Page 1 of 1

Zniesienie limitów w multiplayer

Posted: Sat Apr 20, 2019 3:38 pm
by kurczak55555
Witajcie,
Gram w original war z bratem i chcemy zrobić tak ,by w grze na multi nie było limitów na specjalistów : bazooka, sniper, moździerz. Również jeśli chodzi o wieżyczki i samochody komputerowe.
W modzie Throwpack znalazłem sekwencje w data - gameint - "game.txt" np: limit_computervehicles 5 10 15 20
I zmieniłem to i w tym modzie działa. A nie wiem jak mogę usunąć limit np na modzie cooperative. Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzic?

Re: Zniesienie limitów w multiplayer

Posted: Sat Apr 20, 2019 3:43 pm
by Serpent
W pliku game.txt odpowiada za to ten parametr:
LIMIT_SPECPROFESSIONS 2 3 4 5

Wystarczy zmienić wartości ;)

Re: Zniesienie limitów w multiplayer

Posted: Sat Apr 20, 2019 3:44 pm
by Gelwe
kurczak55555 wrote: Sat Apr 20, 2019 3:38 pm Witajcie,
Gram w original war z bratem i chcemy zrobić tak ,by w grze na multi nie było limitów na specjalistów : bazooka, sniper, moździerz. Również jeśli chodzi o wieżyczki i samochody komputerowe.
W modzie Throwpack znalazłem sekwencje w data - gameint - "game.txt" np: limit_computervehicles 5 10 15 20
I zmieniłem to i w tym modzie działa. A nie wiem jak mogę usunąć limit np na modzie cooperative. Ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzic?
Pamiętaj że obaj musicie mieć tak samo zmodyfikowane pliki.

Re: Zniesienie limitów w multiplayer

Posted: Sat Apr 20, 2019 6:35 pm
by kurczak55555
Pomogło zamieszczenie danych na dwóch komputerach.
Przy okazji gdzie znajdę poradnik jak tworzyć mapę. Chodzi mi dokladnie jak dodawać tekstury gór, wody itp na mapę.

Re: Zniesienie limitów w multiplayer

Posted: Sat Apr 20, 2019 9:47 pm
by Gelwe
kurczak55555 wrote: Sat Apr 20, 2019 6:35 pm Pomogło zamieszczenie danych na dwóch komputerach.
Przy okazji gdzie znajdę poradnik jak tworzyć mapę. Chodzi mi dokladnie jak dodawać tekstury gór, wody itp na mapę.
Z tym są niemałe problemy. Większość osób robi mapy na zasadzie kopiuj/wklej w dowolnym edytorze graficznym (Paint .NET albo Photoshop). Polega to na klonowaniu segmentów z mapy A na B.
Możesz też spróbować w darmowym programie Bryce (mapy OW były w nim właśnie tworzone), jednak nie jest to prosta sprawa, ponieważ największym problemem jest ustawienie kamery aby mapka wyglądała na "owarową".
Link do poradnika Bryce:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1130003353