Dyskusja o modzie

Dział poświęcony projektowi Arabian Campaign

Moderator: ArCamp Developer

User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

Moja aktualna wersja moda
http://puu.sh/AHYwc/c8b41a7cb0.jpg
ściągam jeszcze raz w tej chwili
http://puu.sh/AHYEI/d33a1dd43e.jpg
wynik ten sam
http://puu.sh/AHYGa/db65c329ef.jpg
wersja steamowa jest przestarzała o rok.

ściągnąłem moda z : https://bitbucket.org/McBenn/arabiancampaign/downloads/
Widze doszły chociażby ekrany ładowania, szkoda tylko że gra ładuje się za szybko by móc przeczytać i obejrzeć to :)
Jednak na szybko patrząc bug z komorami dalej jest. Raczej nie powinno być ich aż tyle?
http://puu.sh/AHZ1e/fbd1cd3f6e.png
//some cargos depending on previous medal
temp = LoadVariable('Russians_Passed_13', 0);
if temp = 2 then
j = 8
else
if temp = 1 then
j = 5
else
j = 0;

for i = 1 to j do
begin
vc_chassis = ar_half_tracked;
vc_engine = [engine_combustion, engine_siberite][rand(1,2)];
vc_control = control_apeman;
vc_weapon = ar_cargo_bay;
player_forces = player_forces ^ CreateVehicle;
end;
nie lepiej zrobić j = temp + 7 - [difficulty] ?

dalej zostaje tylko:
//some cargos depending on previous medal
temp = LoadVariable('Russians_Passed_13', 0);
j = temp + 7 - [difficulty]
for 0 to j do
vc_chassis = ar_half_tracked;
vc_engine = [engine_combustion, engine_siberite][rand(1,2)];
vc_control = control_apeman;
vc_weapon = ar_cargo_bay;
player_forces = player_forces ^ CreateVehicle;
Najgorszy przypadek max poziom trudnosci/brak medali dalo by 4. Nie wiem jak działa zmienna [difficulty] czy jest numerowana od 0 - latwy, 1 - sredni, 2 - trudny ?
Najlepszy przypadek daje 9 komór na średnim i max medalach. W kontekście ostatniej misji i bazowych wartosci komór, brakuje zbyto surowców by spełnić warunki 1250 skrzyń i 600 alaskitu. Zamiast niszczyć bazy trzeba rozbierać wszystkie budynki bo w składach aż tyle surowców nie ma.

Błąd jest powodowany z innego miejsca, nawet po usunięciu tego kawałka kodu, komory dalej się tworzą.
Last edited by Iroks on Tue Jun 19, 2018 10:49 am, edited 5 times in total.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

No ale jaka to różnica z tym kodem, w kwestii tego bugu? Tak czy inaczej ilość komór jest zdefiniowana. A nigdzie indziej w kodzie komory nie są tworzone. To wygląda jak błąd z nieskompilowanym kodem. Edytor pokazuje nowy, a działa stary.
Próbowałeś otworzyć to w edytorze i skompilować przed odpaleniem? Jak to nie podziała, to podeślij save ze swojej kampanii, u mnie to jest OW/UserProfiles/ArCamp/User/CampaignSaves , nie wiem czy to tak samo działa w steamowej wersji.

Skrzyń we wszystkich składach na mapie jest jakieś 2000, wystarczy większość przejąć zamiast niszczyć i powinno wystarczyć.
Do it!
User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

Uruchamiając misję edytorem dostaję błędy:

http://puu.sh/AI2wQ/0725f06379.png
http://puu.sh/AI2xi/1ee5196f2d.png
http://puu.sh/AI2xs/d395f1754e.png
http://puu.sh/AI2xF/0b0057658f.png
http://puu.sh/AI2ya/1b898f792d.png
http://puu.sh/AI2ys/89128b85e7.png
http://puu.sh/AI2yE/910b4ba2b2.png
http://puu.sh/AI2yW/56b0dc1652.png

Mój profil wybrany, poziom średni
Mod pobrany ze strony nie ze steama

j = temp + 7 daje 5 komór
j = 7 daje 7 komór
j = temp daje 0 komór

coś jest nie tak z funkcją temp mam medal w poprzedniej misji za uratowanie jak najwiecej uciekinierów.

Ściągnąłem jeszcze raz moda i włączyłem misję. Dalej występuje ten bug, jednak jak skompilowalem tą misję w edytorze i jeszcze raz włączyłem ją. Bug zniknął. Jednak nie dostałem żadnej komory. Z kodu wnioskuję że łapię się na środkowy warunek i kilka z nich powinno być.
Last edited by Iroks on Tue Jun 19, 2018 1:24 pm, edited 2 times in total.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

Błędy są stąd że nie wczytało twojego saveu kampanii. Na początku modułu main jest "testing = false", zmieniając na true można to uruchomić bez wczytywania.

Komory są za medal o przepuszczonych wrogach. Medal za uratowanie uciekinierów daje +3 albo +2 do limitu ludzi których możesz wybrać w intrze. A to za artefakt daje bonus do początkowych surowców w misji 15.
Do it!
User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

Czyli ich ilość zależy od poziomu trudności? Jednak problem zostaje dalej. Jak samemu nie skompiluje się misji, bug z nieskończoną ilością komór zostaje.
save
http://puu.sh/AI5nc/14fed99225.rar

Mod w workshopie wymaga aktualizacji
Last edited by Iroks on Tue Jun 19, 2018 2:43 pm, edited 2 times in total.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

W tej chwili ilość komór zależy tylko od medalu. A wersja na steamie powinna już działać poprawnie.
Last edited by 0dd1 on Thu Jun 21, 2018 4:57 pm, edited 1 time in total.
Do it!
User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

Przeszedłem w pełni 13 misję teraz na zaktualizowanej wersji ze steama. Jest zupełnie inaczej. Musiałem grać na poprzedniej trudniejszej wersji o której wspominałeś. Teraz była zdecydowanie ciekawsza. Małpy miały poziom 10, oswojone miały bardzo wysokie poziomy, poduszkowce wytrzymywały więcej niż jeden strzał z max hg. Same fale średnich pojazdów już nie jechały radośnie przed siebie, ale reagowały, na to że ich oddział został zaatakowany. Gatlingi i inne średnie pościgowe też mogłem już przechwycić. Naprawdę podoba mi się teraz całość. Pojazdy trzymają się swoich grup, więc można też podkładać miny. Wszystko moim zdaniem zadziałało według twojego planu. Teraz jest ona zdecydowanie na plus. Może tylko zamiast uratuj jak najwięcej zmienić na uratuj większość. Jak najwięcej sugeruje 100% którego fizycznie się nie da, bo zawsze ktoś zginie, nawet od wybuchającego pojazdu.

Włączyłem na szybko następną misję i dostałem faktycznie 8 komór, nie ma również błędu z ciągłym się ich pojawianiem.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

Właśnie skończyłem robienie poprawek do ostatniej misji. Powinno być dużo łatwiej.
Do it!
User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

Można wiedzieć co zostało zmienione? Zagrałem na szybko i nie zauważyłem zmian oprócz ataku Rosjan który ma 3 fale a nie wszystko na raz.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

Rozszerzyłem stopnie rozwinięcia baz wrogów w zależności od przygotowania gracza. Teraz różnica pomiędzy minimalnym (czyli idziesz na drugą mapę samymi ludźmi) a maksymalnym (czyli robisz absolutnie wszystko co możesz na pierwszej mapie) przygotowaniem jest dużo większa.

Ogółem to przeciwnicy będą zaczynać z mniejszą obroną, obniżonymi technologiami, i opcjonalnie nawet bez pojazdów do obrony.
Do it!
User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

Znalazłem problem w ostatniej misji lojalnej. Nie mogę sensownie zaatakować koszar rosjan bo bazooki ciągle rozrzucają mi ludzi na niemożliwy teren. Albo na wzniesienia po prawej albo na tą górkę u góry. Wcześniej nie używali amunisji rozrzucającej.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

Zawsze używali. Ale teraz już nie będą.
Do it!
User avatar
Iroks
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 18
Joined: Sat Apr 05, 2008 8:04 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by Iroks »

0dd1 wrote: Sat Jul 28, 2018 4:09 pm Zawsze używali. Ale teraz już nie będą.
Ciekawe bo jak grałem w okolicy 30 czerwca (jest nagrane) nie używali amunicji czasoprzestrzennej. Jak sprawdziłem nowszą wersję co wspomniałeś o zmianach w ostatniej misji to zaczęli. Jednak jeżeli już nie używają to dobrze. Nie ma to jak stracić 15 min gry bo jednostka dostała się na niemożliwy teren i nie ma jak jej stamtąd ściągnąć.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Dyskusja o modzie

Post by 0dd1 »

To musiał być jakiś bug. Według kodu powinni byli używać, bo aż do teraz nic w tym nie zmieniałem.
Do it!
Post Reply