



Ucięty dialog przy próbie zawarcia sojuszu z ruskami:

Mała kosmetyka - ślad po bunkrze/wieżyczce


Moderator: ArCamp Developer
Code: Select all
$ DAFgDo1
- Co ty u licha wyprawiasz, Steyer!? Sojusz, d**a!
Code: Select all
Export Function PlayerDidSomethingStupid(side);
[...]
if GetAttitude(you,side) = att_friend then
begin
SayRadio(ai_commander[side],'DAFgDo1');
end;
Code: Select all
//Every which checks if player has insulted the computer sides. Such can happen in four ways:
//1 - the player attacks the side
//2 - the player steals a vehicel from the side (while was anything but enemy with the side)
//3 - the player places soldiers and/or vehicles in the side's base area for too long (while neutral with the side)
//4 - the player captures the computer's depot.
//If there has been contact between the player and a computer side then the computer side
//has seen the player and can start attacking him/her.
//Check if the registered engineers actually have stolen from a depot. If the engineer is carrying anything near a depot then
//we presume it is the case.
//If player builds a building inside the computer's base the computer is insulted
Code: Select all
$ DAN2H1
- Rosyjskie czołgi zbliżają się od piątej. Uderzą za mniej niż 1 minutę.
$ DAN2Do1
- natychmiast rozpoczniemy przygotowania.
$ DAN2Do2a
- Kogo próbujesz oszukać? Nie wiem w co grasz i lepiej rób to beze mnie!
$ DANDo2b
- Ten atak mógł być ostateczny, gdyby nie twoje ostrzeżenie, Steyer.
Code: Select all
$ DAN2H1
- Rosyjskie czołgi nadjeżdżają od piątej. Będą w waszym zasięgu za niecałą minutę.
$ DAN2Do1
- Natychmiast rozpoczniemy przygotowania do obrony.
$ DAN2Do2a
- No i gdzie ci Rosjanie? Kogo ty próbujesz oszukać? Pogrywaj sobie tak dalej, ale beze mnie!
$ DANDo2b
- Steyer, gdyby nie twoje ostrzeżenie, ten atak mógł by się skończyć dla nas tragicznie.