriatov
- Site Administrator
- Posts: 1395
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
- Contact:
Re: Nowy tryb gry w ow!
Czyli taka podstawa skirmisha? W sumie takie cos to nie trudno zrobic. Ataki na timer lub ew. jakis tam limitowany random, ustawic poziom trudnosci atakow i zaleznie od tego jest spawn. W ustawianie budynkow ani buildow dla kompa sie bawic nie trzeba a wlasnego builda do MP jako tako testowac mozesz na sam czas (bo komp ci nie pomicruje jednak).
Fajna sprawa, wtedy tylko dac do mp opcje grania samemu i mozna jezdzic.
Fajna sprawa, wtedy tylko dac do mp opcje grania samemu i mozna jezdzic.
Re: Nowy tryb gry w ow!
Podoba mi się ten projekt . Chętnie bym zagrał w to z Tobą Pomek, ale jest jeden problem. Nie wiem czy mój laptop wytrzyma te lagi xd Pamiętam jak grałem w REDa i co 2 minuty były ataki sporo hg to po 30 minutach gry grałem na slajdach ;f.
Re: Nowy tryb gry w ow!
Yuri, z Serpentem rozmawialismy wczoraj na ten temat i ustalilismy projekt.
Dla dwoch respow bedzie czesc wspolna, w ktorej to komputer bedzie mial swoja baze i mechanikow w wiezach kontrolnych. Glownie chodzi o to, zeby wprowadzic rowniez pojazdy zdalne do trybu.
Problem grania przeciwko komputerowi rozwiazalismy.
Jezeli grasz wybierze opcje "graj sam", to na drugi resp nie beda dojezdzac ataki, wiec tylko jeden resp bedzie atakowany. Wiadome, ze gre wygra ten, ktory nie jest atakowany, bo jednostki mu nie zgina xD
Sama mape rowniez mamy juz w projekcie. Moze pod wieczor uda sie pokazac wstepne plany.
Odnosnie samej SI problemem moze byc logiczne dzialanie. Jezeli mamy do dyspozycji bazooke i bomby samobiezne, to akcja powinna wygladac w ten sposob:
- spow, tp pod bombe, bomba atakuje.
Komputer jednak moze to zle zintepretowac i zamiast wykonac TP za bombe, to walnie gdzies w niewiadome miejsce i nici z takich planow.
Problemem nie są rowniez lagi. Juz predzej bym powiedzial, ze sync. lost bedzie, jezeli amerykanski snajper nas zacznie usypiac.. Ale o tym i o beta testach dopiero za jakis czas
Dla dwoch respow bedzie czesc wspolna, w ktorej to komputer bedzie mial swoja baze i mechanikow w wiezach kontrolnych. Glownie chodzi o to, zeby wprowadzic rowniez pojazdy zdalne do trybu.
Problem grania przeciwko komputerowi rozwiazalismy.
Jezeli grasz wybierze opcje "graj sam", to na drugi resp nie beda dojezdzac ataki, wiec tylko jeden resp bedzie atakowany. Wiadome, ze gre wygra ten, ktory nie jest atakowany, bo jednostki mu nie zgina xD
Sama mape rowniez mamy juz w projekcie. Moze pod wieczor uda sie pokazac wstepne plany.
Odnosnie samej SI problemem moze byc logiczne dzialanie. Jezeli mamy do dyspozycji bazooke i bomby samobiezne, to akcja powinna wygladac w ten sposob:
- spow, tp pod bombe, bomba atakuje.
Komputer jednak moze to zle zintepretowac i zamiast wykonac TP za bombe, to walnie gdzies w niewiadome miejsce i nici z takich planow.
Problemem nie są rowniez lagi. Juz predzej bym powiedzial, ze sync. lost bedzie, jezeli amerykanski snajper nas zacznie usypiac.. Ale o tym i o beta testach dopiero za jakis czas
- YuriStriatov
- Site Administrator
- Posts: 1395
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
- Contact:
Re: Nowy tryb gry w ow!
Co do kompa uzywajacego teleport z bazooki w madry sposob... nie wiem jak to wykonacie bo to musialoby na zaznaczonych polach dzialac, ale jak by byl motyw zeby tworzyc pole dookola bomby i skalkulowac tak zeby komp walnal bazooke za bomba tak zeby ja wteleportowac komus w baze to moze by wyszlo... gorzej z lagami/sync lost wtedy tylko bo brzmi skomplikowanie.
Ewentualnie mozna mape tak skonstruowac ze bedzie twoja baza miala cienkie klify dookola (mniej wiecej jak na AB) tak ze komp moze wyslac bombe do klifow i potem ja wteleportowac w baze komus z oznaczonego miejsca zza klifow. Ustalic pare takich miejsc, wziac na random i wtedy mniej wiecej mozna by sie bawic.
W kazdym razie czekam z zapalem na screenshoty czy cos w tym stylu.
Ewentualnie mozna mape tak skonstruowac ze bedzie twoja baza miala cienkie klify dookola (mniej wiecej jak na AB) tak ze komp moze wyslac bombe do klifow i potem ja wteleportowac w baze komus z oznaczonego miejsca zza klifow. Ustalic pare takich miejsc, wziac na random i wtedy mniej wiecej mozna by sie bawic.
W kazdym razie czekam z zapalem na screenshoty czy cos w tym stylu.