Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Dział poświęcony projektowi Arabian Campaign

Moderator: ArCamp Developer

User avatar

Topic author
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 1762
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

#31

Post by zoNE » Sun Jul 21, 2019 11:40 pm

Czuje, ze dzieki temu sposobowi Ar camp szybciej doczeka sie tekstur na wszystkich mapach :P.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4127
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

#32

Post by Serpent » Wed Jul 24, 2019 8:45 pm

Robienie, a raczej rysowanie tekstur to czasochłonne zajęcie. Zoniacz jak zwykle narzeka i nic nie robi ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


Liam
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 2
Joined: Sat Jan 11, 2020 11:13 pm

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

#33

Post by Liam » Sat Jan 11, 2020 11:22 pm

Trochę feedbacku po dotarciu do 8 misji:

Plot sam w sobie jest dość dobrzy. Poszczególne misje fajnie się łączą z kampaniami, a motywacje (np. dlaczego powstał Legion) przekonywujące.

Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe :D Ja wiem, że to mod i nikt się nie spodziewa poruszających dialogów, ale raz, że jej charakter odbiega od pokazanego w kampanii (w kampanii agresywna psycho, szczerze mówiąc), a dwa, że jest niespójny w samym modzie (na początku była robiona na trochę agresywniejszą, a potem ją wykastrowano).

Dajcie jej jakiś charakter. McMillan był żołnierzem, mało gadał i nie lubił swoich przełożonych - wystarczy. Burłak był jak typowy inżynier zza Kaukazu - co mu każą, to robią i nie dyskutuje za dużo. Też wystarczyło. Heike zaś jest totalnie nijaka. McMillan czy Burłak mają "tę jedną" cechę, która ich wyróżnia. Heike nie ma żadnej.

Konstrukcja misji jest w porządku. Fajnie, że autorzy eksperymentowali, przez co przynajmniej na razie są różnorodne i ciekawe. Od strony kodu na ten moment się nie mam do czego przyczepić.

Z innych rzeczy: początek 1 misji jest tragiczny. Błagam, zlitujcie się na tym biednym grającym i nie każcie mu oglądać przez minutę/dwie czołgania się w żółwim tempie. Zróbcie cięcie już do akcji, jak są podczołgani we właściwe miejsca...
Last edited by Liam on Sat Jan 11, 2020 11:26 pm, edited 3 times in total.

User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 336
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

#34

Post by 0dd1 » Sun Jan 12, 2020 4:15 pm

Liam wrote:
Sat Jan 11, 2020 11:22 pm
Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe :D
To się lepiej przygotuj na więcej :P.

Te dialogi to dość dyskusyjna kwestia. Raz że w innych kampaniach nie pokazano jej zbyt wiele, nie wiadomo np jak rozmawia ze sowimi przełożonymi/podwładnymi/przyjaciółmi, więc nie ma co się tym w 100% kierować. Dwa, ona przez całą kampanie przechodzi pewną przemianę, na czym skupiają się tekstowe przerywniki i to też jest duża część jej osoby. Trzy, "ta jedna" cecha to raczej domena drugoplanowych postaci, a JMM i Burłak wcale nie są tylko ludźmi którzy mało gadają. Myślę że trzymanie się bezwzględnie jednej cechy w każdej sytuacji tylko spłyca główną postać.

A w ogóle to dialogi były pisane i poprawiane po sobie przez wiele osób i dlatego tak wyglądają. Pierwsze cztery misje były napisane jeszcze przez altar, i to pewnie stąd ta różnica w dialogach Heike.

Intro trochę skróciłem. Jest na bitbucket, niedługo powinno być na steamie.
Do it!


Liam
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 2
Joined: Sat Jan 11, 2020 11:13 pm

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

#35

Post by Liam » Mon Jan 13, 2020 12:08 am

0dd1 wrote:
Sun Jan 12, 2020 4:15 pm
Liam wrote:
Sat Jan 11, 2020 11:22 pm
Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe :D
To się lepiej przygotuj na więcej :P.

Te dialogi to dość dyskusyjna kwestia. Raz że w innych kampaniach nie pokazano jej zbyt wiele, nie wiadomo np jak rozmawia ze sowimi przełożonymi/podwładnymi/przyjaciółmi, więc nie ma co się tym w 100% kierować. Dwa, ona przez całą kampanie przechodzi pewną przemianę, na czym skupiają się tekstowe przerywniki i to też jest duża część jej osoby. Trzy, "ta jedna" cecha to raczej domena drugoplanowych postaci, a JMM i Burłak wcale nie są tylko ludźmi którzy mało gadają. Myślę że trzymanie się bezwzględnie jednej cechy w każdej sytuacji tylko spłyca główną postać.

A w ogóle to dialogi były pisane i poprawiane po sobie przez wiele osób i dlatego tak wyglądają. Pierwsze cztery misje były napisane jeszcze przez altar, i to pewnie stąd ta różnica w dialogach Heike.

Intro trochę skróciłem. Jest na bitbucket, niedługo powinno być na steamie.
Wiesz co, niby spłyca, ale powiedzmy sobie uczciwie, postacie w OW to nigdy nie byli Szekspirowscy herosi :D Nie byli specjalnie głębocy, nie musieli zresztą być. Ot, ludzie w trudnej sytuacji. Miało to urok.

Z dobrych rzeczy natomiast to kod misji. Po modzie można odnieść wrażenie, że miał/ma dobrych programistów. Chodzi mi o to, że misje są dość rozbudowane skryptowo, dużo bardziej niż kampania, szczerze mówiąc. Np. misja 09. To jest akurat fajne i jeden z największych plusów moda; misje są różnorodne.

Co do feedbacku: dotychczas miałem problem głównie z misją 08. Jeśli mogę coś zasugerować: dajcie timer do przybycia odsieczy i jak wybije 00:00 to niech się dzieje epilog misji. Timer to mała pierdoła, bez której trochę czułem się przytłoczony brakiem sprecyzowanego celu. Czeka, czekam i tak trochę nie wiedziałem, na co czekam. Gdyby był timer, to nie byłoby tego problemu. Np. żeby pojawiał się po pierwszych komunikatach, że coś długo go nie ma.
Last edited by Liam on Mon Jan 13, 2020 12:10 am, edited 1 time in total.

User avatar

0dd1
ArCamp Developer
Posts: 336
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

#36

Post by 0dd1 » Fri Jan 17, 2020 11:29 pm

Właśnie to że nie wiadomo za dużo sprawia że jest to tak subiektywne i nie da się tego prosto rozwiązać. Im mniej informacji zawartych w grze tym więcej ludzie sobie dopowiedzą, każdy po swojemu, i zawsze znajdzie się ktoś kto nie "czuje" danej postaci.

Większość kodu do kampanii napisał McBenn. Też byłem pod wrażeniem wykonania.

Użycie timerów jest trochę sztuczne i raczej staraliśmy się ich unikać. W zamyśle to dialogi powinny oddawać przebieg misji. Jeśli to konieczne to wolałbym tu coś dodać żeby nie było zbyt wielkich odstępów pomiędzy dialogami.
Do it!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest