[PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Dział poświęcony projektowi Arabian Campaign

Moderator: ArCamp Developer

User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

[PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

[EN]: A few bugs in the game, and suggestions for dialogues in the Polish version ;)

[PL]: Znalazłem garść błędów oraz mam trochę sugestii dotyczących dialogów :)
Wersja gry i moda:
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7

ModName : Ar //moja nazwa
ModDir : Ar //moja nazwa
ModVer : 1.0 (1.48)
MENU I OGÓŁ:
Spoiler:
Image
Czarne kwadraty na drzewie ;)

Image
Każde okno ładowania misji ;)

Image
Po każdej zakończonej misji napis "Witamy w przeszłości" ;)

Image
Przez brak nagłówków i opisów przy logowaniu, również ich brak w logach ;)
MISJA 1:
Spoiler:
Image
Nagłówek po niemiecku, opis po angielsku :)

Image
Nagłówek po niemiecku, opis po angielsku :)

Image
Nazwisko Heike :)

Image
Błąd gdy padniemy ;) // naprawione

Image
Błąd drugiego medal ;) // naprawione

MISJA 2:
Spoiler:
Image
Gdy raz grałem, w drugiej misji dostałem te 2 postacie z pełnymi nazwiskami, lecz w późniejszych etapach zamiast pełnych nazwisk było samo Aviradze bądź Sonya ;)

General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7

ModName : Ar
ModDir : Ar
ModVer : 1.0 (1.48)

ErrorType : WndProc
ErrorText : Access violation at address 0068C862 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 1652805E

Params : MOD GSA WARS BY ANTITHEUS
ParamCount : 5

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 2
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 02
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : True
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 150
last_title_radio : False
last_title : Bardzo dobrze, Steyer. Myślę, że zabiłaś wszystkich naukowców. Jestem pewny, że spowolni to trochę amerykańskie badania.

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3

Windows Info
------------
Product : Windows XP
Win32MajorVersion : 5
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 2600
ServicePack : Dodatek Service Pack 3
ServicePackMajor : 3
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 1024MB
CPU Name : AMD Sempron(tm) Processor 3000+
CPU Clock : 1808Mhz
Current CPU Clock : 1809Mhz
Błąd podczas kliknięcia w okienko wyboru postaci podczas misji (górne menu).
MISJA 3:
Spoiler:
Image
Metal i surowiec? Nigdy w OW nie słyszałem o żadnym metalu, więc może lepiej samo "surowiec" i może jakieś części do tego ;)?

Image
"Baza znajduje się na zachód stąd, praktycznie nie chroniona. Amerykanie mają własne problemy..." <- moja sugestia co do połowy dialogu, lepiej się to czyta według mnie i lepiej wygląda :)

Image
"coś prostego ZE znalezionych tu części" :)

Image
W połowie dialogu: "I, w końcu, kilka probek..." - nie lepiej: "Na koniec kilka próbek" albo "Ostatnie próbki" lub coś podobnego ;)?

Image
Brak kropek na końcu niektórych zadań (tak, ale pierdołe znalazłem xd).

Image
Może "Amerykanie używają baterii..." albo "Amerykanie użyli baterii..." bo brakuje jakiegoś spójnika :P

Image
"Jest to tu całkiem powszechny kwiat" - dla mnie dziwnie brzmi ;p moje sugestie: "Tutaj jest to całkiem powszechny kwiat" albo "Jest to całkiem powszechny kwiat" lub coś podobnego prostego ;)
MISJA 4:
Spoiler:
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 2&start=15
Ucięte dialogi o których wspomniałem ;)
MISJA 5:
Spoiler:
Gdy Olaf rozmawiam z Heike odnośnie pozycji w jakiej znajdują się Arabscy żołnierze, Olaf mówi że odległość wynosi 35mil, a podczas rozmowy Heike z Abdulem, Heike mówi że ta odległość jest równa 10mil ;)
MISJA 6:
Spoiler:
Zegar odliczający czas wycofujących się oddziałów rosyjskich zmniejsza czas pokazując go co 30sek np za 4min nadejdą to 4:00, 3:30, 3:00 itd.
General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7

ModName : Ar
ModDir : Ar
ModVer : 1.0 (1.48)

ErrorType : WndProc
ErrorText : Access violation at address 0068C862 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 13244122

Params : MOD AR
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 6
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 06
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 156
last_title_radio : False
last_title :

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3

Windows Info
------------
Product : Windows XP
Win32MajorVersion : 5
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 2600
ServicePack : Dodatek Service Pack 3
ServicePackMajor : 3
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 1280MB
CPU Name : AMD Sempron(tm) Processor 3000+
CPU Clock : 1808Mhz
Current CPU Clock : 1809Mhz
Błąd podczas kliknięcia w okienko wyboru postaci podczas misji (górne menu).
MISJA 7:
Spoiler:
Image
"Jest to, w rzeczy samej, zły sygnał" - jak dla mnie przecinki są niepotrzebne ;)

Image
"[...]i używasz JE jako machinY wojennE.." <- moja sugestia ;)

Image
"Sir, jedna rzecz - podczas misji..." <-- moja sugestia ;)

Image
Końcówka pierwszej linijki: "[...]potrzebowaĆ będziemy dużo..."


Image
Gdy drugi raz zacząłem tą misję miałem dziwnego buga z którym spotkałem się pierwszy raz w życiu (a gram od 2001) - wszystkie zwierzęta (małpy, tygrysy, te ptaszki co biegają ;p) stały w miejscu. Żeby oswoić małpę musiałem ją najpierw zranić do czerwonego paska, potem podleczyć i dopiero wtedy się ruszała i mogłem ją oswajać.

Image
Gdy zostały mi 2 dane żeby je wprowadzić, był bug - tzn. naciskałem w magazynie na przycisk poweru i ani czas się nie zatrzymywał ani to dalej się nie wprowadzało. Musiałem uciec żeby elektrownia wybuchła i na nowo ją zbudować, inżynierowie stali przy niej i dane się wprowadziły szybko i zaliczyło mi ten cel ;)


Image
Kilka kwestii co do tego screena:
1. W dialogu "New Kabul", raczej Nowy ;)
2. Miałem zebrać 200 kryształów, a przyjechała tylko jedna komora i jeden czołg z gattlingiem - nie lepiej żeby 2 komory przyjechały skoro dwieście ;)?
3. Nadchodzą Amerykanie, ale wtedy gdy nadchodzą, mam nagle dialog Macmilana, po nim konwój podjeżdża i dialog mechanika, a od razu po tym dialog Abdula i koniec misji. a myślałem że będę się jeszcze bronić przed amerykanami czy coś w tym stylu i tak 2 razy było ;)

Image
"Pojazd kontrolowany przez małpoluda zbudowany" - nie lepiej "Skonstruowano pojazd sterowany małpą" albo "Skonstruowano pojazd kontrolowany przez małpę"? :)
Wszystkie sugestie co do dialogów są proponowane przeze mnie, choć polonistą nie jestem, to według mnie wspomniane poprawki wyglądają lepiej i bardziej estetycznie :)
Niedługo zabieram się za kolejne misje ;)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by Antitheus »

1. Do zgłaszania błędów polonizacji masz osobny temat + szablon, dzieki któremu weryfikacja sugestii przebiega dużo szybciej.
2. Nikt nie zajmował się menu, gdyż jest to zaczerpnięte z moda ArNights, tak samo mod nie posiada dodanych żadnych opisów. Jeśli nie podoba Ci się grafika ArNights - http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=80&t=3817
3. Co do celów misji w misji nr 1:
| Heike
Heike umiera

^ MAIN
Cel wypełniony

* Heike
+ Heike ocalona
*

* SouthSide
+ Amerykański wóz przechwycony
- Nie udało się przechwycić amerykańskiego wozu
*

* Olaf
+ Olaf Larsson żyje
- Olaf Larsson został zabity
*
Wszystkie są przetłumaczone i działają poprawnie. Jesteś pewien, że dobrze wgrałeś moda?
4. Tłumaczenie jest w wersji reżyserskiej; to znaczy, że nie zmieniałem dialogów tak, jak mi się to podoba, tylko tłumaczyłem wszystko dosłownie tak, żeby miało sens. Jeśli oryginalny dialog w misji 3 mówi o "metalu i surowcach" lub "metalu i plastiku" - nie będę tego zmieniał.
- http://niezprzymiotnikami.blogspot.com/ .
- Cele misji powinny być bez kropek, dlatego muszę je pousuwać.
- Poprawiałem dialog Sonii i widocznie zapomniałem o dodaniu orzeczenia.
- Racja, zaimek wskazujący jest zbędny.
5. Co do odległości w misji 5 - rzeczywiście do poprawy.
6. Misja 7:
- Dialog Abdula - wtrącenia takie jak "w rzeczy samej" oddzielane są w języku polskim przecinkami.
- Dialog Marka - używasz [kogo co - w domyśle ich] jako [kogo czego] machin wojennych?
- Dialog Abdula - obie formy są poprawne.
- Co do zwierząt - zgłoszę
- Co do liczników - działają bez zarzutu, po wykorzystaniu limitu czasu nie możesz już wyłączyć elektrowni i nie możesz wprowadzić danych.
- Nazwa bazy do poprawy.
- Obecna wersja brzmi lepiej. W OW mamy do czynienia z małpoludami, a nie zwykłymi małpami.
- W misji 7 nie możesz wczytywać gry, gdyż zabugują się liczniki i konwój pojawi się natychmiastowo.


// (+)
McBenn, $ushiWIR had encountered bug in 7th mission; all of the animals were motionless. To tame the apeman, he needed to damage his heath until his HP was red and heal him (I also met this problem).

In 5th mission's dialogues Olaf mentions:
$ D3Me3a
- About 35 miles South-west of here.
and then Heike reports Omar:
$ D3H6
- I have received intelligence that a group of our men are trapped 10 miles South-west of here. Do you think we should initiate a rescue mission?
It's not a mistake, is it?
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

1. Do zgłaszania błędów polonizacji masz osobny temat + szablon, dzieki któremu weryfikacja sugestii przebiega dużo szybciej.
Tak, wiem, przeglądałem 2-3tyg temu całe forum, co nowego (od 2 lat jak tu nie zaglądałem) i z zainteresowaniem głównie do modów więc wiem że ten temat jest, ale pomyślałem że skoro wrzucam te screeny rzeczy które wyłapałem to od razu też te dialogi powrzucam do jednego tematu ;)
2. Nikt nie zajmował się menu, gdyż jest to zaczerpnięte z moda ArNights, tak samo mod nie posiada dodanych żadnych opisów. Jeśli nie podoba Ci się grafika ArNights - http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=80&t=3817
Widziałem, wiem że to jest na bazie tego moda robione i mam tego świadomość, po prostu pokazałem te screeny jako ogół ;)
3. Co do celów misji w misji nr 1:
[...]
Wszystkie są przetłumaczone i działają poprawnie. Jesteś pewien, że dobrze wgrałeś moda?
Tak, wgrałem poprawnie, jestem obeznany w crackowaniu gier i grzebaniu w ich rejestrach i według ostatnich 2 linijek na http://forum.stucuk.net/viewtopic.php?f ... 391#p17391to zrobiłem ;) a pierwszą misję kilka razy robiłem żeby to sprawdzić i tak mam z tym medalem, może tylko u mnie tak jest ;)
4. Tłumaczenie jest w wersji reżyserskiej; to znaczy, że nie zmieniałem dialogów tak, jak mi się to podoba, tylko tłumaczyłem wszystko dosłownie tak, żeby miało sens. Jeśli oryginalny dialog w misji 3 mówi o "metalu i surowcach" lub "metalu i plastiku" - nie będę tego zmieniał.
Rozumiem, to są oczywiście własne sugestie jak podpisałem, nic więcej :)
- Co do liczników - działają bez zarzutu, po wykorzystaniu limitu czasu nie możesz już wyłączyć elektrowni i nie możesz wprowadzić danych.
- W misji 7 nie możesz wczytywać gry, gdyż zabugują się liczniki i konwój pojawi się natychmiastowo.
hmm, może właśnie dlatego tak się stało, ponieważ nie byłem tego pewien - w końcu syberyt :D i zrobiłem zapis, i za 1 razem nie pykło i wybuchło więc wczytałem i gdy zostały mi 4sek jakoś do wprowadzenia danych miałem tych danych około 15, wszystkie się wprowadziły, te "2" zostało i czas (około 2sek) zleciał i się nie wprowadziły ;)

Gdybym znał się na kodach bym to pooglądał i sam też popatrzył z tymi misjami itp.
Co do zwierząt - żałuje że u mnie głupi fraps itp programy na kompie na którym mam ow mogłyby tak zamulić że bym się nie ruszył nawet, lecz opisana sytuacja wydarzyła się, zapewniam ;)

----------------------------------------
EDIT1: Wiem na czym polega problem z medalem w pierwszej misji. Gdy ucieknę w dół, wszystkie medal są prawidłowo wyświetlane, ale gdy ucieknę w prawo wtedy jest ten problem z medalem :)

EDIT2: [PL] Rozpocząłem misję 8 i znów miałem buga ze zwierzętami ;) w spoilerze pełne zobrazowanie :) głównym punktem jest tygrys ;)
[EN]: I started mission eight and again I had a bug with animals;) in spoiler complete illustration of screenshots :) the main point is the tiger ;)
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

[PL] W pewnym momencie gdy wracałem małpkami zwierzaki się odblokowały
[EN] At one point, when I got the monkeys animals to unblock
Image
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
McBenn
ArCamp Developer
Posts: 509
Joined: Tue Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by McBenn »

Motionsless animals
I think I know what causes it but I'm not sure. If I'm right it should only happen when you load a game. Correct?

Distance dialogue
Yeah my bad. Can't remember what distance I actually meant but let's say 10 miles. I've corrected the English version. I guess you have some changes to the Polish one so could you just fix the numbers there?

Mission 07 events
That mission is driving me crazy :evil: I thought my temporary fix for it would do the trick. Could I get your save file $ushiWIR?

Loading screens, postgame screen
Eh Antitheus, why have we never made a Polish version of headers.wri and hints.wri?
$ushiWIR we have plans to create backgrounds for the loading screens showing a map and some arrows like in the original campaigns. There is just noone who have volunteered to create them.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

@McBenn

OW Version : 1.12.7
Mod Version : 1.0 (1.48)

My save ;)
Motionsless animals
This is in total since the beginning of the mission, 7-8 ;) for now I'm at 8 mission, if it is present in other missions too and I image this :)
Loading screens, postgame screen
Antitheus explained to me and I know that this is done on the basis of mod ArNights ;)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by Antitheus »

McBenn, headers.wri and hints.wri are secondary tasks and I treat them as a "makeup". I have fixed the distance and I'm going to upload it when some other bugs are fixed.

Btw. I'll try to make some maps - it's nothing hard, I think (but when I have some free time - recently, studies are giving me a hard time).
User avatar
McBenn
ArCamp Developer
Posts: 509
Joined: Tue Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by McBenn »

@$ushiWIR
Thx for the save.
Motionless animals from the beginning of the mission?

@Antitheus
I see. Created a #pol folder and put the English versions in there for now, though.

I don't think it's that hard either but I just have no experience at all with photoshop and I have plenty of other stuff to attend to. The OWS link is http://forum.stucuk.net/viewtopic.php?f=95&t=2479 . It doesn't account for mission 11 and 12a but if you get that far I can quickly sketch out for you where they take place.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

@McBenn
Yes, from the beginning up to a point (I can't define it precisely in time or events that happen in the mission set) :)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
McBenn
ArCamp Developer
Posts: 509
Joined: Tue Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by McBenn »

Hm let's try and see if my suspicions are correct anyway.

Your save file led me to a bug in mission 07. Thankfully it wasn't related to the game engine but plain SAIL code :P
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

I am happy that I found a bug and I helped :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

MISJA 9:
Spoiler:
1. W celach misji brak zdania o "osłabieniu sił radzieckich przez niszczenie ich transportów". Gdy skończyłem misję i ujrzałem ten medal aż się zdziwiłem, ponieważ myślałem że tylko 1 transporter z tych wszystkich wystarczy zgarnąć i to tyle ;)

2. Nie ważne czy przejmę z lewej czy z prawej transporter i przy jednym i przy drugim muszę zaznaczyć że jestem z bazy Yelgorov (chyba się nie pomyliłem). Dla mnie dziwne że z jednej i drugiej strony jest ta sama baza, ale gdy zacząłem za którymś razem grać w tą misję nagle baza Yakir'a była prawidłową odpowiedzią :)
MISJA 11:
Spoiler:
Image
Nie wiem czy w domyśle jest, że jak przejmie się bazę ruskich w fabryce jest natychmiast pokazany napęd na baterie słoneczne :)

General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7

ModName : Ar
ModDir : Ar
ModVer : 1.0 (1.48)

ErrorType : WndProc
ErrorText : Access violation at address 0068C862 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 1591C02E

Params : MOD AR
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 11
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 11
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 298
last_title_radio : False
last_title :

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3

Windows Info
------------
Product : Windows XP
Win32MajorVersion : 5
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 2600
ServicePack : Dodatek Service Pack 3
ServicePackMajor : 3
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 1280MB
CPU Name : AMD Sempron(tm) Processor 3000+
CPU Clock : 1808Mhz
Current CPU Clock : 1809Mhz
Błąd podczas kliknięcia w okienko wyboru postaci podczas misji (górne menu).
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
McBenn
ArCamp Developer
Posts: 509
Joined: Tue Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by McBenn »

Mission 09:
I know you speak English too. Could you please translate?

Mission 10:
@ Nie wiem czy w domyśle jest, że jak przejmie się bazę ruskich w fabryce jest natychmiast pokazany napęd na baterie słoneczne.
- It's a default setting. I don't think we can do anything about that.

@ Błąd podczas kliknięcia w okienko wyboru postaci podczas misji (górne menu).
So you just keep getting that error in like every mission. Always WndProc error. IIRC WndProc has something to do with loading external files but it's not something I can fix.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

@McBenn - of course, sorry :)

Mission 09
Spoiler:
1. For the purposes of the mission no opinion about the "weakening of Soviet forces by destroying their shipments." When I finished the mission and saw the medal until he was surprised because I thought that only one transporter with all the scoop and it's just so much;)

2 No matter if you take over the left or to the right of the transporter and the second one, and I must point out that I am from the base Yelgorov (probably not mistaken). Strange to me that the one and the other side is the same base, but when I started at any time you play in this mission suddenly Yakir'a base was the correct answer :)
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
User avatar
McBenn
ArCamp Developer
Posts: 509
Joined: Tue Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by McBenn »

Hehe ok so you speak google-English :P Those sentences just don't make much sense but my guess is that 1. is that you are surprised that you have to destroy more than one cargo bay to get the medal, and 2. the answer to the entrance-question is always the same no matter what. Am I far off or?

// You're correct. Sorry but lately I can't find a bit of time to translate the things.
User avatar
$ushiWIR
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 271
Joined: Fri Sep 25, 2009 7:54 am
Location: Poland | Bytom
Contact:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Post by $ushiWIR »

Yes, I am weak in English, unfortunately, and I the German Abitur seemed ;P

1. The point is that it is not the purpose of this mission and I did not get medal for not knowledge :)
2. And what to talk to the input - I had the correct answer that the base Yakira in two times :D

@Antitheus - ważne, że się dogadujemy hehe :D
Image | Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Image
Post Reply